Phortse-Namche Bazzar

Nepal's flag
Asia » Nepal
December 30th 2014

Ráno budím kluky naším songem od Papa Roach a jdeme na snídani. Všichni ostatní už vyráží na cestu a my tepeve snídáme. Jen náš italský kámoš z večera, Paolo, snídá s námi. Dnes máme pohodový den, takže nespěcháme. Mělo by nám to dát max 4 hodiny, ale počítáme se třema. Po snídani jsme s Mikem tradičně připraveni a čekáme opět na Chrise. Sluníčko už vylezlo a už nás ohřívá. Nakonec vyrážíme překvapivě v náš tradiční čas, 9:30. Nejdřív musíme sejít 500m výškových do Phortse Tenga, abychom přešli řeku a mohli opět šplhat oněch 500m nahoru. Pak už nás ale čeká jenom cesta z kopce až do Namche. Tam dorážíme po poledni a první kroky vedou do mé oblíbené kavárny a restaurace Cyber Café. Bohůžel tu není můj kámoš z minule a na první pohled to vypadá zavřeně, ale nakonec je otevřeno a my si můžeme objednat vytoužený burger a kafe. Uuuuuu naaaaaadhera. My s Chrisem máme klasický cheese burger a Mike má svůj vegetarianský. Všichni po týdnech jezení Dal Bathu nesmírně spokojeni. Najezeni, s výbornou kávou a připojeni k internetu. Život je krásný 😉. Po obědě jdeme s Mikem najít ubytko a pak se vracíme zpět. Dnes prvně sdílím pokoj s Mikem, který mě o to požádal s tím, že Chris hrozně smrdí 😉...Po odložení věcí do pokoje se všichni opět setkáváme v Cyber Café a s Chrisem neodoláváme a objednáváme další burger 😊. Uuuuužasné. Blíží se sedmá hodina a my se musíme vrátit do lodge na večeři, protože jsme ukecali ubytování zdarma s tím, že utratíme něco za jídlo. Mike, který měl jen jeden burger, si objednává Dal Bath a my s Chrisem oba s plnými břišky si dáváme jen polévku 😉. Po večeři hrajeme karty a Carcassone a pak znaveni uleháme k odpočinku.

Tot: 0.061s; Tpl: 0.012s; cc: 6; qc: 24; dbt: 0.0386s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb