46.den - tuk tuk


Advertisement
Indonesia's flag
Asia » Indonesia » Sumatra » Lake Toba
March 28th 2019
Published: March 28th 2019
Edit Blog Post

Dnesny den prakticky nic zaujimaveho, kedze som to zobral totalne oddychovo a cely cas bol na terase ubytka a dopisoval dennik.

Ranajky vyriesenie v kafecku obdalec, kde rovnake kartelove ceny asi ako vsade.

Dal som si mie gomak. Co boli nudle s vajcom v omacke.

Co sa tyka nudli, vsetko su to vacsinou vsade nudle zo sacku, ziadne domace. Tak ma aspon poucil amik zo vcera.

Poobede vybehnutie do pizzerie frannky, bo len tam boli ludia.

Starsi beloch obkoleseni mladimi domacimi chlapcami.

Ti ho sprevadzali, nevim ci to boli vsetko buzny.

Jeden sa ku mne aj prihovaral ale drbal som na nho.

Dal som si fritovanu rybu. Chutovo ok ale zas predrazene ako vsetko naookolo. Jebat cele lake toba a ich premrstene ceny na jedle.

Poobede len opat na terase.

Na ulici zvyseny pohyb bielych ale vacsinu stary lude.

Atm prestal fungovat, tak dosiel manik na motorke rozobral ho a uz fici.

Pri atm je aj nenapadna postova schranka. Tu tez dosol vybrat chlapik na motorke s mini batohom. Co som kukal dnu boli asi 3 pohladnice.

Okolo 15.30 sa opat zacalo nad horami zatahovat. Takze mimo sezonu odporucam na motorke najskor prefrcat stredom ostrova a nazad ist severom. To by sa clovek teoreticky vedel vyhnut dazdu.

Behnutie dole za majitelom nech mi docapuje vodu do flasky. Moja posledna, uz je na case kupit novu flasu.

Majitelka sa pyta preco neostanem dlhsie. No preco, je to tu totalne mrtve a drahe jedlo.

V uliciach (jednej ulici) sa zacali objavovat aj cinske rodinky (indonezania), vikend sa blizi.

Uz som tu videl aj nemca ale bol zazraty do pc.

Navecer vybehnutie k holandanom ale kedze som tam nevidel amika nesiel som tam.

Zapadam do restiky rosalies, bo len tam boli ludia ale i to uz na odchode.

Restika malicka (3stoli) ale utulna. Vsetko ma pod palcom len jedna zenska (asi majitelka).

Davam si kura s krumplami a k tomu dvoch bintangov. Jasne, ze mi to hned buchlo do hlavy.

Na jedlo dlhsia cakacka ale bolo fajnove.

Tusim na okolo jedina prijatelna cenova restika. Urcite odporucam.

Na otazku majitelky (?) odkial som, vybral som si srbsko a mesto novi sad. Ono aj keby povim bratislava i tak by nevedela.

Po jedle rychli presun na blizke ubytko, bo zacinalo prsat.

V dialke blesky, bohuzial na severe kam zajtra idem.

Skuska spojenia s domovom, whatsapp moc neisol, skype bol na tom lepsie.

Vecer sla pod mojou terasou aj tlupa asi 10 bielych mladych turistov. Nechapem ako sem taketo stvorenia zabdludili. Chalani typ co by kazdy len fackal a babi skoda reci.

Ah do blizkeho baru dosol minibus s handrovymi hlavami. Bohuzial je tam karaoke, strasne zajivanie.

Zatial zo sumatri mensie sklamanie. Ale to je mozno sposobene aj vyberom mojich destinacii. Uvidime ako to bude dalej.

Naklady :

Motorka : 70k r
Mie gomak, caj : 20k r
Ikan sambal, ryza, avokadvy dzus (frannky pizzeria) : 80k r (60,5,15)
Kentang goreng ayam, 2x bintang (rosalies restaurant) : 112k r ( 32, 80 + 3tringelt)


Advertisement



Tot: 0.618s; Tpl: 0.009s; cc: 12; qc: 50; dbt: 0.4078s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb