33.den - george town (street art)


Advertisement
Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Penang » George Town
March 15th 2019
Published: March 15th 2019
Edit Blog Post

Noc opat tepla.

Z postele som sa vykopal az o 9.30.

Na ranajky zapadam do jaya restaurant. Davam nasi lemak a pokracujem na nakup vody (0.8rm 1.5l) do mydin supermarketu.

Tentoraz karta fungovala hned po prilozeny.

Na ubytku spocitane naklady na filipinach, 28dni ma vyslo cca 590€ bez letenky tam.

Na izbe len lezanie v posteli, dvere otvorene nech mi prefukuje.

Vacsinu casu pisanie s cs z davao, ozvala sa aj carla z barci. Teoreticky sa mozno ku mne pripoji v kyjeve ale moc tomu nedavam. No na to, ze budem v kyjeve reagovala mami a chce tam doletet.

Na obed behnutie na lebuh campbell.

Tu pri trhu davam street food (tak sa to cul nazyva aby bol clovek in).

Tetula mi dala na vyber nudle, berem zlte, a polievku, berem obycajnu. V polievke trochu masa a shrimovia. Bolo to fajn.

Nazad na ubytko kde len lezanie dopisanie vcerajsieho zapisku.

Okolo 17.00 smer mesto, dnesny ciel kupit pohladnice a pokukat art street.

Zacinam na frekventovanej lebuh chulia. Odtial pokracujem na jalan hutton.

Tu pekny samuraj ale ohradeny. Hned pri nom poschodovy parkovaci dom. Tak reku vybehnem na prve poschodie a odtial to odfotim.

Z mini okienka vyhlad na malbu, pod nou hostel s bazenom a relaxujucimi ludmi.

Odtial som este siel dalej do lorong hutton, no tam nic nebolo akurat pekna rezidencia.

Nazad na hlavny tah.

Na jalan chowrasta (alebo o ulicku nizsie) davam neaku verziu abc. Dost ludi (aj tour) sem chodili na daky cerveny napoj, ten si dam zajtra.

Bohuzial pohladnice 10ks za 12rm som na jalang penang nenasiel, prisam vacku som ich tu videl. No nist teda.

Lebuh keng kwee je znama bicyklovim street art a neakymi specialitami do zaludku. Kopa sikmookych turistov.

Vyber penez a pokracovanie az do armenian parku.

Tu relax a sledovanie ako starsi cinania kopali do drevennej (trstina alebo co) lopticky. Obdalec dalsi hrali basketbal.

Odtial po lebuh acheh do art street paradise. V okoli je koncentrovanych asi najviac poulicnych malieb. Dost ich ma uz co za sebou. Trebars taky bruce lee, je uz skoro cely rozpadnuty.

Samozrejme zvysena koncentracia ludi, suvenirovych obchodov. Nikde nechceli zjednavat, tak nakonec kupujem predrazene pohladnice a 4ks magnetiek. Kokoti mi chceli predat 3 za 9rm, ale mali akciu 4 za 10rm.

Inak tato cast sa ma lubila. Si nespominam ci som tu aj pred 7rokmi bol.

Niektore kresby tu boli doplnene aj o zivy exponat. Trebars motorka, na nu si ludia sadali a fotili sa.

Do tejto casti sa vsak neoplati chodit po 19.30. Vsetci zatvaraju a malby su neni osvetlene.

Strasne velka koncentracia peknych sikmaciek. Vacsa vsak bud v paroch alebo skupinach.

V indickej stvrti, ktora susedy s touto peknou castou fotim chram.

Obdalec pekne mesity nagore darha sheriff a velku kapitan keling.

Na lebuh chulia davam cinske jedlo. Samozrejme drzi cinany nehladia na radu a predbiehaju sa, tak som to spravil i ja.

Po usadeny na ulici hned prisiel predajca napojov. Dal som si blby osladeny caj.

Naval ludi riadny, je piatok, zajtra to bude este horsie.

Riady tu umyvali na ulici medzi ludmi. Ale pohodicka.

Na ubytku volaky debilny film. Dal som male pivo skol, uplny humus.

Po odpocinku opat do ulic.

Resp len maly okruh.

Na lebuh klang velka kresba inda. Fakt pekne. Inak jednu kresbu mam aj pri ubytku. Velke dievca. Je to dost strasidelne, hlavne v noci.

Ako som tak siel tak jeden bar, tam sikmaci chystali party.

Na konci lorong steward kopa ludi na malych stolickach popijajucich alkohol. Nuz zajtra tam asi zavitam, cul kukam do mapy a tam nazov cheap beer, tak som zvedavy.

V red garden tak ako vcera i dnes ziva muzika. Je to taky food court, kopa zradla a ludi.

Po ulici sa premavali i motorizovany policajti.

Na ubytku sedenie vonku. Obcas okolo prechadzali fakt pekne sikmacky. Inak ani mlade indky su neni spatne a obcas aj handrove hlavy.

Zajtra musim najst otvorenu postu (chuj som mohol kupit znamku v suvenirovom shope), skusim si dat oprat. Pracovna hned oproti ubytku (self service). Dalej by som mal zacat planovat sumatru, to mam len vypisane mesta ale kde co a ako zatial nevim. No a mozno sa budem vozit na free buse cat, ten chodi okolo mestecka.

Naklady :

Vyber 100rm = 21.62€

Nasi lemak, horuci milk caj (jaya restaurant) : 3.7rm
Nakup : 0.92€ (revolut karta 4.25rm)
Nudlova polievka, beef, shrim : 7rm
Neaky odlahceny abc : 2.9rm
4xmagnetky, 5xpohladnice : 20rm (10+10)
Velke nudle s masom : 6rm
Sladky ladovy caj : 1.5rm
Plechovka skol pivo 0.32l (na ubytku) : 6rm


Advertisement



Tot: 0.085s; Tpl: 0.013s; cc: 6; qc: 27; dbt: 0.061s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb