Na drugi strani


Advertisement
Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Penang » George Town
October 22nd 2009
Published: October 23rd 2009
Edit Blog Post

Balik PulauBalik PulauBalik Pulau

On the other side of the island
Destinasi: Balik Pulau, vasica na JV otoka. Ime v prevodu pomeni on the other side of the island in bo kar drzalo, ker je bilo voznje do tja skorajda uro in pol. Tako je, ta otok ravno velikosti blejskega, ampak je kar ogromen. Z busom smo se prebijali cez prelaze, voznjo pa so se podaljsevala dela na cesti, saj blazno gradijo neke viadukte in na splosno izboljsujejo vijugasto pot.
Vasica je bila nekoc agrikulturno sredisce, cesar so se zavedali ze Britanci, zato so tam nasadili vse zivo, od riza, zacimb in duriana. Danes je tam vse, kar se najde v preostali Maleziji in Penangu, zato sem na kosilo zavila k vegetarijancem pred budisticnim templjem. Potem pa malo naokoli: z zemljevida, ki mi ga je poklonil Prijazni Bajs, sem razbrala znamenitosti, kot so shophouse no. 100 (tipicna kitajska stacunca), stant s famozno lakso (ali jebiga, sem ze pokosila) in krozisce. Sla sem dalje po cesti Jalan Sungai Pinang in se zgubljala med polji in tipicnimi malajskimi vasicami in ozkimi asfaltiranimi potkami (ce bi bili kje drugje v JV Aziji, bi bile te potke sto posto pescene ali makadamske, Malezija je pa tudi v najbolj hardcore podezelju ocitno superrazvita), in ko sem se
Shophouse no. 100Shophouse no. 100Shophouse no. 100

This is how they did back then
odlocila, da sem res ze pregloboko zabredla, sem ujagala prvega Kitajca na skuterju in ga prosila, da me je zategnil nazaj do Jalan Sungai Pinang. Od tam spet nazaj v "downtown", potem pa do rimskokatoliske cerkve, zraven katere so tudi katoliske srednje sole. To je spet in ponovno naravnost fantasticno: v isti vasici, v radiu nekaj kilometrov, sem sla mimo indijskega templja, budisticnega templja, moseje in skorajda katedrale. In nikdaj se mi ni zdelo, da slisim sirene za vojni alarm.
Ni mi preostalo vec veliko casa, ceprav je v vasici se marsikaj pogledati, tako da sem odpesacila nazaj n abus. Ko sem cakala na 401, sem se zabavala s soferji (ali pac oni z mano), potem pa spet uro in pol dolga voznja nazaj v Georgetown.


Additional photos below
Photos: 5, Displayed: 5


Advertisement

In the countryIn the country
In the country

A typical malay house
RIPRIP
RIP

Muslim cemetary
The church!The church!
The church!

My oh my!


Tot: 0.401s; Tpl: 0.019s; cc: 17; qc: 85; dbt: 0.1393s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb