29.den - camiguin island


Advertisement
Philippines' flag
Asia » Philippines » Mindanao » Camiguin
March 11th 2019
Published: March 12th 2019
Edit Blog Post

K vcerajsku.

Pri bare sa zislo osadenstvo z dormu. 2chalani, jedna baba. Spoznali sa niekde na ceste tak cul cestuju spolu. Prisla aj skotka. Uz boli trochu pod paru. Monolog vacsinu viedol span. Neskor sa rozhodli ist do hot springs.

Tak som tam ostal sam. Neskor dosol fra, ten sa najedol a siel spat, zajtra ide potapat. Potom sa dovalil izraelsky par (najskor som myslel, ze su span). Ti stratili kapsicku s dokladmi ale nastastie len tu v areali tak im ju majitel uskladnil.

Inak ludia a ani ja som sa s nimo moc nesocializoval, bol to moj posledny vecer, pit som nemohol, a noha nahovno.

Neskor som si dal este na neskoru veceru konzervu s chili tuniakom.

Vecer nebola voda v sprche, byva to kazdu nedelu, bo je na okoli velka spotreba.

Rano som slohol trochu toaletaku, pobudol chvilu pri bare,vyplatil ubytko a siel.

Noha mi opat trochu odpuchla, takze alergia na slnko resp spalenie.

Este som majitelovy navrhol nech dava pri potapani daky snack, vraj to by musel navysit cenu potapania. No neviem ci by ho neake keksy zruinovali. O restike tu neuvazuje, bo obcas je tu vela ludi, obcas nie. Co si myslim, ze by sa tez dalo spravit keby jeho zena uvari, no ale ta je panicka ale fajn.

Odchytavam motorolu a nechavam sa vylozit pri parku.

Som cakal, ze tu bude daky obchodik s jedlo ale nic.

Na ubytko pojdem okolo 12.00 t.j. mam este 3hod.

Penez mam malo, 860p. V cebu budem muset zamenit ale ak booknem ubytko cez agodu a odletova taxa sa bude dat platit kartou prachy mi vystacia.

Okolo 10.00 opustam park a smerujem cez cestu do ulicky kde je gv hotel.

Check in je mozny uz od 7.00, bohuzial cena je rovnaka ako na bookingu.

Nuz idem dalej do mesta. Po par metroch na krizovatke hrncovna. Davam teda neskore ranajky.

Smer dalsie vytipovane ubytko, sunriser pension house. Je to hned za miestnou trznicou. Nuz ale tu je full.

Ok, konec vymyslania a nazad do gv hotela. Tu pytam heslo na wifi (dosah len na recepcii a zalostna), reku to booknem cez wizzair nech mi naskoci daky cashback. No hotel sa tvaril ako vypredany. Vcera nebol.

Bucham sa po vacku a miesto fan za 500, berem ac za 525p. Fakt rozdiel minimalny, tak nebolo o com.

Pikolik chce este zalohu 200p za kartu a ovladac na tv. To je neprijatelne, vo vacku by mi ostalo 75p a za to vela muziky veru nespravim.

Nakonec sa dohadujeme na depozite 100p, povodne som mu chcel nechat pas ale s tym nesuhlasil.

Izba singel, tv, kupelka s normalnou sprchou a konecne aj zachod s prkynkom. Clovek si po dlhej dobe zas moze v klude posediet.

Pustam tv, naladene fox movie, akurat zacinali pirati z karibiku. No vydrzal som len po nalodenie trezoru na lod a rozpustenie posadky.

Po 3hod sa budim a vyrazam do ulic.

Tie plne.

Nesmel chybat plagat s hladanymi teroristami a pre mna novinka. Od 2015 je zakazane mat na motorke viac ako dve osoby. No i tak som obcas videl 3 resp 4osoby ale nie moc. Taktiez prilba je povinna. Boli tam aj vypisane pokuty, startovali na 1000p

Idem na dva burgre za cenu jedneho ku kruhacu.

Tie do seba rychlo hodene v parku pri mori. Tu otravne muchy.

V supermarkete nakup chipsov a pepsi k dnesnemu filmovemu dnu.

Platba kartou bez problemov, ziadne id, potvrdzovanie filip.meny. tato filipinka to vedela s terminalom.

Na izbe pustenie opat tv, najskor 2furiors2faster a neskor oblubene priserky sro.

Pepsi v plastovej flasi chutila uplne odlisne ako pepsi v sklennej flasi. Bohuzial horsie.

Pocas reklam strasne vela prispevkov o neblahom ucinku plastov a vyzvach nech ludia nekupuju plastove flase a chrania zivotne prostredie.

Okolo 19.30 smer mesto.

Tam sok, vyludnene, obcas osoba na motorke inak nic.

Hrncovne uz pozatvarane, otvorene akurat restiky s kuratom (na to prachy nemam), nuz tak nazad na izbu a vecera velmi zdrava chipsy s pepsi.

Prakticky dnes bez pohybu a skoro furt v klime maju dobry vplyv na nohu. No potreboval by som este asi tak dva taketo dni. Fakt som to podcenil ale cul uz clovek nic nespravi.

No sere ma to, bo na tomto ostrove by som sa vedel zabavit tychto 5noci co som tu bol.

Bookol som cez agodu rovnaky hostel kde som spal po prichode. Drahsie ale aspon overene. Je tam ac, blizko jedla, letiska.

Na penengu este furt nevim kde budem. Som to posral s priletom, doletim 21.50. Tak dost nakokot hladat ubytko okolo polnoci ked sa dostanem do georgetownu. A to este musim naskrabat prachy na bus, bo sofer nevydava.

Mozno to booknem cez booking hned na cele 4dni, je v ponuke aj moj hostel z pred 7rokov, cena stupla zhruba o 1€.

Foto

Cdo
https://photos.app.goo.gl/ZQcLKRRXTR4vMNhm9

Camiguin island
https://photos.app.goo.gl/t9XH1xEcQpx4sUYCA


Naklady :

Motorola soul diveres - mambajao : 10p
4xdorm(4dorm, share sprcha, fan) camiguinsouldive, 1den motorka, 3xredhorse 1l, 2xpotapanie : 4100p (800+300+300+1345+10 tringelt)
Ryza, maso : 45p
Gv hotel, singel, ac, private sprcha, tv : 525p
2xcheesburger : 39p
Nakup : 2.81€ (revolut karta 164.7p)
Jijis hostel, 4dorm, ac, private kupelka, ranajky : 8.57€ (revolut karta 502.92p)


Advertisement



Tot: 0.082s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 38; dbt: 0.0562s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb