Tukuche - Dani - Tatopani - Pokhara alebo konecne dole.....

Nepal's flag
Asia » Nepal » Tatopani
November 27th 2007
Published: November 29th 2007

Ahojte vsetci,

Na dnes rano 26.11. sme si objednali jeep ktory by nas mal hodit az do Lethe kde cesta konci a musime znova po svojich.....hm...bohuzial v Nepale funguje vsetko tak 50/50 takze jeep ani po skoro 2 hodinach cakania nikde...ale .... okolo siel traktor a ze ide do vedlajsej dediny ze nas zvezie....bral to nie po ceste ako normalni ludia ale skratkou korytom rieky...no skratka horsiu jazdu som este nikde nezazil....(vlecka totiz nema ziadne perovanie)..nastastie to trvalo iba pol hodinky, dalej by sme to uz asi tymto dopravnym prostriedkom nezvladli.....
...pokracovali sme po koryte rieky co sa ukazalo ako celkom dobra skratka a na obed sme boli v Ghase odkial sme pokracovali do Dani kde sme dosli uz za sera.....Kedze Dana lezi vo vyske 1400 m.n.m. boli tu pomarance, banany a hlavne teplo.....

Skoro rano vyrazame lebo dnes sa chceme dostat az do Pokhary.......zastavujeme sa v Tatopani kde hodinku vegetime v miestnych termalnych pramenoch.

Z Tatopani by to podla mapy mala byt pohodova cesta ale vlada sa rozhodla ze vybuduje cestu pre auta co znamena rozsiahle obchadzky (cestu tu totiz vyrazaju do skal dynamitom)......takze musime 500 metrov nad cestu a potom 500 metrov dole chvilku poceste a
Cekani na jeep....Cekani na jeep....Cekani na jeep....

...konecne sa prejavila Michalova laska ku konom....
zase 500 metrov hore atd.......clovek by ani netusil kde vsade tu maju zasite chodniky...ci skor maoisticke chodnicky po skalach.....a vedla chodnickov dedinky kde turistov moc nevidali...ale vdaka vystavby cesty konecne uvideli😊.

Na obed sme v Tiplay kde uz cesta je a jeep nas za poplatok 200 rupiek/osobu zavezie az do Beni....20 km asi 1,5 hodiny. Z Beni ideme autobusom a vecer okolo deviatej sme kooonecne v Pokhare......

Namaste

Palo, Michal a Mirek

Tot: 0.111s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.0462s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb