Yurts, homestays, bergen, meren, dieren en heel veel leuke mensen op onze reis in Kyrgyzstan!

Asia » Kyrgyzstan » Bishkek
August 15th 2012
Published: August 15th 2012

Het begon op zo'n avond in november, dat ik nietsvermoedend naar "3 op reis" zat te kijken en mijn reizigersbloed sneller ging stromen van de aflevering waarin Floortje dwars door Kirgizie reist. Veel plannen en geregel later, stapte ik op 25 juli in het vliegtuig met Baukje, Martine en Karin naar de hoofdstad Bishkek. Wij organiseerden alles via CBT (community based tourism). Echt toerisme in... Read Full Entry

Photos are below

15th August 2012

Ha afke, weer superleuk om te lezen! Klinkt alsof jullie een geweldige vakantie hebben gehad. Heb je net zoveel gelachen als tijdens onze sneeuwwandelvakantie? :) Ik hoor graag binnenkort je verhalen in real life! Tot snel, Groetjes marjolein
16th August 2012

Leuke tentjes
Afke, wat heb je weer een leuke locatie voor en vakantie gevonden. Prachtige natuur en weer zoveel geweldige foto's. Leuke trips (trekkings) gedaan en werkelijk jaloersmakend. Geweldige prestatie geleverd weer zo tegen het dak van de wereld aan en ook nog praardenfluisteraar.
23rd August 2012

Oei oei oei
En wij (ik) wilden nogwel naar Kirgizie !!! Maar nu ....
6th September 2012

super gaaf
mooie beschrijving weer ondersteund met prachtige foto's. lijkt me echt gaaf die tocht op die paarden en natuurlijk de mooie natuur. nou ja, alles wat je hebt beschreven.

Tot: 0.328s; Tpl: 0.011s; cc: 19; qc: 65; dbt: 0.0801s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb