31.den - presun penang


Advertisement
Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Penang
March 13th 2019
Published: March 14th 2019
Edit Blog Post

V noci volado stisil klimu, tak trochu teplo ale vsetko v ramci normy.

Na ranajky toast so zapecenou sunkou a syrom, k tomu mini kusky ovocia a caj. Jednoznacne toto ubytko brat bez ranajok, clovek sa vonku za 50p naje viacej, no ja som nemal prachy a zamienat sa mi nechcelo tak som to bookol cez agodu.

Rozlucka s fra a pomalicky pesi na letisko.

Bol tu aj jeden starsi kanadan co zije na bali, tu si bol obnovit viza. Anda beach na bohole chvalil, pekna dlha biela plaz, minimum ludi avsak ak si chce clovek zaplavat musi ist velmi daleko do mora.

Cesta taxikom na letisko z ubytka stoji 85p. Cez grab zrejme menej. Sa cudujem, kratodoby cestovatelia to nevyuzivaju a idu tam pesi, hlavne ked je vonku na skapanie. Cesta pesi asi 15-20min ale fakt v teple je to o drzku.

Medzinarodny terminal je az druhy, ten sa stale postupne stavia.

Dnu pekne vyklimovane.

Na prepazke robim check in, dostavam letenku aj do penangu. Baba chcela este vidiet moju vystupnu letenku z malajzie.

Bohuzial musi sa tu platit fee. Ten sa vybera pri vstupe do security zony. Su tam dve okienka.

Vcera mi tvrdili, ze sa da platit i s mastercard ale pri okienku brali len visu.

Po zaplateny este posedenie mimo, sedaciek minimum.

Dopitie vody a papa filipinska poda.

Fotka, otlacok praveho ukazovaka a uz len vystupne razitko bez problemov, bol som este v limite dva dni.

Na securiti mali problem s mojou penou na holenie a po holeni. Vsetko vsak v cajchu.

Docapovavam vodu z fontanky a nestacim sa divit. Na domestic terminale mali jedla za rozumne ceny, tu vsak velka prirazka.

Terminal vzdusny, hore osb dosky ale tie budu neskor zakryte.

Vonku parkovalo i vojenske dopravne lietadlo.

Odlet v pohode.

Scoot airlines letusky pekne ale opat vyplasene, kazdemu kontrolovali pasy jak dive.

Pred startom som si presadol, inak by som sa tlacil s dvoma ludmi, takto som bol len ja v ulicke a filipinec pri okne.

Zidovsky par si tez presadol ale ti robili jak sialeny. Cihali, cihali a ked sa uz letadlo zacalo pohynat zacali sa presuvat i oni s celou vybavou. Letusky moc nadsene neboli.

Let ubehol rychlo. Obcas presli letusky s jedlom, ponukou duty free, rozdavali arrival karty pre ludi co idu do singapuru.

Na letisku mam cas nieco cez 4hod.

Po vystupeni nas na terminaly 2 caka scan batoziny. Odtial idem najst nieco pod zub.

Na poschodi je food kutik. Rozne jedla, no ja parkujem v mcdonalde.

Jedla sa objednavaju cez pocitac (velka tabula ako na reklamy). Milion zbytocnych otazok kym sa clovek dopracoval k objednavke.

Po jedle zbieham dole, do kutika s tv a fajn pohodlnymi kreslami.

Vedla mna sedela chorvatka.

Na letisku rozne zmesi ale hlavne nevychovane cinske skupiny co cestuju s cestovkami. Vacsina ich mala na sebe nalepenu nalepku aby boli lahsie identifikovatelne.

Po odpocinku som sa skytrainom vybral na terminal 3 do motylej zahrady.

Skytrain opustil t2, pokracoval nad cestou, ta lemovana peknymi kvetmi a prisiel na t3.

T3 sa mi lubil vacej, su tu lepsie odpocinkove plochy.

Jazierko s velkymi farebnymi kaprami, pohodlne kresla, masazne kresla, kopa obchodov.

Motilia zahrada mala ale pekna. Kedze sa uz blizil zapad slnka vacsina motylov bola pozaliezanych ale i tak pekne spestrenie.

Lovim tu dokonca kesku.

Nazad na t2, docapovanie vody vo fontanke a cakanie pred gate.

Tu opat security kontrola, cul sa tu dala aj nabrat voda, tak doplnam zasoby.

Letadlo poloprazdne, sedel som pri okne.

Osadenstvo zvacsa cinskeho povodu ale so singapurskymi pasmi.

Sikmacky nesklamali, taktiez ani letusky.

Pristali sme o 10min skorej.

Ako sme sli k pasovke tak najskor na nas namierena termo kamera. Upozornenia na zltu horucku, vypisy o tom, ze ludia z afriky, juznej ameriky mozu byt podrobeny vysetreniu.

Na pasovke operativne prisli na pomoc kolegom dalsi colnici, bo pristali naraz dve lietadla.

Fotka, otlacky oboch ukazovakov, peciatka a uz som v malajzii. Handrova hlava sa s tym neparala.

Este sken batoziny a uz som skutocne na malajzijskej pode.

Tu hned menim poslednych 80p za ringity. V zmenarni sa chlapik len pousmial nad takou sumou (nieco cez 1€).

No ale co je hlavne mam na bus, bo tam kokoti nevydavaju.

Po opusteny haly prechod cesty a smer vlavo kde je bus zastavka.

Hned ma oslovuju taxi ale vravim, ze mam len 5rm. Neskor ma oslovuje chlapik ale ten tez nepochodil.

Cakam na bus spolu s dvoma handrovymi hlavami.

V tom prichadza opat chlapik a vravi, ze ma hodi k love lane za 5rm, bo vi, ze vac nemam.

Tak nasadam k nemu do auta. Este laka jeden indonezsky par.

Kym na nich cakame obieha ma mhdcka do mesta.

Neskor ju po par metroch obiehame a uz sa valime do georgetownu.

Cestou snaha o komunikaciu zo soferovej strany ale moc ang nevedel. Indonezanom rozumel skoro vsetko, dost podobna rec.

Ich vyhadzuje pri nemocnici island hospital (lepsi doktori ako v indonezii).

Mna kusok od love lane. Boli sme tam cca za pol hodinku vs bus co ma ist cca 1.5hod (cena 2.7rm).

Sofer este nieco vravi, ze mu mozem dat aj dolare, eura. No ale dohoda bola 5rm, nakonec mu davam asi cca 6rm (vsetky prachy co som mal).

Tak dobry deal, indonezania platili 30rm, inak taxi stoji okolo 45rm.

Okolo 23.00 idem teda hladat ubytko na znamej love lane.

Tu totalny sok, same bary, restiky a kopec bielych. Clovek by ani nepovedal, ze je v azii.

Hlasna hudba nesmela chybat.

Vacsina siltovky na hlavach, tielkove tricka chang, baby kratke saty a vsetci nasavali.

Co si pamatam pred 7rokmi dost velky Problem zohnat alkohol a cul samy bar.

Nepochopim naco sa lude drbu do azie ked sa potom zgrupuju vsetci v baroch.

Prichadzam do mojho ubytka love inn 54.

Majitel uz neni cinan ale skurveny ind (alebo podobna odpadna rasa).

Jeho prva otazka hned ci visa run.

Dorm mi dava za 20rm, tak reku discount ked tu planujem ostat 4noci. Zo srandy hovorim nech da za 10rm. Ten hned kokot, zadna zlava 20 je cena vsade v okoli a ty chces zjednavat ja ta nemam rad. Uplna agresia. Tak som ho vyfuckoval a siel do kludnejsej ulicky muntri.

Ako co som videl aky humus je na love lane hned som vsetky vytipovane ubytka tu zrusil.

Na muntri som mal vytopovane dalsie.

Tu uplny klud. Prve ubytko zavrete, druhe star lodge otvorene ale drahe izby, double ac za 70rm, singel fan za 38rm, zjednavat nechceli ale recepcny uplny fajn chlapik, prostredie tiez, osadenstvo starsi lude.

Kukam izbu, fan je na strope, share kupelka, nevedel som nahodit elektriku, bolo treba zapat vypinac na chodbe.

Ostavam tu, i ked by som isto nasiel nieco lacnejsie (dorm urcite ale po tom co som videl na love lane nemam o to zaujem).

S recepcnym sa dohadujem na platbe zajtra, bo nemam ani fuka.

Padam do postele, na izbe na skapanie, rozmyslam, ze zajtra to vymenin za ac, nasrat na penaze.

Obava, ze v takejto pokrocilej dobe nenajdem ubytko sa nenaplnila. Prvy dojem po 7rokoch totalne zhnusenie. Uz nech som na sumatre, tam bude hadam menej turistov a ak aj budu tak nie party turisty.

Potesil chlapik na letisku co ma prakticky zadarmo doviezol az do mesta (18km?) a velmi fajn recepcny na ubytku, nie ten indicky kokot v love lane inn 54.

Foto

https://photos.app.goo.gl/5c92qjB74BeycMwv6

Naklady :

Vymena na letisku 80p = 5.5 rm

Airport fee : 14.59€ (visa karta 850p)
Big mac medium menu (letisko singapur) : 5.43€ (revolut karta 8.3sg)
Auto z letiska penang na love lane : cca 6rm


Advertisement



Tot: 0.728s; Tpl: 0.012s; cc: 11; qc: 46; dbt: 0.402s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb