Petroglyfy u Cholpon-Aty a oslava Kirsten

Asia » Kyrgyzstan » Yssyk Kol
August 13th 2014
Published: August 16th 2014

Hned po snídani jsme vyrazili na místo s petroglyfy, které zaujímá několik desítek hektarů pod úpatím hor poblíž Cholpon-Aty. Některé nákresy jsou staré až 3000 let, ale ty nejlépe viditelné pocházejí z přelomu letopočtu. Nejhorší je, že je toto místo obrovské, takže jsme viděli opravdu jen zlomek toho co tu je. I tak jsme ale viděli mnoho zajímavých kamenů, které na sobě nejčastěji nesli výjevy Jelenů, Sněžných levhartů nebo koní. Na některých kamenech můžeme najít i výjevy ze života těchto lidí, jako například lov zvěře s pomocí cvičených sněžných levhartů. Místo jsme procházeli asi 3 hodiny a pak jsme měli v plánu opět pláž na pobřeží Issyk kul, kde jsme vyzkoušet další atrakci v podobě tablety, ze které nás asi 3x shodily vlny. Poté jsem si trochu odřel čelo o dno jezera, ale byla to paráda. Večer bylo v plánu nedělat hluk kvůli pravidlům rodiny, u které jsme spali a tak jsme všichni šli spát někde kolem 11 nebo 12. Až další den jsme zjistili že to byl podraz od OC teamu, který má prý nějaké vnitřní problémy a tak šli na "team building" ven. Následující den jsme měli naplánovaný celodenní trip do údolí bílé řeky, kde jsme se zastavili i u menšího jezera ve výšce 2000 m. Potom už jsme neměli co dělat tak jsme s dalšími stážisty hráli hru se šiškami v řece. Každý měl jinak označenou šišku a závodili jsme kdo vyhraje..:D nuda no..:D Eldos spadl do vody a poranil si koleno při lezení na balvan uprostřed řeky. Během výletu jsme se domlouvali s EPs co uděláme a dospěli jsme k závěru, že si musíme s OC promluvit, což jsme udělali po návratu do domu. Asi hodinu jsme si vyříkali co je špatně a že s námi musí více komunikovat a nelhat nám ohledně nějakých situací a myslím že už to bude příště v pohodě. Vše je o komunikaci. Hned potom jsme se vydali do hospody, protože bylo nutné oslavit narozeniny Kirsten. Koupili jsme dort, všichni pili a jedli a k tomu jsme měli Shishu. Vše stálo pro 12 lidí asi 7000 somů, což je méně než 3000 korun. Vrátili jsme se asi ve 3 ráno a během cesty jsme si všimli, že padají hvězdy(perseidy), takže ještě další zážitek.

Tot: 0.123s; Tpl: 0.013s; cc: 7; qc: 49; dbt: 0.0854s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb