Wij zijn bereikbaar!


Advertisement
Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Pahang » Cameron Highlands
April 11th 2010
Published: April 11th 2010
Edit Blog Post

Via deze weg willen wij ons mobiel nummer kenbaar maken, dat is 0060102696801 (exact dit nummer)

Het is mogelijk om voor 5ct p/m te bellen naar ons nummer, ga daarvoor naar en kies Maleisië, hierna zie je het nummer dat je eerst moet bellen (0909 1847) de rest wijst helemaal van zelf.

Naast dit mobiele nummer behoud Anka voorlopig haar eigen GSM nummer zoals deze bekend is.

Wij wensen iedereen een fijne zondag, en zoals je kunt zien bevinden wij ons in de Cameron Highlands. (foto's volgen nog)



Additional photos below
Photos: 1, Displayed: 1


Advertisement



14th April 2010

Hi Anka en Roel, wereldreizigers Erica heeft mij jullie laatste foto’s laten zien. Hier kunnen wij in NL alleen maar van dromen! Dit is mooi…….. En dan die enge beesten op jullie hand, ik griezel er van. Jullie genieten van al het moois, en dit is nog maar het begin!!!! Geniet ze verder, af en toe zal ik wel via Erica meer te zien krijgen. Fantastisch, deze reis en wat er allemaal nog komt!!! Groetjes José Ternatus
14th April 2010

hoihoi
hoihoi melkwitte toeristen! fijn om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen! We baalde wel dat we niet met z'n viertjes jullie konden uitzwaaien maar Rene als afgevaardige is ook acceptabel toch? Ondanks dat we niet met z'n vieren waren hebben we wel erg aan jullie gedacht! Zo'n vreemd idee dat jullie zo ver weg zijn voor een lange tijd!!! Maar tegelijk is het ook geweldig voor jullie om dit te mogen, kunnen en nu te moeten doen voor minimaal een jaar!! We zijn nieuwsgierig naar alle belevenissen en zullen jullie blog zeker volgen. Houden we toch een beetje contact he! We hebben inmiddels (eindelijk...) skype geinstalleerd. Hier gaat het allemaal as usual. Wel lekker weer dus fijn met de kindjes buiten gespeeld en omdat het moet gewerkt ;) Nou, begin jullie jaar rustig en veel plezier samen. liefs van Rene, Jolanda en de jongens
14th April 2010

Ik wordt steeds dikker
Hey Roel en Anka! Zo te lezen hebben jullie het goed daar.. :-) Dit vind ik fijn om te horen. Ik ben nu iedereen aan het lastigvallen om de site te vinden waar jullie te volgen zijn. Roel, je hebt iedereen een mail gestuurd behalve mij :-0 We hebben geprobeerd jullie te bereiken op het 06 nr dat jullie op hadden geschreven, dit is echter niet gelukt. Ik heb vanavond dienst met da limburg zusterke van 2 turven hoog. Met de vrouw valt geen verstandig woord te praten. Groet Rene tony stef en .............................................................................................................................Roeli oh nee het is geertje
15th April 2010

vetlap
Rene ik heb jou toegevoegd aan mijn vrienden lijst, je bent nu " mijn vriend " geworden, leuk he! ik heb van jullie vrouw begrepen dat jullie skype hebben, wat is jullie skype naam? Dat bellen naar mijn 06 moet echt goed te doen zijn, mijn moeder lukt het... je moet eerst belknaller bellen (google dat) daarna bel je het nummer dat je op de site ziet, en daarna toets je mijn volledige nummer in en sluit je af met een hekje, ideaal voor nachtdiensten, jullie baas betaald dan 5 ct. dat vind ie wel goed.(het is hier 6u later dan in NL)
15th April 2010

hallooo! jullie zijn net 7 dagen weg en dan al zoveel gedaan!! Knap hoor, en dan moet je nog minstens een jaar..ben zeer benieuwd! greetings

Tot: 0.067s; Tpl: 0.018s; cc: 10; qc: 27; dbt: 0.0319s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb