37.den - padang (mototrip k jazeram)


Advertisement
Indonesia's flag
Asia » Indonesia » Sumatra » Padang
March 19th 2019
Published: March 20th 2019
Edit Blog Post

Ranajky opat vedla.

Dnes som chcel dat turu na sopku talang ale nakonec od toho upustam, bo este stale mam na nohe chrasty a nechcem si to strhnut. Prioritu tu ma trek za orangutanmi, takze sa radsej setrim a nie ako na mindanao kde som na liecenie sral co sa mi vypomstilo.

Berem motorku, vcera jeden poskok vravel, ze treba nechat zalohu pas ale dnes ho nik nechcel.

Prvy problem najst pumpu v spleti uliciek.

Jednu som nasiel avsak samoobsluzna, tak na to prdim a idem na vypadovku smer solok.

Cestou vela zastavok na kontrolu smeru.

Konecne kupujem aj prvu vodu, doteraz som fical len na free z ubytka.

Jl dr soetemo je hlavny tah a je tam aj pumpa. Tam kopa aut a motoriek. Nasledoval som motorky a predbehol som sa.

Naucil som sa nove slovicko buna (aspon tak sa mi to zda) co znamena full. Oproti filipinam benzin o dost lacnejsi. Prakticky za euro a nieco plna nadrz.

Premavka husta ale da sa. Predbieha sa zlava zprava, obcas do protismeru ide motorka.

Zacina stupanie a kopa pomalych nakladiakov. Dost to otravovalo cestu.

Ucil som sa od domacich a predbiehal zlava (jazdi sa tu vlavo), aj ked sla oproti mne motorka. Raz aj auto.

V ostrych zakrutach stali chlapici a zastavovali auta aby sa nakladiaky mohli vytocit. Samozrejme za to chceli prachy. Niekto im dal, niekto nie.

Obcas pri krajnici pokazeny nakladiak.

Keby tu nebola takato premavka jazda by bola genialna.

Po dosiahnuti najvyssieho bodu klesanie.

Rozhodujem sa obist celu sopku (aktivna, idu z nej vypary ale treba ist az k nej) idem na bocnu cestu Bukik sileh (prva zlta doprava na mapy.cz po klesani).

Stupanie po fajn cesticke, okolo rolnici pestuju rozne plodiny (kapustu, cibulu…), vyhlady super.

Neskor sa cesta meni na polnacku posiatu kamenmi. No stale do pohody.

Obcas sa polnacka zmeni na asfaltku.

Prechadzam dedinkou resp len polickami, tu ludia usilovne pracuju.

Za dedinkou sa asfaltka opat meni na kamenistu cestu.

Zacina klesanie a cesta horsia a horsia.

Vypinam stroj a velmi pomalicky zostupujem, 20m som isol dobry 10min.

Fakt cesta o drzku. V ziadnom pripade tuto trasu nedoporucam.

Po hororovom 20m zostupe uz normalna cesta.

Dostavam sa do dedinky v kopcoch. Tu znacenie kam smerovat v pripade vybuchu sopky.

Pokracujem k jazeru.

Prve na rane je dibawah.

Dole k nemu vsak nejdem, vychutnavam si ho z cesty vo vyske. Cesta prechadza dedinkami. Krajnica tu neni ani ziadne zabrany len strmy zraz dole resp do policok.

Vsade tu susia malu cibulu.

Jazero obrovske len skoda, ze vrchy za nim su v opare.

Panorama Danau Kembar Atas Bawah je moja zastavka.

Par obchodikov, tetula mi hned ponuka snacky, no ja by som si dal radsej normalne jedlo. S nim bol problem, nikde som nic po ceste nevidel.

Na vyhliadke predavali aj kopu kvetin v kvetinacoch. Inak vyhlad priemerny.

Schadzam dole k druhemu jazeru diatas.

Tu molo a odparkovana lodka. Obdalec farma na ryby.

Velmi prijemny relax.

Bocnou ulickou sa napajam na hlavny tah a smer padang.

Ani som sa poriadne nerozbehol a restika s baksom. No to bolo velmi slabe, hlavne nudle.

Premavka mala, asfalt velmi kvalitny.

Dostavam sa do oblasti kde sa pestuje caj.

Hned zosadam a idem medzi zelene cajove kriky. Este keby bola belasa obloha bolo by to dokonale. Nuz obloha vesti dazd.

Po par metroch dalsia zastavka a kochanie sa cajovymi plantazmi. Tie fakt dost velke.

Popri ceste nechybaju obcerstvovacie stanky resp deti co predavaju jahody (10k mala krabicka).

Nasadzujem na seba prsiplast bo zacina prskat.

Dalsia zastavka na dalsom cajovom poli, opat idem medzi stromceky.

Uplna parada.

Kukam do mapy, prefrcal som tovaren na caj ale iba o par metrov, tak nazad.

Stupam do kopca po mokrej vozovke a dostavam sa k fabrike View Teh Danau Kembar.

Da sa ist na plantaze ale motorka musi ostat pri vratnici, nevadi je to len dakych 100m.

Opat som medzi stromcekmi. Zo vsetkych stran caj.

Prichadzam k napisu danau kember, reku sa tu vystim, v tom sa spusta dazd a dost silny. Rychlo krokom idem do pristresku kde predavaju snacky a caj. No nie miestny.

Davam si ho i tak, konecne sa clovek trochu zahrial.

Je tu mlady par a zamestnanec firmy. Ten sa snazi kominukovat. Neako sa dohovarame ale vacsinou neviem co mi hovori.

Dazd je hustejsi a hustejsi. Veru mam dobre stastie, ze som akurat tu.

Cakacka na koniec dazda hadam aj 45min.

Po dazdi nazad na hlavny tah. No opat sa rozprsalo tak sa skovavam pod dalsi pristresok.

Vyhlady inak paradne. V dolinach policka, velke hory ponorone v oblakoch.

Opat vyrazam na cestu, uz len trosku prska.

Cestu Alahan panjang opustam a odporucam tuto trasu k jazeram a nerobit debilny loop jak ja.

Zacina stupanie, nastastie nakladiaky idu v opacnom smere tak pohodova ale opatrna jazda, predsa je len mokro a trochu poprcha.

V jednej zakrute nakladiak v jarku. Par nakladiakov poodstavovanych aj na ceste (nie na krajnici ale na ceste). Miesto trojuholnika bud debna alebo konar s listami.

Obieham jedneho filmujuceho cloveka, mavam mu do kameri.

Po chvili ma dobieha a zastavuje, sup a uz som na youtube.

Problemy s motorkou, sama sa mi dole kopcom vypinala. Dost neprijemne.

Konecne vyslo slnko.

V padang basi odbacam do mini ulicky, rozmer asi 1.5m. Som sledoval baby predemnu bo som myslel, ze to je moja odbocka ale nebola.

Chcel som odbocit na mesjid jamik, tam som sa nakonec pomedzi domy napojil.

Prechadzam most, rieka hlinenej farby a dost rozburena po dazdi.

Idem pomedzi policka a dedinky. Deti si tu pustali sarkanov, dost oblubena zabavka ako pozeram.

Cesta by bola genialna len keby kazdych par metrov nebol skurveny betonovy spomalovac. A to sa mi zdalo este, ze mam makku prednu gumu.

Napajam sa na obchvat a dostavam sa do mesta.

Zapadam do restiky kde boli ludia. Opat dostavam dva kopceky ryze a cul aj ladovy caj. Fakt super.

Po jedle relax pri rieke a cakanie az pokym zapadne slnko.

Na nabrezi opat kopa domacich a stanky s jedlom. Tato cast sa mi velmi lubi, lepsie ako pri mori.

Na ubytku odovzdanie motorky, majitel mi ju este ponukal nech si ju necham ale jazda v noci neni pre mna. Zabudol som kuknut km ale odhadujem okolo 130km.

Po sprche, relax na izbe. Uz som tu sam.

Dnes reku skusim grilovanu rybu. Ikan Bakar Bu Tres to je moja restika.

Casnicka pica, som sa jej pytal keru rybu mi odporuca, vobec nechapala.

Ryba bola genialna, obloha stiplava ale super, ryza len jeden kopcek a cena nehorazna. 97k z toho 67k stala ryba, kurvy to mali na gramaz. Pici za tuto sumu som mohol mat 5 jedal.

Pred ubytkom zas jebnuta buzna.

Prve nadsenie z tohto ubytka vyprchalo hned druhy den rano. Clovek nevi kto tu pracuje, rady davaju ale vzdy len trosku, bo treba guida.

Jo a na izbe mam cloveka. Tipujem staru belosku co som stretol v kuchynke.

Foto

Padang

https://photos.app.goo.gl/pmhLe3KnKgPsodtY8

Video



Naklady :

Mie gorong polos : 17k r
Benzin 2.81l : 18k r
Voda 1.5l : 7k r
Bakso mi rebus : 10k r
2xryza, obloha, ryba, caj : 16k r
Motorka : 60k r
Grilovana ryba, ryza, obloha, jahodovy caj : 6.04€ (revolut karta 97k r)


Advertisement



Tot: 0.637s; Tpl: 0.011s; cc: 10; qc: 50; dbt: 0.3433s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb