27.den - camiguin island


Advertisement
Philippines' flag
Asia » Philippines » Mindanao » Camiguin
March 9th 2019
Published: March 9th 2019
Edit Blog Post

Rano prisli novy potapaci z okolia.

Ja som vybehol na hlavnu a cakal neaky povoz do mambajao.

Cakacka hadam aj cez 10min.

Premierovo sa veziem na motorke, ktora ma za sebou kabinu pre 8ludi + 2ludia po strane motorky a samozrejme na motorke sedi vodic.

Postupne sme sa naplnili na maximum.

Vyskakujem pri obchodaku.

Vonku sa pohybovali policajti (?) a zastavovali motorky ak videli daky priestupok. Jednych zastavili bo nemali nasadene prilby. Riesene dohovorom.

Pri vstupe do obchodaku sbs, ten mi preskrkol citaci kod na flasy od vody co som mal so sebou.

V potravinach kupene male kelinkove polievky, konzervy a dake sladkosti.

Platba kartou s problemami. Pica chcela vidiet moj pas, ci sedi meno na karte s mojim. Potom zistovala ci mi moze predat veci za 130p a nakonec mi po zadany kodu dala na vyber ci chcem platit v pesach alebo librach. Jasne, ze prva moznost.

Po nakupe reku dam hambace ale okolo 9.00 este furt zavrete.

Tak koncim v hrnciarny, kde davam ryzu s nudlami.

Kupa polky kurata, no ryzu nemali, tak aspon pecivo k nemu nakupene.

Na hlavnej odchytavam motorolu, no chyba, bo som zastavil len mestsku a ta ma vyviezla iba k hranicam mesta. Tak zbytocne vyhode 9p.

Tu uz chytam klasicky velky jeepney. Ten na totalku. Sedel som na schodiku v zadnej casti kade sa nastupuje.

Na ubytku v rozpadnutom pristresku dopisovanie dennika a po obede spanok. Nohu mam zas dobre napuchnutu.

Span par ma ponukol palacinkami a ananasom. Ten som si dal ku kuratu.

Po spanku opat altanok a dohananie restov.

Okolo 15.00 prichadza potapacska vyprava.

Boli tam aj 3litovci co su tu na cyklovylete. Zajtra zistim viac.

Nahlasujem sa na potapanie aj ked noha opuchnuta a rana furt nahovno.

Na obed som do seba supol jedno antibiotikum. Uz mam len dve.

Co sa tyka penez, na tento ostrov by mi to malo vydrzat.

Zajtra resp pondelok povim nech mi spravy ucet aby som vedel kolko mozem este minat.

Hodena do seba mala konzerva.

Opat neni prud.

Ten vypadava pravidelne rano a cul aj poobede.

Zla sprava, dnes maju dojst na dorm dvaja ludia. To nepochopim ak su to znamy co nejdu do zvlast chatky, ta stoji tusim 390p

Na veceru si dam kelinkovu polivku, opat sadnem k moru (bez piva), pojem chipsy a pojdem spat.

Som zvedavy na mojich novych spolunoclaznikov a na zajtrajsi ponor, co spravi noha. Keby aspon odpuchla do rana, inak bude asi problem si nasunut potapacsku topanku.

Naklady :

Motorola : 10p
Nakup : 2.25€ (karta revolut 130.55p)
Ryza, nudle : 20p
2xkolacik, 2xzemla : 18p
Polka kurata : 105p
Motorola : 9p
Jeepney : 10p


Advertisement



Tot: 0.072s; Tpl: 0.013s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.0513s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb