Berg op en herfsttinten

Japan's flag
Asia » Japan » Hokkaido » Sapporo
November 5th 2013
Published: November 5th 2013

Vanmorgen gestart met een flinke rit de berg op met de kabelbaan.

Maar om daar te komen namen we de tocht zeer oud waarschijnlijk van oorsprong Russische tram uit de communistische hoogtijdagen. Het rammelde, rinkelde met een fietsbel maar bracht ons war we moesten zijn: bij de kabelbaan. om even de situatie voor mij te schetsen: ik heb hoogtevrees. Met klamme handen stap ik al de cabine in. Helaas bleek ook een goed geestelijk minder bedeelden met hun begeleiders in te stappen en halverwege de rit ging er één fijn springen. Het zweet stond nog meer op mijn rug en ik was blij dat we boven waren.

Wat een uitzicht!

Met een klok die ik natuurlijk geluid heb!

Lekker in de zo'n gelegen en toen naar beneden getogen.

Op de universiteitscampus (wat en hemel is voor bomenliefhebbers) door de ginkoboulevard gelopen. Alle bomen in fors formaat en goudgeel gekleurd. en vele Japanners onder de bomen om ze te fotograferen.

Naast ons station staat een kerk en deze was nu open. Wij erin.

Van buiten lijkt het een katholieke kerk, de naam (St. Valentine) had wel een alarmbelletje af moeten gaan maar toch liepen we naïef naar binnen. Wat bleek: het is een trouwkapel! met protestants kruis en altaar. Zeer verwarrend.

Straks gaan we de verjaardag van Cyrus vieren dus snel in de pumps.

Belangrijk doel is bereikt
het optreden als klokkenluider is je heel snel gelukt. Gefeliciteerd daarmee en ook met de verjaardag van Cyrus
5th November 2013

Happy Birthday, Cyrus! Hello, Diana! Thanks for your blog. Happy Holiday.

Tanjobi omedetou!
Cyrus, moet je zeggen tegen een ober van een restaurant; Kyo ha watashi no tanjobi desu. Dau krijg je misschien een extra voor gefelicitatie of tenminste Omedetou ( gefeliciteerd)
6th November 2013

Felicitaties
Hai Cyrus, Van harte gefeliciteerd! En jij trouwens ook Diana, met de overwinning op je zelf! Groetjes, Anja

Tot: 0.057s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 40; dbt: 0.0343s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb