Bantayan otok

Asia » Philippines » Cebu » Bantayan
August 8th 2008
Published: August 8th 2008

Ola no iz Banaue sva sla z nocnim avtobusom kjer sva skor zmrzenla do jezera Tall.Ta jezero ima otok z jezerom z otokom.Do tja sva sla najprej s colnom pol pa z konjem-se dans naju rit boli.Iz jezera Tall sva sla z avtobusom na katerem je bila najina soseda kura-posebna kura-matera od najbolsega petelina v petelinjem ringu ki je menda zelo pogost sport tukaj okrog Manille,nazaj v Manillo na letalisce kjer sva kupila zelo poceni letalske karte(40 EUR) za otok Cebu,kjer so najlepse plaze z belo mivko.V Cebuju ki naj bi bila pomanjsana Manilla sva prespala in potem sla nasledni dan spet z avtobusom -na katerm sva celo poslusala maso,za ofer nisva dala ker je sofer tako noru da tko al tko nisva vedla ce bova cela tja prsla.Po 3 urah voznje z busum sva se prpeala do pristanisca-zanikrnega in se potem dobesedno kuhala na se bol zanikernem colnu se dobre pol ure.Ampak ko sva zagledala lepote otoka se je le nekako splacalo.Najdla sva si zelo lepo urejeno pocitniski kompleks kjer bova ostala 3 dni in potem odsla nazaj v Cebu city pa naprej na Bohol otok.
se oglasiva spet z Bohola.
Lp

Tot: 0.084s; Tpl: 0.02s; cc: 10; qc: 49; dbt: 0.0432s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb