Go Team Pakse!

Asia » Laos » West » Vientiane
October 24th 2010
Published: October 27th 2010

In laos vind je bijna nog alles wat je niet terug vind in de wereld waar wij in leven, en op sommige plekken bevind je je in een wereld die lijkt te hebben stil gestaan. Om je een indruk te geven waar wij nu zijn kan ik het beste beschrijven wat ik op dit moment zie, hier gaan we: de Mekong komt samen op de plek waar wij nu zitten en direct voor mij zie ik een jongen op tien meter hoogte kokosnote... Read Full Entry

Photos are below

Locale vrouw maakte locale LaoLaoLocale vrouw maakte locale LaoLao
Locale vrouw maakte locale LaoLao

LaoLao is rijstwijn die erg sterk is!!
Anka in een rijstveldAnka in een rijstveld
Anka in een rijstveld

opweg naar de Plain of Jars
Net aangekomen in Laos na de lange horror busritNet aangekomen in Laos na de lange horror busrit
Net aangekomen in Laos na de lange horror busrit

Samen met Alex, Katheryne, Lisa & Nikki
De horror locale busDe horror locale bus
De horror locale bus

van Phonsavanh naar Vientiane

hallo
mooi verhaal en mooie foto's! ik zit hier op het werk en heb niets te doen, eigenlijk heb ik pit dienst , maar ook daar heb ik niets te doen. het lijkt datdorp in laos wel. zo meteen maar eens een cliƫntenkamer openen en dan zal er vast ergens iets op te ruimen zijn. ik ben zaterdag jaren en ga met m'n vriendje naar brugge, ook leuk toch?! toen ik 50 werd zou ik met een vriendin {en haar vriend} naar cambodja zijn gegaan, ik zou die dag whisky gaan drinken in siem reap {schrijf ik het goed?}, het ging helaas niet door omdat haar immuunsysteem aangetast is door mrsa {ziekenhuisbacterie} en ze niet meer naar ontwikkelingslanden kan. marjolein {vincent} komt vanavond foto's van zuid amerika kijken, ze heeft besloten om vanuit afrika over te steken naar zuid amerika. morgen nog een relaxte pit dag, dan een studie dag, en dan het weekend vrij. heb er 3 op een rij vrij, weet niet waar ik het aan te danken heb! groet, henny

Moooi
Hey luitjes, Dat ziet er weer geweldig uit! Krijg meteen zin om die kant uit te komen. Hier alles goed, zondag ben ik de trotse eigenaar van Sam, de schotse collie. Jaaa ik heb een hond gekocht, leuk he! Lieve groet, Femke
27th October 2010

yo roel en anka ziet er weer mooi uit allemaal, stuur een beetje zon deze kant op, kunnen we hier wel gebruiken, geniet ervan
29th October 2010

Wanneer gaan we weer bier drinken?
2nd November 2010

ha samen
Wat n foto,s zeg hartstikke mooi je kunt straks wel tussen de maisvelden fietsen als jullie weer terug zijn die zijn hier wel. n fijne tijd in thailand en dat zal wel lukken liefs thuisfront xxxx
8th April 2012

team pakse indeed :)
i know its in dutch so i cant read it and havent figured out how to rwad it in english but feel so proud that you named this entry team pakse!!!! very fond memories of such a good time had could do it all ver agian tomorrow, hoep youre well x x x

Tot: 0.056s; Tpl: 0.012s; cc: 8; qc: 20; dbt: 0.03s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb