248.den - kl (tour de slovakia)


Advertisement
Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Wilayah Persekutuan » Kuala Lumpur
October 3rd 2018
Published: October 5th 2018
Edit Blog Post

Rano opat budicek nieco po 9.00 a v plane nic nerobenie v lobby a vybehnutie kuknut blizku cast dataran merdeka (len nech mi ubehne cas)

Este pred odchodom na zachod som aktivoval cs appku.

Po prichode najskor handrova hlava ale furt len vypisovala, realne sa asi ani stretnut nechcela.

No potesila sprava od uzivatela menom lenka. Kukam profil a slovacka.

Behom par minut doladene podrobnosti a uz masirujem na metro.

Len nevyhoda je, ze to je uplne daleko. No nevadi konecne zas stretnem nasho hovoriaceho cloveka. Ak ma pamat neklame bude to este len druhy slovak. Prvy a na dlho posledny boli stredoslovaci vo vychodnom timore.

Cestu poznam bo idem rovnakou linkou ako predvcerom ked som bol na turistike.

Prichadzam na miesto stretnutia, cs sa nehlasi.

A kurva, zbytocna cesta teda. Davam jej 15.min, nastastie sa ozvala.

Sadam do restiky a davam si prve a posledne nasi lemak na tejto ceste.

Z restiky moc dobry pocit nemam.

Prichadza lenka.

Po dlhej dobe konecne vidim modrooke dievca s belsou pokozkou a farebnymi vlasmi.

Dost dlho bola v indii, o ktorej planuje napisat digitalnu knihu. Cena vraj okolo 7€ ale este neni rozhodnuta.

Odtialto smer jakarta a bali a nazad india. Dost dlhu dobu zila v uk.

Po jedle presun nazad do centra.

Ciel dataran merdeka ale jaksi som trosku pobludil.

Koncime v central markete. Nakup pohladnic. Spine zjednavat nechceli ani pri kupe 11ks.

Zapadame do neakeho vyhlaseneho baru.

Obsluha prinasa menu. Vyberam kapucino. No ale co to, cena v cenniku neplati, casnicka odbieha zistit realnu cenu. Toto iste sa deje aj v pripade objednavky lenky. Nuz teda sa praceme prec.

Kotvime hned oproti. Zacina vypisovanie kvant pohladnic. Ja 6 ona len 5 😊

K trom stalim adresatom pridavam windy z jogji, jaqulin z korei (ako jej priezvisko som dal omylom nazov mesta) a este anu zo skopje.

Tam to teorericky vyzera na stretko po mojom navrate. Ale tu tez nechapem, na maily odpoveda aj s tyzdnovym oneskornym. Nieco podobne ako ruri.

Lenka sa nezda, je to ine cislo. Vyzeral tak nevinne a nakonec sa z nej vyklulo ine cislo.

Prisla na novy sposob lepenia znamok. Normalny clovek znamku olize ale ona nie. Znamku obtrela o vlhku p…. Ok vlhky pohar a nalepila.

Posilneny dzusmi uz konecne nas ciel.

Ideme si po ulici, pred nami si kraca sikmacka s batohom.

No a co urobi lenka. Hodi nej do batohu kusok novin, v ktorych boli zabalene pohladnice. Udajne som ju na to naviedol ja ale ja som v tom nevinne 😊

Na namesti s tymto dievcatom problemy pokracuju.

Ideme sa vyfotit k nazvu ilovekl. Tu rada asi na 10.Min.

Fakt len debilny nazov.

Sikmacky tu struhaju jednu pozu za druhu.

Lenka sa otaca, za nami dve sikmacky. You need ticket. A sikmacky sa uz chystali ist kupit listok aby sa mohli ist vyfotit.

Alebo to nepovedala ona a bol som to ja?

Nie, moj dennik, moje pravidla. Bola to ona.

Konecne sme na rade. Lenka poucena azijskymi gestami ukazuje i love you na korejsky styl (prekrizeny palec s ukazovakom)

Odchytavame gokl bus (free).

Pred nastupom mensia tipovacka kto pojde s nami. Ja davam tip na chlapika v zelenom tricku.

Samozrejme vyhravam.

To su mesiace praxe cestovania po azii.

Vyskakujeme na neakej zastavke kde budeme menit cervenu za modru.

I ked sa vravi, ze spravny vodic vie jazdit aj na cervenu.

Davame jedlo. Opat indovia a zas kopa ryzy a bufetovy system.

Zistujem, ze lenka je nielen fakt moc srandovna ale i zavisla na nete.

Ma neaky svoj vlog (to je pre lenivych ludi co sa im nechce pisat a pre lenovich ludi co sa im nechce citat).

Nuz cakacka na nas spoj.

Opat tipovacka na ludi, ktory pojdu s nami.

Nachadzam opat favorita v zelenom tricku.

Nuz ale je to nahovno. Moj clovek nenastupuje a ani dalsi dvaja zalozni.

Nastastie aj lenka mala zle tipy.

V buse oproti nam sedi (no skor je furt v pohybe) maly chlapec.

I on ma zelene tricko. Sa mi zda, ze ziarli , ze sa bavim s lenkou.

Predsa len taketo stvorenia sa moc v azii nevyskytuju.

Kam dalej?

Nuz mame napad (teda len jedna osoba, ano som to zas ja ale moj dennik tak napad to bol lenky)

Budeme sledovat jediny turisticky par v buse.

Vyskakuju v casti bukit bintang.

Ako na potvoru ona ma zeleny batoh.

Tato farba ma dnes prenasleduje cely den.

Zacina hra na johnny englisha.

Ak sa zastavia, my sa skovavame za strom, za znacku. Alebo si zacneme zavazovat snorky, na slapkach 😊

No nakonec nam unikaju.

Ale i tak dobre, bo zacinalo poprchat.

Este narazame na pekne pomalovanu ulicku.

Dojem skraslil prebiehajuci potkan. No bol som pomaly, tak lenka nebude mat super fotku.

Parkujeme v syrskej restike.

Tu z nas radost nemaju. Lenka tasi prvy mobil, potom druhy a nakonec tasim aj ja. Ale mna uz obsluha ignoruje.

Neskor prichadza, lenka sa jej pyta ci ma nema rada ked mi nedala na prvy raz. Nuz dalsi preslap.

Neskor nam vypinaju aj fan.

Nuz sa praceme.

Ono z nas velky uzitok nemali, sme si dali len dzus a babo si dalo kakavko.

Cca 45.min v restike. East europe style 😊

Mensie pokochanie sa sikmackami (len ona, ja som bol na nete alebo to bolo naopak? ) v nakupnom centre. A smer metro.

No metro len lenkine, ja to mam domov cca 10min.

Kusok som siel s touto oravskou dievkou aby nahodou nezabludila.

Ma stasti bo byva cez cs a ma aj bazen. Kurnik, preco som neni modrooka blondina.

Po rozlucke smer indo restika, kde davam nudle a indo obchod.

Tu uz pivo za 6rm nemal ale nakonec mi predal 7rm za 6rm. Rozdiel je v mnozstve alkoholu. Toto je 9perc (skol tak asi volake severoeuropske) oproti 8perc.

Moc do mna teda neslo. Ale zvladol som to.

Dnes super zabavny den. Konecne zas po case niekto ozaj uleteny.

Proste svk baby su top a nepotrebuju ani alkohol aby boli zabavne (narazka na vacsinu sikmaciek co som stretol, po alkohole prakticky totalna zmena osobnosti).

Este pred spankom cela nestastna nataly, ze chlastala s ang kamosom na jeho byte a jeho zaujimali len rusky.

Tak reku, asia girl not shave. A ona, but i yes. Ja, check in riga. Odpoved no way 😊

Inac aj lenka bola obcas trochu perverzna.

Naklady :

Vymena 150k r = 41.1rm
Metro : 3.9rm
Ladovy caj, nasi lemak : 6.4rm
Metro : 4rm
6xpohladnice, 6xznamky : 7.2rm
Dzus : rm7.8
Jedlo + ladovy dzus : 10rm
Dzus : 13.2rm
2xpivo : 12rm
Mee goreng + caj : 5.2rm (?)



Advertisement



Tot: 0.042s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.0243s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb