Bishkek


Advertisement
Kyrgyzstan's flag
Asia » Kyrgyzstan » Bishkek
July 22nd 2014
Published: August 1st 2014
Edit Blog Post

Sraz jsme měli na Ala Too náměstí, což je centrální náměstí Bishkeku vedle sídla vlády a university. Byla naplánovaná návštěva největšího bazaru v centrální Asii... Dor doi market. Najdete tu uplně vše co potřebujete od jídla po oblečení a vojenské vybavení. S cenou se dá smlouvat a dostanete se tak na zajímavé peníze. Já jsem zde koupil Kyrgyzskou vlajku, triko a tradiční klobouk. Rozdělili jsme se na více skupin. Já byl ve skupině s Ivem, Janem a Kanaym, která nás zde provázela. Market je obrovský sestavený převážně z obchodních kontejnerů. Tipnul bych to na několik hektarů. Poté co jsme se vrátili jsem dostal zase jako vždy ohromnou večeři. To že Kyrgyzové obvykle nemívají oběd jsem zjistil až několik dní poté:D

Advertisement



Tot: 0.048s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 29; dbt: 0.0221s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb