32.den - george town (nakup leteniek)


Advertisement
Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Penang » George Town
March 14th 2019
Published: March 15th 2019
Edit Blog Post

Noc bola horuca ale nakonec ostavam v rovnakej izbe.

Nieco po 9.00 v plane ranajky a navsteva obchodaku mydin na jalan penang.

No a samozrejme neaky ten kes.

Ako si tak idem ulickou kukam na obchody a vsetko pozatvarane, vratane zmenarni a tiez supermarketu.

Navsteva trhu na jalan chowrasta. Ale len okukavacka, bo ziadne prachy.

Na zaciatku predavali indovia volne polozene nicim nezakryte maso ale to je klasika tu v azii. Fotky som ani nerobil, mi to pride normalne.

Postupne som sa dostal az ku komtar (mhd bus stanica).

V uliciach sa uz pohybovali skupinky cinskych (malajzia, singapur, original ?) turistov, obcas aj biely.

Obchodaky i tu zavrete. Vsetko otvarali az o 10.00

V maybank som vybral hotovost, chcel som 230rm ale dalo sa vyberat len po 50tkach, tak vyberam 200rm. Prinajhorsom vyberem zas.

Do 10.00 este daleko a cakat sa mi tu nechcelo.

Na jalan penang bolo par restik, vytipoval som si jednu co bola zastrcena v ulicke (nasi kandar line clear).

Jedlo som vyplatil a vysiel na hlavnu ulicu, v tom sa za mnu rozbehol jeden ind, ze mi zabudli zaratat caj. Tak som to este doplatil.

V mydin kupena voda, chipsi a iontovy napoj 100plus (jediny chladeny, inak by som zobral nieco ine).

Platba kartou s mensimi problemami. Prilozenie nefungovalo, potom handrova hlava kartu prehnala len tym ciernym pasikom, ani to neslo. Nakonec to zastrcila, natukal som kod a bolo.

Indicka sbs, mi orazila blocek a nazad na ubytko.

Tu som zacal preverovat letenky nazad do europy. Som sa rozhodol, ze dam ten iran, armensko, gruzinsko a mozno turecko a grecko.

Z grecka do polska, tu by som mal ostat 10dni s cs z cdo. Ale to este neni iste.

No a v grecku zrejme opat stretko s cs zo soluna.

Ale toto je este daleko.

Na obed nazad do restiky co na ranajky. Tu si davam nasi kandar.

Jojo ryza a kura mu uz strasne chyba 😊

Nuz ale tato ryza neni len sucha biela ale pekna zlta, ochutena so skvelou omackou, kura chrumkave. Mnam.

Riadne napraskany som sa dovalil na ubytko a zahajil siestu.

Ono vonku strasne teplo, mozem to osrat aby som sa v takom pocasi sral do ulic.

Po sieste nieco po 17.00 ked uz nebolo vonku take teplo ale furt to citit, predsa len beton je riadne nasiaknuty, smer pobrezie.

Ulicky si este pamatam z minula a prakticky sa to tu nezmenilo. Mam na mysli vystavbu novych domov.

Green hall ulicka ma vypluva pri mori. Na tejto ulicky je muzeum tunel.

Co som si vsimol vzniklo tu kopa muzei, samozrejme vacsina blbosti.

Posedenie na skalach. Blizko domaci rybari (len hobby), pod skalou sa mihol potkan.

Obcas preleteli vojenske stihacky, do pristavu prichadzali velke nakladne lode.

Bezdomovec tu spal na kartony.

Tych bolo dost aj v okoli pacific mall, hadam aj 10 indov tam spalo na kartonoch v zatisi.

Po relaxe presun na promenadu hned vedla (padang kota foodcourte).

Tu turisti (vacsinou cinania, par handrovych hlav) jedli, pili a len tak oddychovali.

Sadam na murik a sledujem more.

Za mnou deti s bublifukmi. Predajcom tento artikel velmi ide. Kazde dieta chcelo bublifuk.

Zotmieva sa tu az okolo pol osmej co je oproti filipinam dost neskoro.

Nafotenie pekne nasvietenej town hall a relax na velkom travniku esplanade.

Tu som si polezal, sledoval okolie.

Objavili sa tu aj 4bezci, dve rodinky sa blaznili na travnatej upravenej ploche.

Pri hlavnej ceste velmi pekne nasvieteny chodnik. Nad nim pozavesovane akoze lietajuce balony co vytvorili skolaci. V nich ziarovky, uplne pekne to vyzeralo.

Sikmacky sa tu fotili o dusu. Vsetko vacsinou pary.

Grupa 4studentiek tu lovila bielych turistov a robila s nimi video. Zrejme uloha zo skoly.

Bielych sa tu vsak vela nepohybovalo.

Po relaxe smer pevnost.

Ta obohnana plotom a na nom napis, ze sa rekonstruuje.

Vchod tentoraz od pristavu a ziadne vstupne.

Tak som ju po tme pobehal. Dnu restika, areal pekne nasvieteny, par diel. Nic extra preco by sem clovek mal chodit.

Po lebuh pantai presun do indickej stvrti.

Na lebuh pantai fajn kolonielne budovy, vacsinou banky. Nesmeli chybat bary. Jeden bol plny sikmacov. No ja tu bary navstevovat nebudem, neni som ochotny davat 10€ za pivo.

Indicka stvrt okolo 21.00 uz pomalicky zivala prazdnotou. Obchodiky sa zatvarali, jedla som tu moc nevidel.

Kedze som v indickej stvrti kopa indov, z jedneho obchodiku indicka muzika. Ale sklamanie, cez den to tu je asi lepsie.

Na jednej krizovatke davam jedlo.

3chapaty a misku s omacku a kuratom. Pytal som tiga a ayam.

Sadam si k dvom indom. Je sa tu rukami.

Po jedle este treba upratat aj taniere. Ruky sa umyvali v zvlast nadobah, kde bol pohar. Voda sa do nho nabrala a clovek si polial ruku.

Pri platbe ma riadne odrbali. 8rm za hento ani vo sne. Nuz moja sprostost, po filipinach som este v neodrbavacskom rezime.

Postupne som sa dopracoval az k love lane resp lebuh chulia.

Na druhej menovanej kopa pojazdnych vozikov s cinskym jedlom a cenami. Zajtra veru budem vecerat tu.

Love lane opat napraskana turistami.

Na ubytku posedenie vonku.

To tu vyzera, ze vacsina hosti su tu stary nemci.

Oproti si prisada domaci z cameron high. Kovbojsky klobuk, vytahuje gitaru, hra, spieva. Pred tym sa este pochvalil, ze ma za zenu japonku. Ta krajina je nahovno, bo furt daka prirodna katastrofa a ludia len pracuju a pracuju.

Nuz nakup leteniek, po indonezii, poletim z kl do kuchingu (chcem navstivit np bako), potom nazad do kl a odtial cez singapur do berlina so scoot airlines. Cena z kl, bola lacnejsia ako zo singapuru (po zapocitany letov do kuchingu to vychadzalo rovnako). Z berlina potom do kyjeva a teheran.

Do kuchingu sa mala ku mne pripojit aj cs z davao ale letenky sialenych 200€, tak nist. No ale v auguste doleti do europy, tak jej aspon budem moct vratit jej pohostinost.

Kontaktoval som aj yusiu z kyjeva. Spravi mi neaky program v kyjeve. Sice len par hodin ale staci. Ked som tam bol tak s nou bolo kopa srandy.

Nuz len ma mrzi, ze nebudem mat dlhy stopover v singapure, na prestup mam len nieco okolo hodiny dvadsat. S 8hod prestupom sa dalo ist tiez ale o tyzden skorej/neskorej. Co mi nevyhovovalo

Letenka z berlina 35€ minus 15€ co som naskriabal na bookingu resp na neakom refunde ked mi zmenili let.

Som rozmyslal aj nad kupou clenstva ale po navrate domov budem moc cestovat max k vahu a nazad.

Na izbe zas dost teplo.

Noha sa zlepsuje, uz len cakam kedy poodoadavaju chrasty. Dufam, ze do indonezii sa to spravy.

Naklady :

Vyber 43.25€ = 200rm

2placky, caj (nasi kandar line clear) : 4.2rm (3+1.2)
Nakup (mydin) : 1.02€ (4.7rm revolut karta)
4xstar lodge, singel, fan, share kupelka : 152rm
Nasi kandar, ladovy caj (nasi kandar line clear) : 11rm (9.4+1.6)
3xchapati, kura v omacke : 8rm

Air asia
Return Kuala lumpur - kuching : 37.87€ (revolut karta 174.96rm)

Scoot airlines
Kuala lumpur - berlin : 170.08€ (revolut karta 786.12rm)

Wizzair
Berlin - kyjev : 34.99€ (21.04€ cena po odpocitany bonusov)

Advertisement



Tot: 0.086s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 27; dbt: 0.0503s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb