106.den - perhentian island

Malaysia's flag
Asia » Malaysia
May 14th 2018
Published: May 17th 2018

Budik som si dal zbytocne na 6.45.

Vsetky restiky este zavrete, otvaraju az po 8.00. Mimo tej nasej ale tam su dost vysoke ceny. Ranajkovy bufet ponukaju za nehoraznych 39rm.

Telefon mi uz druhy krat zablbol, prvy krat v kota bharu, vobec nereagoval displej na dotyky. Chvalabohu restart bocnym tlacitkom zabral.

Tak nakonec mam dnes toho mamvpici divemastera.

Fasujem, neopren (kratky), opasok so 4kg, okuliare a plutvy. Tie si neskor menim bo boli rozbite.

Kontrola vystroja, ten nahodeny na seba a ide sa pesi na blizku plaz kde nastupujeme z vody do clnku.

Ciel je terumbu tiga, pri vacsom ostrove besir.

Postupne obchadzame nas kde su na juhu pekne plaze s izolovanymi plazami az sa dostavame na juh k susedom.

Tu je tiez par izolovanych plazi.

Instruktor aj moji 3 spolupotapaci su francuzi.

Skacem kotulom vzad do vody, zacina zostup.

Drzime sa kotviaceho lana az sme pri dne.

Fajn korali a kopa farebnych ryb.

Plavanie medzi skalami, popod ne. Parada.

Po asi 45.min zaciname vystupovat. Tentoraz mi dosiel vzduch ako prvemu, mal som 50 ostatny 100.

Ponor fajn, len na hladine ma nasralo, ze vsetci hovorili po francuzsky.

Davam dole opasok, ten podavam na lod, potom dole jacket s flasou a nakoniec plutvy a ja.

Smer nazad zakladna.

V ewans cafe davam totalnu blbost, polivku s nudlami a kuracinou. Tu som tam moc nevidel. Chut slabota, skor humus.

Este mini relax a hop ho na dalsi ponor.

Smer sugar wreck.

Postup rovnaky len sa trochu obmenilo osadenstvo.

Dole nas caka vrak nakladnej lode co viezla cukor.

Viditelnost je spociatku na 2m ale postupne sa to lepsi ale nic extra to neni.

Su tu hufy ryb, nie moc farebnych ale kvantita obrovska.

Vrak je obrovsky ale obchadzame ho len zvonka, dnu nejdeme.

Cely je posiaty morskymi jezkami.

Je tu este jedna skupina potapacov. Uplny trotly, vsetko nadvihuju.

Skoda zlej viditelnosti inak by to bol uplne genialny ponor.

Opat lodou nazad do ubytka a opat vymena prislusenstva a ludi.

Menim aj divemastera, opat francuz.

Cakacka dve hodiny vyplnena cheesburgerom opat v ewanscafe.

Ten bol fajnovy.

Cakame este na jednu babu, francuzsku, meska 20.min. Ziadne ospravedlnenie, vo francuzsky je to bezne, pica.

Ide s nami aj polka na fundive. T.j. nikdy nepotapala, nema kurz.

Najskor vyhadzujeme na mori jednu skupinku, potom polku pri pobrezi ako fakt odvaha, hned dovody z lodi kotulom ked clovek nema ziadne skusenosti, a nakoniec mi.

Pangalima abu, to je nas ciel.

Francuzska bola majsterka sveta ale pod vodu uplna lama. Je to jej 4 ponor, ceritfikat si robila tu.

Majitel mi spominal jednu babu co dosla evidentne pod vplivom na potapanie, poslal ju kade lahsi.

Dole pekne korali, opat kopa vseliakych ryb a modry had. Moj prvy, uplna parada.

Tentoraz idem hore uz so 100kou (t.j.polovica flase), bo francuzske dosol vzduch.

Cestou vyzdvihujeme z vody ostatok.

Rychloclny tu jazdia jak kokoti.

Okolo nasich vo vode co cakali na nalodenie prefrcali v plnej rychlosti asi na 5m.

Po opusteny lode demontaz zariadenia, sprcha a zapad slnka v rezorte shari la.

Koncim na lehatku hned na prvej plazi.

Zapad neskutocny. Sice ziadna gula ale oblaky krasne sfarbene do cervena.

Na ceste do ubytka ma zaujala ponuka v shari la. Bufet s jednym hlavnym jedlom (ryba,kura) za 25rm.

Idem do toho. Vyberam si makrelu.

Kym sa mi chysta, nakladam si cestoviny, pecene masicko, kopu salatu, polivku capujem sirupovu vodu.

Uz som riadne napraskany, prinasaju mi rybu. Nic moc chut.

Nakladam si ryzu, pokracujem melonom, suchimi zakuskami a dorazam sa vlastorucne spravenim abc.

Totalne napraskany sa valim na ubytko.

Tu postel a o 20.30 uz chrnim.

Bol to fakt vycerpavajuci den, 3 ponory je vela a este ked sa na zaver dna clovek prezere amen tma.

Velka skoda, ze sa vzdy muselo vracat nazad na zakladnu a nedalo sa to vsetko spravit z lodi.

Teda clnku, fakt maly.

Mee hoon tom yam : 10 rm
Cheesburger beef, hranolky : 12 rm
Bufet : 25 rm

Tot: 0.031s; Tpl: 0.016s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0065s; 1; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 1; ; mem: 1.2mb