16.den - dachican beach


Advertisement
Philippines' flag
Asia » Philippines » Mindanao
February 26th 2019
Published: March 2nd 2019
Edit Blog Post

Noc bola uplne nahovno.

Z ubytka vyrazam nieco po 8.00.

Predtym som mal este zelenu sracku. To asi z rias co som jedol.

Na recepcii overenie, ze tricykel na dachican beach stoji 30-40p

V jednej z mnohych pekarniciek pri trhu kupujem kolaciky na ranajky.

Tu osadenstvo tez vo vytrzeny, ze cudzinec. No ale ang hovorit moc nevedeli. Len cislovky.

Tricyklisti ma nechceli odviest na plaz. Jeden, ze za 150p.

Nakonec odchytavam tuktuk. Ten ang nula budov, hovori 50p, ukazujem mu 40p suhlasi.

Neskor este nieco po ceste vravi, zrejme, ze tam idem vip, bo iny sa v tricykloch tlacia.

Na ceste samy tricykel, neviem ako sa tu mozu take kvanta uzivit.

Vyhadzuje ma pri surf rezorte.

Idem cestickou mimo neho, prechadzam pozemok aj s cennikom.

Som na plazi, o chvilu pribehne baba, vstup 30p.

Nuz sa tocim a idem nazad na hlavnu cestu najst iny pristup na plaz.

To sa mi po par metroch dari smerom na juh.

Ideme pomedzi domceky, brana, tam oznam no parking, tresher.

Podliezam vyvesane pradlo, zdravim sa s domacimi a uz som na plazi.

Pokracujem dalej na juh az pred rezort botona.

Tu roztahujem plachtu do chladku a zacina len lezanie a pocuvanie rozbureneho mora.

Pri plazi je kopa rezortov, jeden tu buduju.

More rozburene, na plavanie to neni ale to som ani necakal, je to surferska oblast. V mori jeden surfer.

Plaz dlha pieskova, tien doobeda minimum. Tam aj kde je, je vsetko rezort (opustene, neni sezona)

Po 6hod len lezania a pocuvania rozbureneho mora som sa pobral nazad.

Ako som lezal tak narazy vln normalne robili dunenie na zemi.

Za menzi beach parkom si este sadam do chladku.

Za mnou domceky domacich, popravo rezort. Je tu mozne si prenajat na den/noc pristresok (600p).

Uz zacal odliv ale more stale velmi pekne, hlavne tu, taka ta pohladnicova tyrkysova farba.

Prichadza ku mne maly chalan, snazi sa komunikovat. Nakonec to vsak zabija otazkou o peniazoch.

Na hlavnej som myslel, ze v pohode odchytim tricykel ale nic neslo.

Videl som akurat pod pristreskom stat motorkarov. Nic neponukali, tak reku len domaci.

Nakonec jeden novy co prichadzal pod pristresok sa opytal ci mati.

Hej, tak uz som sedel a za 30p sa viezol do mesta chlapikom co bol prave na rade.

V indonezii by uz po mne pokrikovali.

Nechavam sa vyhodit pri jolibee.

Ani v tejto casti mesta nic zaujimave neni.

Akurat tu je tak ako na plazi, i love mati, kde sa fotia ludia.

Nabrezny park ubohy, nic extra.

I tu odomna jeden zasran pytal peniaze.

Parkujem v restike seaside hned oproti parciku.

Davam si podla vzoru vsetkych vysmazane trubicky plene rybou a kapsicky plnene neakou hmotou a vajcom.

Moc som si toho objednal, nakonec si to davam balit.

Na hlavnej ceste navstevujem lekaren, nech mi predaju neaky cistic a dezinfekciu.

To mi nechcu predat, mam ist na kontrolu k ich lekarovy, bo tam mam infekciu.

Na papier vyplnujem meno, vek a adresu. Tu je problem, nechapu, ze nikde nebyvam.

Meraju mi tlak a uz som v ordinacii.

Pohladna sestricka a stary doktor, sa mi zdalo, ze je trochu opily ale netahalo z neho.

Kuka mi na ranu, infekcia, cisti mi to, dezinfikuje.

On aj sestricka su uplny grimblaci. Sestricka nevie ani tampon podat.

Mat takehoto doktora mozem ist hned pod zem.

Este mi predpisuje antibiotika.

Vychadzam nazad do velkej lekarne. Ucet 900p a asi 20 tabliet. Tie odmietam a odchadzam.

To mi chcel este pichat tetanovku. Moja este funguje.

Smer stary znamy hotelik.

Chodci skoro ziadny, vsetci sa nechavaju rozvazat na tricykloch, motorkach, tuktukoch.

Na ubytko pytam zlavu. Dava mi singel kuticu. Ok.

Smer supermarket. Opat zhovorcivy balic nakupov.

Na ubytku, kukanie zaveru alici v krajine zazrakov.

Natlacenie do seba trochu jedla z obeda ale moc mi v poslednych dnoch nechuti jest.

Wifi nahovno tak do postele padam uz o 18.30.

Z troch ran si jednu odlepujem a zaspavam.

Asi som sa sem aj zbytocne sral, plaz fajn ale zas ked tam ma byt clovek sam tak nic moc a do toho este dodrbane nohy.

Fakt som necakal, ze to je infekcia, som myslel, ze sa to len nema kedy zhojit. Ono prakticky prvy cely tyzden na filipinach som bol furt vo vode.

Bodaj by sa to zahojilo za 2-3dni ako vravel dochodca.

Foto

Malapascua island
https://photos.app.goo.gl/yGRoPjJ9oSWKxygH9

Naklady :

4xkolaciky : 14p
Tuk tuk mati - dachican beach : 40p
Motorka dachican beach - mati jolibee : 30p
10 rybacich veci, mala cola : 140p
Doktor : 300p (cistenie, dezinfekcia, masticka)
Chew city lodge, singel, fan, share kyblova sprcha : 200p
Nakup : 0.83€ (revolut karta 48.6p)


Advertisement



Tot: 0.686s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 45; dbt: 0.4699s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb