39.den - bukittinggi (jap.jaskyne, kanon)


Advertisement
Indonesia's flag
Asia » Indonesia » Sumatra » Bukittinggi
March 21st 2019
Published: March 21st 2019
Edit Blog Post

Rano hadam okolo 5.00 budicek z mesity. Ono aj vecer hulakali a este mali aj kazanie. Som myslel, ze mi pukne hlava.

Ranajky na terase (4poschodie) prekvapili, ryza, vajco a obloha. Ponukali mi aj sendvic ale zvolil som alternativu ryze. Caj, kava a voda free cely den.

Dnes bol v plane motovylet ale fakt som daky unaveny a obloha nevyzera moc ruzovo. Nuz som zalomil na izbe a pokracoval v spanku.

Po spanku pesi busom k vyhliadke Panorama Dan Lobang, ktora je spojena s japonskymi jaskynami.

Tu dvojite vstupne, domaci 15k, cudzinci 20kr. Rozdiel minimalny ale nasralo to. Personal vsak velmi prijemny.

Spravil som chybu, ze som najskor siel do jaskyn. Odporucam to najskor pokukat hore a az potom ist do tunelov, bo dole je vychod, ktory cloveka vyhodi kusok od kanonu. No to som zistil az ked som sa prechadzal v tuneloch.

Tie su velmi rozsiahle avsak nic v nich neni, len osvetlene chodby. Ziadne artefakty, popisi, proste nic. Tak sklamanie. Tunely tu vybudovali japonci ked okupovali sumatru. Samozrejme tu par ludi pozabijali.

Z tunelov som siel nazad po schodoch hore na vyhliadky. Kanon nic extra co sa tyka do krasy ale pekny vyhlad.

Na jednej vyhliadke ako plosiny spravene srdce, tu sa dalo odfotit.

Prechadzam suvenirovov ulickou, nakup magnetiek nech mam pokoj, pohladnice nemali. Magnetky som stiahol len o 5k r.

Za suvenirovov ulickou dalsia vyhliadka. Tentoraz veza, sup ho hore. Velka skoda, nemam pri sebe nalepky.

Z veze vyhlad aj na cintorin.

Okolo pobehovali opice, predajcovia ich ostrelovali prakom ked sa priblizili dost blizko.

Popri cintorinu (zrejme sa da ist tadeto gratis do arealu) sa dostavam k schodom.

Tie ma doviedli k vychodu z japonskych tunelov. Tam predavaci listkov.

Zostupujem dalej k rieke.

Pripaja sa ku mne domaci. Evidentne mi chce robit guida. Tak pokec, no v ryzovych mini polickach sa od neho odpajam.

Prave je zatva.

Ako som uz spominal kanon do krasy nic moc, rieka je len taky vacsi potok.

Prichadzam k mostu, za nim restika. Davam oblubeny avokadovy dzus a verziu nasi goreng. Tato ma ako bonus susene rybicky.

Po dlhom relaxe na fajn sedeni pri rieke postupujem popri prudu.

No daleko som nezasol. Jedna starsia handrova hlava ma zavolala na pokec aj s bratom.

Aspon mi povedala nazov vcerajsieho jedla co som mal pri hodinach od tetuli.

Pokec len vseobecny.

Pokracujem dalej, betonova cesticka sa meni na polnacku.

V mape je zakreslena jaskyna s poznamkou nepristupna a tak to aj je.

Velka diera ale v zabkach som sa tam nevedel dostat.

Nazad k 1000schodov.

Turisticka zanedbana atrakcia. Proste schody z vrchu kanonu k rieke. No ale 1000 ich nebolo ani nahodou.

Vynoril som sa na zanedbanej vyhliadke. Uzkymi ulickami v dost moslimskej stvrti prichadzam na hlavny tah.

Este dalsi vseob pokec s ludmi v obchodiku.

Na ubytku spanok.

Kontaktuje ma cs, vraj dnes mozme dat stretko okolo 1900 aj s inymi cs.

Ok, len zacina prsat. Polohu mi stale neposiela, poslala nazov podniku ale ten mi google mapy nenasli a na urcenie nereaguje. Tak prdim na to.

Ono to bude i tak dake biznis stretko, bo co som kukal referencie tak kazdy z tohto mestecka ma navzajom poprepajane referencie. T.j. kazdy sa pozna s kazdym. Od cudzincov mali tiez, vsetko pozitivne ale co som vydedukoval nakonec to boli vsetko guidy. Takze kurvy tvaria sa free no nakonec povedia zaplat. Jebat takych ludi. Jak ta pica v timore co si bez opytania nechala preplatit polievku.

Dazd ustal, smer na hlavnu cestu ako vcera do rozlozenych stankov.

Tu davam zas neaku verziu nasi s kuratom (cele stehno). Kurvy si vypytali 25k r, nevim ci ma odrbali abo je to standart cena.

Prechadzka k hodinam. Kopa ludi, predajcovia svietiacich balonov, vystrelovacich picovin.

Keby bolo sucho tak by som posedel, no nazad na hlavnu.

Davam taku plnenu placku. Tu si myslim, ze ma tez ojebali a este aj s usmevom.

Na ubytku ponukaju motorku za 75k, to volade volali. Vedla v hello hoteli za 65k r ale len pre ubytovanych, pre ostatnych za 75k. Majitel vravel, ze on to tu sprostredkuvova pre ostatne hoteli. Tak to berem od neho, zjednavat nechcel.

Inak fajn personal, skoda, ze mali full.

Naklady :

Vstup panorama + japonske jaskyne : 20k r
3xmagnetky : 25k r
Avokadovy dzus, nasi goreng teri (Ngarai Cafe ) : 27k r (12+15)
Nasi goreng petal (?) ayam : 25k r
Placka : 20k r



Advertisement



Tot: 0.593s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 41; dbt: 0.3638s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb