Blogs from Camotes Islands, Cebu, Philippines, Asia

Asia » Philippines » Cebu » Camotes Islands February 16th 2019

Tentoraz som udajne opat v noci chrapal a ten chuj ma v noci aj zobudil. Mi poklepal na rameno, otvorim oci a nademnu smrtak, som sa skoro posral ale po minute som opat zaspal. Tentoraz idem na inu pumpu. No tato bola este drahsia. V pekarni nakupujem kolaciky, tie hodene doseba na promenade. Dnesny plan je ostrov poro. Peknou spojovacou cestickou lemevanou stromami prechadzam na druhy ostrov. Idem protismere hod ruciciek. Oproti vcerajasku je to tu menej zastavane, cesta v pohodicke. Ta ide po pobrezi. Opat odliv ale i tak fajn pohlad na more. Pred skolami kopa motoriek a kopa ludi. Vyzera to ako na neake male volby. Miestny vodopad ignorujem a valim si to do bukilat cave. Opustam pobreznu cestu, stupanie cez mensie stredoostovie, nazad k pobreziu. Parkujem na basketbalovom ihrisku. Tento sport je tu ... read more

Asia » Philippines » Cebu » Camotes Islands February 15th 2019

Rano ma moj stary spolunoclaznik nepotesil informaciou. Vraj som chrapal a on nemohol spat. Nuz riziko dormu. Ale i tak nechapem naco leze stary chren do dormu. Som myslel, ze stary paprdovia z australie sem chodia na mlade filipinky. Vonku je dost zamracene, no i tak si berem motorku. Na radu domaceho idem z ubytka dolava na pumpu. Tu zistene, ze to je asi najdrahsia pumpa na ostrove (54p vs 49p co som neskor nasol). V nadrzi boli este 2palicky. Za 100p mi to vysvietilo naplno. Z pumpy nazad do mesta. V najvacsej pekarnicke v meste kupujem na ranajky par kolacikov. Su tu aj stoli, takze v pohode sa tu da posediet. Obsluha moc mila nebola. Smer santiago beach, po pobrezi okolo pristavu puertobello. Na more prakticky ziadny vyhlad az na maly kratky usek. Slo sa ... read more

Asia » Philippines » Cebu » Camotes Islands February 14th 2019

Rano sa budim okolo 3.00. Casovy posun funguje. Vonku prsi, keby uz nemam zaplatene ubytko na camoten island menim plany, nuz ale je zaplatene, tak nist. Idem popri island mactan az nakoniec k jacht klubu. Pri mori postaveny provizorny stan, dve budky a kotviaca lod. V prvej budke sa predavaji listky do cebu (pier1), v druhej do mojej destinacie. Cena necakanych 500p (cakal som 400, mali tam take predtlacene listky,dalsia suma bola 360). Uz som myslel, ze ma odrbali ale vacsina ludi mala takuto sumu, akurat starsi lude mali mensiu. Lod skoro prazdna vyraza nacas. V obsluhe nesmeli chybat pekne filipinky. Ako sme vyrazili prestalo prsat, no neskor sa to opat spustilo. Ono ak by neprsalo siel by som kombinaciou busu do danao a odtial lodkou. Vyslo by to o polovicu menej ale nechcelo sa mi ... read more

Tot: 0.047s; Tpl: 0.003s; cc: 6; qc: 30; dbt: 0.0204s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb