4.den - presun camoten island


Advertisement
Philippines' flag
Asia » Philippines » Cebu » Camotes Islands
February 14th 2019
Published: February 14th 2019
Edit Blog Post

Rano sa budim okolo 3.00. Casovy posun funguje.

Vonku prsi, keby uz nemam zaplatene ubytko na camoten island menim plany, nuz ale je zaplatene, tak nist.

Idem popri island mactan az nakoniec k jacht klubu.

Pri mori postaveny provizorny stan, dve budky a kotviaca lod.

V prvej budke sa predavaji listky do cebu (pier1), v druhej do mojej destinacie.

Cena necakanych 500p (cakal som 400, mali tam take predtlacene listky,dalsia suma bola 360).

Uz som myslel, ze ma odrbali ale vacsina ludi mala takuto sumu, akurat starsi lude mali mensiu.

Lod skoro prazdna vyraza nacas. V obsluhe nesmeli chybat pekne filipinky.

Ako sme vyrazili prestalo prsat, no neskor sa to opat spustilo.

Ono ak by neprsalo siel by som kombinaciou busu do danao a odtial lodkou. Vyslo by to o polovicu menej ale nechcelo sa mi v dazdi menit dopravne prostriedky.

Cesta trvala hodinu a pol.

Na mole na bezpecnost dozerala vojacka so samopalom.

Chuj som sledoval troch ludi co nastupili do pristaveneho busu. Nuz som nasadol a bus nic, cakal dalsiu hodinu na este jednu lod.

Keby vim idem s ostatnymi a nasadnem na jeepney co cakali pred pristavom.

V buse ma urcite odrbali. Platil som 70p za cca 10km.

Som najskor myslel, ze to pojde cez santiago, to by malo okolo 20km, no hovno.

Bus stara rachotina. Jediny som vystupoval v san franciscu.

Tu trosku poprchalo.

Hned sa na mna vrchol motorkar, ci nechcem odviest resp prenajom motorky za 520p.

Nasadzujem prsiplast (z ikei) a idem smer ubytko.

Mladez tu chysta rozne ozdoby na valentina. Obrovske srdcia na namesti, stanky, kvetinami ozdobene lavicky.

Padam do hrncovni. Zas onicom vyber.

Na ubytko prichadzam nieco po 11.30, izba neni pripravena, check in je az od 14.00. Ono ak by neprsalo v plane z pristavu bola zastavka v santiago na plazi a neskor odtial do ubytka.

Nuz nahadzujem prsiplast a idem nazad do mesta.

Po par minutach prestava prsat.

Mestecko nic moc. Male domy, motorkari, rozne obchodiky, trh.

Trh je pri mori, kopa zradla, hlavne grilovane kurata. Kusok dalej sa predava oblecenie, ovozel a maso. To je klasicky azijsky zavesene resp pohadzane na stole. Ziadne chladenie.

Postupne som presiel aj bocne ulicky a mozem skonstatovat, ze tu nic neni.

Navrat na promenadu k moru a trhu. Tu davam halo halo (zmrzlina so syrom, zelem, ladovou drtou). Fakt velka porcia, mal som co robit aby som to zjedol.

Skoro vsetky stoli obsadene skolakmi co do seba tlacili kurence.

Na ubytku uz fasujem 4dorm, bol som v tom, ze mam dvojdorm. Dufam, ze kurvy nedaju no show, bo som isol cez wizzcredit, tak by som mal dostat nazad 10percent z ubytka.

Izba ok, vyfasoval som hajzlpapir, mydlo a uterak. Dokonca mi dali aj zamok na skrinku. Sprcha studena a slaby prud. Neskor problem aj so splachovanim ale kybel s vodou pomohol.

Na izbe pospavanie.

Okolo 16.30 nazad na promenadu. Tu davam polku kurata s dvoma kopcami ryzi. Ledvaj som to do seba natlacil.

Sedenie na promenade.

Tu kopa ludi (zvacsa skolaci alebo pari) co sa prechadzali abo sli na veceru.

Na muriku sedela aj omladina co chlastala vyhlaseny filipinsky rum.

Aj ma lakalo, ze dam red horsa ale este som sa ovladol.

Pri promenade skoro kazdy jeden podnik karaoke.

Ludia si zaplatili a uz spievali o sto sest. Po pesnicke ich stroj aj zhodnotil.

V jednom vyklenku boli aj bicie a majitelia spravili mini podium. Zrejme sa tu da hrat i na neaku skupinu.

Neskor sa rozprsalo tak som sa pobral na ubytko. Osvetlenie v meste velmi slabucke.

Z miestnej telocvicne (?) isla disco muzika, dnu vsak ziadny tanecnici iba porozkladane valentinske srdcia a neaky organizatori. Mozna sa to rozbehne neskôr cul o 18.30 este nic.

Na izbe mam starsieho noclaznika, zrejme australcan.

Su tu aj daky spanieli a amici. Den predemnu tu bol daky cech. Podla knihy, tu vacsina ludi ostavala jednu noc. To len ja tu budem 3.

Nazad do mesta sa mi uz nechce ist, ono i tak furt poprcha a nemam tam co ani robit i ked ta disco ma laka ale ktovie co to nakonec je.

Na promenade chodili vsetko len mladucke filipinky (tipujem pod 15nast). Starsie nezadane som tu nevidel. Nenasol som tu ani zadny bar ani kurvy, no chlebicky taktez ne. Kurvy, chlast a chlebicky to su nase konicky 😊

Zajtra ak nebude prsat, zobratie motorky (400p na ubytku 24hod) a pobehanie oboch ostrovov. Skusim zistit na sobotu aj dake potapanie.

Zatial sa stale neviem poriadne rozbehnut s cestovanim. Som lenivy (vid lod na camoto island), nezistujem dopredu ceny (vid bus na camoto island), ubytka bookujem dopredu (opat camoto island a zrejme aj malapascua ale tam to skusim prehnat cez referal) a ani sa moc nesocializujem.

Naklady :

Lod mactan - camoten : 500p (8.00hod do pristavu consuelo)
Hrnciaren, Ryza, maso : 40p
Bus consuelo - san francisco : 70p
Halo halo : 75p
Polka kurata, 2ryze : 115p


Advertisement



Tot: 0.559s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 52; dbt: 0.3336s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb