97.den - kuching


Advertisement
Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Sarawak » Kuching
May 18th 2019
Published: May 22nd 2019
Edit Blog Post

Guideho na izbe vystriedal jeden chalan.

Na noc som bol uz nachystany a zakril som sa plachtou.

Ranajky opat v bufete. Okolo neho zas skurvene opice, co chceli ukradnut jedlo.

Na recepcii sa pytam kedy odchadza cln nazad do mesta. Okolo 11.00 mam dojst na recepciu.

Este mam nieco cez 1.5hod, tak vyvalenie sa na plazi pod stromi.

Na slnku susim topanky, ponozky a uterak.

Ludia z dormov uterak nefasovali narozdiel od ludi co byvali v samostatnych izbach.

Na plaz prichadzali kvanta lodiek s tour.

Nieco pred 11.00 prichadzam na recepciu.

Tam odemna pyta listok, zistuje ci som si dohodol s kapitanom cas vyzdvihnutie. No nie, bo na pevnine mi povedali, ze nazad mozem ist s hociakou lodkou.

Tak to je problem, kontaktuju kapitana, za 50rm ma dojde vyzdvihnut. Ak nedam, tak potom az o 15.00.

Kurvy spinave. Nuz nazad na plaz a cakanie na 15.00.

Lodky z plaze chodili nazad ale zobrat ma nechceli, bo to boli tour lodky.

Nieco pred 1330 idem k jetty.

Tu nastavane lodky. No opat rovnaka odpoved.

Prichadza hol par. Tak reku sme vaceri a niekto nas zobere, nie, nie. Treba ist nazad s rovnakou lodkou ako sa prislo.

Postupne odchadzali lodky na ktorych boli zvacsa dvaja pasazieri.

Dosol dalsi par, no furt si kapitani trvali na svojom.

Cakanie sprijemnili nosate opice co prebehli okolo.

O 1415 prichadza moja lodka. No kapitan ma nechce zobrat, bo musi cakat na ang par s ktorym som sem dosol.

Nakonec ked sme uz 8 cakajuci ludia, nas jedna lodka berie.

Zmysel tohto mi unika. Bo cesta zaplatena a listky nikto nezbieral.

Som najskor myslel, ze podla listkov dostavaju kapitani zaplatene ale neni to tak.

Fakt totalna demencia. Pochopim lodky, ktore boli zaplatene ako private ale ostatne fakt nechapem.

Po vylodeni sa 4ludia dohaduju na grabe. Ja sa dohadujem s inym parom. Jeden par ostava cakat na bus. Ten by mal ist o polhodinu (1530).

Nuz ale nik z nas nema net, nastastie grab soferi sa ponukli, ze nam to objednaju a tak aj bolo.

Toto si fakt na svk nevim predstavit, resp s takymto pristupom som sa este nestretol.

Grab vysiel 27rm. Par dal 20 ja 7. Oproti busu teda preplatenie 2rm co mi vobec nevadi.

Grab ma vysadzuje asi 400m od ubytka, bo ako ciel sme dali ubytko paru.

Vonku nenormalne teplo.

Cestou davam neskory maly obed.

Na ubytku ma sokoju ked chcu aby som zaplatil tur.dan. vypoctali to na 3rm.

Este, ze som to bookol len na noc. Zajtra teda zmenim ubytko.

V 4dorme pekne pustena klima, tak prijemne chladno. Trosku spanku a smer merdeka plaza.

Tu kupena voda a male plechovky piva.

Bola tu i kostovka nealko cidera, tak som do seba jeden mini poharik supol.

Na ubytku dane pivka do chladnicky, dve vsak hned hodene do seba.

Na dorm dosol ind a spaniel.

Po zotmeni vybieham na nocny trh uptown.

Ten je hned za planetariom.

Kopa aut, no motorky skoro ziadne. Na azijsku krajinu nezvykle.

Na trhu , stanky s oblecenim, jedlom, kadernikom a masazami.

Ludi tu nebolo vela ale atmosfera i tak prijemna.

Oci neodolavaju a kupujem rozne jedla

Sadam na basket.ihrisko ako vsetci a pustam sa do jedla.

Ledvaj som to vsetko do seba natlacil.

Ako dezert si davam tocenu melonovu zmrzku.

Na ubytku v lobby planovanie zajtrajska. Pojdem do wind cave, fairy je naozaj zavreta, co je velka skoda.

Hodene do seba dalsie pivo (alkohol a pork je v tomto ubytku zakazany) a smer nabrezie.

Tu kopa ludi, vsetko pekne nasvietene.

Na moje prekvapko sa spusta fontana v rieke. To asi preto, ze je sobota.

Sou je velmi pekna. Prijemna hudba, svetelne efekty a do toho obcas aj plamene.

Po sou este prechadzka, kupenie napoja, posedavanie a nazad na ubytko.

Naklady:

Vymena 30€ = 139.3rm

Jedlo v np : 4rm
Share grab zpred registracie bako - kuching : 7rm
Cha kueh: 3rm
Milo caj : 2.2rm
Quiik cat, 4dorm, ac, ranajky : 23rm
Jedlo na uptown markete : 23rm (napoj 3, syrove tycinky 3, vyprazane kura 8, nudle 4, melonova zmrzlina 3)
Napoj : 2rm
Nakup : 8.21€ (revolut 37.85rm)


Advertisement



Tot: 0.093s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 27; dbt: 0.0647s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb