::Coup d'Etat, Royal Nepal og Halshugninger!::


Advertisement
Nepal's flag
Asia » Nepal » Kathmandu » Thamal
October 2nd 2006
Published: October 2nd 2006
Edit Blog Post

Royal Nepal


Additional photos below
Photos: 19, Displayed: 19


Advertisement

Coup d'EtatCoup d'Etat
Coup d'Etat

Alle snakkede om et millitaerkup? Vi stak afsted til stranden!
One Night In Bangkok!One Night In Bangkok!
One Night In Bangkok!

Bangkok by night. Super udsigt fra byens hoejste hotel. Sponseret af Royal Nepal
Coup d'Etat / Jesse & Ed!Coup d'Etat / Jesse & Ed!
Coup d'Etat / Jesse & Ed!

Jesse & Ed var ogsaa blanke naar snakken faldt paa et statskup i Thailand!
Hug!!! hughug, huuuuug....Hug!!! hughug, huuuuug....
Hug!!! hughug, huuuuug....

De sidste sekunder...
Av!Av!
Av!

En meget voldsom oplevelse, at se saa stort et dyr blive slagtet paa denne maade.


2nd October 2006

Hey boys!
Tak for sidst, havde fandme den fedeste ferie i mit liv :) Måske kunne jeg godt være foruden afstikkeren til Sumatra, men så alligevel ik. Det er jo ik hver dag man frygter malaria og gul feber, livet er en gave og hver dag er en fødselsdag ;) Ellers godt at høre at i stadig hygger jer "Upti Vupti!". Det var sikkert BS som fik startet slagtegildet så i kunne få noget erfaring før i drager i bjergene.... Forresten BS, husk nu din bog, eller fem ;) (Super billeder, stakkels kræ!) Må indrømme at jeg savner jer, det er sgu os lidt mærkeligt at Simon ik har "nasset" mad herhjemme i over 4 mdr (Theas bemærkning). Gad godt tage på visit med Christoffer, men kontoen er ik grøn nok til en omk. på 10.000,- i øjebikket (super desværre)... Herhjemme går det fint, alt er som det plejer. Ditte er bleven sup i specialen og Sissel er blever team sup for torsdag (eller ons). Jeg er ik startet i TM endnu (de er lidt sløve). Pas godt på jer selv og lad nu være med at lokke ham guiden i drukfordærv, det er jo trods alt ham der skal redde jeres røv ;) Love from Sundbyvesterplads 4, 1 tv Husk tandpasta! Hygge!!
12th October 2006

hey guys!!
endnu engang tak for super skønne billder og ny opdatering!! Stakkels geder og køer, puha fik gåsehud af billederne! I klatrer måske rundt på et bjerg nu eller laver noget andet spændende....!! Glæder mig til at høre fra jer igen! Skriver lige en længere mail til dig søren - snart!:-) stor knuser fra loui**
17th October 2006

velkommen ned
En stor hilsen og velkommen ned fra bjerget. Håber I er hele på alle måder og ikke har mistet noget. Man har jo tænkt meget og længe på Jer og hvordan det har været. Knus
11th January 2010

billede af okse
Hej Søren Andersen. Jeg prøvede at sende et eksemplar af min artikel til dig. Jeg fik lov til at bruge billedet af slagtning/ofring af oksen til den. Jeg brugte en adresse i Frankrigsgade, men har fået brevet retur igen. Vil du sende en aktuel adresse - for jeg vil gerne sende et eksemplar af den så du kan se hvad den er blevet brugt til. hilsen, Andres Dobat (Moesgård Museum)

Tot: 0.076s; Tpl: 0.012s; cc: 11; qc: 29; dbt: 0.0317s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb