Upper Pangboche-Lhafarma

Nepal's flag
Asia » Nepal
December 27th 2014

Snídáme společně s Timem a Max, ti však vyráží na cestu před námi, protože klukům tradičně malinko trvá se po ránu vypravit. Dnes se chystáme jít někam směrem Gokyo, ideálně tak abychom zvládli následující den v pohodě dojít do Gokya. Cesta do Phortse je prostě nádherná. Je to parádní kochací cesta, která sice vede nahoru dolu, ale nabízí opravdu úžasné výhledy. Dokonce po cestě potkáváme nejdříve Yaka stojícího na místě, kam se mohl prostě dostat jenom helikoptérou, jinak to není možný 😉 a pak pěknou horskou kozu, u které by se podobné kousky daly čekat, ale i tak svou akrobacií překvapila. Do Phortse se dostáváme za necelé 3 hodiny. Odtud musíme dolů k řece, abychom se dostali na druhou stranu údolí. U řeky si dáváme výborné Sherpa Stew a vyrážíme do krpálu. Kolem třetí konečně přicházíme do Dhole, první vesnice po cestě. Vzhledem k tomu, že kluci si pocestě hráli se zamrzlým vodopádem, získal jsem trochu náskok. Nechtělo se mi na ně po západu slunce za kopec moc čekat, protože se znatelně ochladilo. Počítal jsem s tím, že tu zůstaneme a tak jsem šel domluvit ubytko. Ubytko domluvené zdarma a tak jdu pro kluky. Ty doráží v zápětí a po malé poradě jsou odhodláni pokračovat do další asi 40 minut vzdálené vesnice. Jsem překvapen a Didi z lodge zklamaná. Je to sice trochu stoupání, ale nakonec jsme rádi, že jsme šli dále a získali tak nějaký čas k dobru. Chris se těsně před vesnicí rozhodl jít zkratkou, tedy delší, o to horší cestou. My s Mikem raději zůstáváme na klasické cestě a tak do lodge dorážíme celkem s předstihem. Ubytko opět zdarma a jsme jediní hosté. Krása... Objednáváme ginger lemon honey a Dal Bath. Večer opět pár her Carcassone a jdeme do spacáků.

Tot: 0.042s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0259s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb