Malajzia - suhrn, naklady


Advertisement
Malaysia's flag
Asia » Malaysia
March 23rd 2019
Published: March 28th 2019
Edit Blog Post

Na penang som sa vratil po 7 rokoch a hned som bol neprijemne sokovany co sa stalo z love lane. Bar a vsade chlastajuci ludia.

Dalsie neprijemne prekvapenie bolo v mojom ubytku 54 love lane inn kde som pred tym byval. Cul ho ma pod palcom arogantny ind.

Nuz ale inak george town nesklamal. Opat dobre jedlo, pekne art street doplnene peknymi sikmackami.

Skoda este mojho zranenia, inak by som vybehol na neaky kopec. Takto som prakticky vacsinu casu stravil na izbe a trocha v meste.

V meste vsak strasne teplo, cez den sa tam nedalo pohybovat.

Na konci som objavil dobry podnik s chlastom, Antarabangsa Enterprise , kde boli zastupeny zvacsa domaci, starsi expati ci normalny cestovatelia a nie party ludia.

Penang jednoznacne odporucam aspon na dva plne dni. Jeden den mesto a druhy okolie. Ja by som si tu vedel predstavit stravit kludne aj tyzden.

Este k ubytku, keby nemam prichod neskoro v noci a nie som zraneny (i ked uz to bolo lepsejsie ale furt nie sto percentne) nakonec by som predsa len dal neaky dorm. Takto sa mi naklady prakticky zdvojnasobili.

Potesilo mhd z letiska do mesta za normalnu cenu.

Hin bus depot neodporucam navstivit, nic extra tam pre mna nebolo. Taktiez pevnost je blbost (ale cul je free)

Ubytko

star lodge - singel, fan, share kupelka. Kludne ubytko obyvane starsimi ludmi. Staff uplny pohodaci. Fan izbu neodporucam, stropny ventilator nestihal.wifi v pohode. Cena 38rm

NAKLADY

Malajzia (scoot airlines cebu - penang 63.06€) - 3.5dna

1€ = 4,624 rm (rm = malajzijsky ring)

Doprava : 8.7rm + 10.15€
Jedlo : 13.23€ + 99.9rm (vratane alkoholu a jedla na letisku singapur)
Ubytko : 152rm
Vstupy : 0
Ostatne : 32.5rm (suveniry, pranie )

Spolu : = 63.06€ (let) + 23.38€ + 292.8rm = cca 151.31€



Advertisement



Tot: 0.782s; Tpl: 0.009s; cc: 12; qc: 49; dbt: 0.3646s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb