50.den - berastagi


Advertisement
Indonesia's flag
Asia » Indonesia » Sumatra » Berastagi
April 1st 2019
Published: April 1st 2019
Edit Blog Post

Rano pada rozhodnutie, ze tu ostavam.

Vybehnutie von na ranajky, kupene vysmazane banany a len relax na terase.

Vonku pod mrakom, obcas sprchlo.

Prst na nohe ani nevim ci lepsie abo horsie. Nakonec to vidim na regeneraciu az o dva tyzdne v kl. Uvidim ako sa to bude vyvyjat.

Doobedie planovanie moluk, asi dam ten juh s tym, ze z makasaru zoberem pelni lod do ambonu (cesta 2dni), potom let na kei, lod na banda a odtial lod alebo let (to bys som chcel viac, leti sa mini letadlom ale byva vzdy vypredane), no a z ambonu nazad do makasaru letecky.

Na obed opat vybehnutie von.

Dal som si mie goreng so širokými, slizkymi nudlami.

Poobede opat na terase.

Dosol ucitel, ze ci mozem ist na pokec s detmi.

Cul sme boli v miestnosti. Stolicky aj so stolikmi.

Deti 12-14rokov cca 9ks

Tie vyfasovali papier a podla neho mi davali otazky. Obcas som sa pytal ja.

Po hodine na podnet ucitela som s nimi siel na fruit market ale komunikacia len s dvoma i to nic moc. Proste nevedeli slovicka.

Na fruit markete prechadzka, ovocie poznali vsetko.

Potom ma mali zobrat este do muzea ale to som uz odmietol a siel na pivo do kafecka.

Obsluha mi nechapala ked som si objednal pivo a palacinku. Na pivo sa pytala kolko chcem kusov kurata.

Pri pulte moju objednavku konzultovala s inou babou. Ta sa dosla opytat ci ozaj myslim pivo.

Na nho nenormalna cakacka aj 10min. Donisli mi ho az po palacinke a aj to teple. Palacinka len jeden kus s poliatou cokoladou. Uplne sklamanie teda z tohto miesta. Vcera to tu bolo ok ale dnes tragedia.

Vonku opat dazd, zastavka na vodu v indomarte.

Na ubytku prebiehala opat vyucba ang ale teraz s druhym cudzincom, ten mal nastarosti 19rocnych, tych co som mal ja so spanielkou. Ucitel teda zapaja vsetkych cudzincov co su tu ubytovany.

Vonku dost zima. Stale tu chodim v dlhych nohaviciach a bunde.

Na veceru mozno vybehnem von, sprchu davat nebudem.

Zajtra presun do ketambe.

Cez booking bungalov vychadza 50k (odporucala mi ho sibnuta alice). Spanielka vravela, ze ceny su tam okolo 70k. Tak to prezenem cez wizz konto, nech aspon volaco kapne. Ostanem tam 3noci. Trek za orangutanmi nevim ci nakonec dam, vsetko zalezi od nohy. Rafting nebude isto.

Vecer behnutie posledny krat do vecerneho stanku thata, hned prvy napravej strane od ubytka. Tu ma uz poznaju ale cenu davaju furt tu istu. Vsetko za 30k.

Dal som si grilovanu rybu (nila). Ta bola uplne genialna, tu odporucam urcite.

Na ubytku som si vsimol vypisane hodiny ang pre ludi. Kurvy beru Za kurz 1.8mil r a cudzincov zadarmo zneuzivaju. No nabuduce nasrat.

V lobby resp restike sedeli dalsi belosi. Dnes teda moj rekord, 5 vratane mna na jednom ubytku.

Dobra sprava, booking mi po 2 mesiacoch poslal refund za ubytko na filipinach, cca 11€. To potesilo. Skoda, ze to nemam zatial dalej kde vyuzit. Sice i tak to neni iste ci to vyplatia.

Nuda na terase. Je tu dost komarov.

Zajtra ak pojde vsetko hladko tak presun cca 6hod s jednym prestupom.

Dnes som na cestach 50den t.j. ani tento rok sibacku doma nestiham.

Naklady :

Vyber 1.1mil = 68.76€

Nasi soto : 15k r
6xvysmazane banany : 5k r
Booking refund za filipiny : +11.62€
Mie goreng : 12k r
Pivo bintang 0.6l, coko palacinka (cafe sibayak) : 57kr ( 45, 12)
Polievka, ryza, gril.ryba (nela) (thata stanok) : 30k r


Advertisement



Tot: 0.641s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 50; dbt: 0.3708s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb