Kazakhstan

Asia » Kazakhstan » East Kazakhstan » Almaty
May 25th 2012
Published: May 25th 2012

Prave jsme v oblasti okolo mesta Almaty. Cesta pres Petropavlovsk, Astanu do Almaty nas vedla zajimavou stepi, skalnimi utvary, kolem jezera a poslednich zhruba 700km od jezera Balkas uz byla jen rovna step. Kazakhstan je 9ta nejvetsi zeme sveta a osidleni prakticky zadne. Hlavni mesto Astana je moderni metropole, ktera vsak postrada historii. Spousta modernich budov, vkusna architektura, ale to ja tak asi vse. Almaty je oproti tomu hezke zelene mesto plne zivota na upati vecne zasnezenych hor. Zde je videt, ze mesto zije, spousta obchudku, bazaru, trhu, lide ziji na ulici. Cestou jsme se vykoupali v jezeru Balchas, v nemz je v casti voda sladka, a v druhe casti slana. Lide jsou zde prijemni, ale s ruskou pohostinosti se to neda srovnat. V rusku i cizi clovek byl vic nez pratelsky, zde je uz videt jista rezervovanost. Pokud ovsem navstivite zname, tak kazasska pohostinost nezna mezi zejmena v mnozstvi jidla na stole.

Tot: 0.176s; Tpl: 0.009s; cc: 13; qc: 50; dbt: 0.1471s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb