Karakol, spioneren, wandelen in de bergen en naar de noordkant van het Issyk-Köl

Asia » Kyrgyzstan » Yssyk Kol » Cholpan-Ata
September 26th 2013
Published: September 26th 2013

De nacht in de Jeti-Öghüz vallei was redelijk koud, het heeft gevroren en het was erg vochtig. Gelukkig kwam om kwart over zeven de zon boven de bergen uit zodat de tent snel kon ontdooien en opdrogen. Vannacht hoorden we de paarden vlak naast onze tent briesen en hinniken. Nu liepen ze op een afstandje te grazen. Na het ontbijt zaten we nog in de zon en zagen we de wandelaars vertrekken dieper ... Read Full Entry

Photos are below

26th September 2013

Hoi,hoi, Erg moeten lachen om het boodschappenverhaal. Het kwam me erg bekend voor. In Ecuador is het precies hetzelfde! Ik werd er bloednerveus van. Bij elk schap staan bewakers. Ik durfde bijna niks meer op te pakken. Op een gegeven moment heb ik het shoppen opgegeven, omdat ik steeds mijn tas in een kluis moest doen en er dan pas 3 winkels later achter kwam dat ik geen tas had. Doodvermoeiend en slecht voor mijn hart. Gooi de tank maar lekker goedkoop vol en koers naar de volgende bestemming! Groetjes, LIn

Tot: 0.098s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 50; dbt: 0.0472s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb