Bishkek

Asia » Kyrgyzstan » Bishkek
July 23rd 2014
Published: August 1st 2014

Sraz měl být v 10:00 na Ala Too náměstí, ale než jsme začali tak bylo 11:30. Následoval Brainstorming, jak naplánovat propagaci Kyrgyzstánu, poprvé jsme se také setkali s Mel z Brazílie. Zjistil jsme taky že Traian je Z moldávie a že nepotřebuje Pas, protože Rusko a bývalé státy SSSR uznávají jeho OP jako platný doklad totožnosti. Na centrálním náměstí je něco jako naše hradní stráž, která se pravidelně střídá. Je to krásná podívaná, ikdyž jsme tam jediní turisti. Náměstí je obrovský s mnoha fontánami a obrovskou státní vlajkou. Poté jsme šli na oběd, kde nás stálo jídlo zákusek a pití zhruba 150 somů což je asi 70 korun. Nakonec jsme se rozhodli že půjdeme na Bowling, který mě mile překvapil, protože je v nové budově Bishkek Parku a vypadá fakt suprově. Velkým zážitkem je veřejná doprava (bus, trojelbus, maršrutka nebo taxi). Nejzajímavější je Maršrutka, což je takový minibus. Platí se za ní 10 somů a je vždycky přecpaná. Pro evropany v ní moc místa na sezení není. Večer jsem ještě zabalil věci, protože následující den jsme odjeli na 8 dní na trip na Jih přes oblasti Talas, Jalal-Abad do Oshe.

Tot: 0.056s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 45; dbt: 0.0366s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb