Luang Nam Tha - Nam Dee village


Advertisement
Laos' flag
Asia » Laos » North » Luang Namtha
March 17th 2007
Published: March 18th 2007
Edit Blog Post

Super spravy - idem robit "The Gibbon Experience" - ked mi prisiel e-mail ktory potvrdil ze to este ako tak stiham predtym ako mi skoncia viza - od radosti som chcela otvorit sampanske :-) Idem tam 28.3. na 3 dni - je mozne ze budem musiet zostat jeden den dlhsie ako mi dovoluju viza a na hranici chcu 10 USD za kazdy den navyse ale snad to stihnem. Momentalne som uz par dni v meste Luang Nam Tha a zajtra kde som este nasla internet ale zajtra sa posuvam do dediniek z elektrinou len od 19:00 do 22:00 takze rodina odo mna nebude asi 2 tyzdne pocut zrejme az z Thajska kde sa dostanem zaciatkom aprila. Mozem prehlasit ze som velmi spokoja - momentalne mi nic ine k stastiu nechyba. Vsade je uvolnena atmosfera, denne stretavam obrovske mnozstvo ludi z celeho sveta a hodiny debatujeme o vsetkom moznom, nestiham si ukladat e-mailove adresy. Jedlo je vynikajuce, navstevujeme zaujimave miesta o dobre vyzerajucich chalanov nie je nudza a za par tyzdnov uz budem lezat na nadhernych plazach Thajska - zivot je krasny ;-) Zajtra idem do Muang Sing kde je este viac minoritnych skupin v roznom miestnom obleceni. Cela tato oblast je znama ako jeden z najvacsich producentov opia na svete a vela miestnych ludi je zavislich. Vcera sme natrafili na dedinku s polonahymi zenami ktore fajcili fajky - nieco take sme vobec neocakavali - nechceli sme verit vlastnym ociam. Okrem nich sme videli dalsich par minoritnych skupin o ktorych sme predtym nepoculi. Uverejnujem 58 fotiek okrem ineho fotky ako vyrabaju papier z bambusu, zive zaby a cerviky na predaj na miestnom trhu tu v meste, dvoch Americanov, ktori sa bicykluju cez okolite krajiny a nepouzivaju iny transport - velka inspiracia a je s nimi kopec srandy, zostavame v kontakte.


Additional photos below
Photos: 65, Displayed: 23


Advertisement



Tot: 0.057s; Tpl: 0.013s; cc: 11; qc: 26; dbt: 0.0335s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb