87.den - bira


Advertisement
Indonesia's flag
Asia » Indonesia » Sulawesi
May 8th 2019
Published: May 10th 2019
Edit Blog Post

Vcera prisiel na izbu novy clovek, domaci.

Z postele vypadavam o 7.00. Komari zrejme ziadny, aspon som ziadnych nevidel, zato vsak mravce.

Po ociste na ranajky.

Dnes si davam menu cislo dva. Dve palacinky plnene bananmi, k tomu mi dali aj flasku medu.

Palacinky velke.

Doobedie cele citanie tonicovych a romanovych blogoch a vypisovanie si zaujimavych miest. Ono prakticky vsetko je zaujimave. Len som zvedavy na prepravu, hlavne v armensku, tam by som chcel dat aj nahorny karabach, mozno sa tam budem mat bombovo 😊

Nuz teda zhruba kyjev, gruzinsko a armensko (na tom musim ale este viac popracovat ) spravene . iran tez len tak nahrubo, podla casopisu co som nasol na ubytku. Mal som stahnuty aj jeden cestopis ale ako som to tak cital vsetko bolo cez tour resp cez iranskych kamosov, ktory nakonec ludi posunuli svojim kamosom (samozrejme za to platili ako keby to bola tour).

Po obede polospanok v hamake pred izbou a pokracovanie citania knihy.

Neskor presun na plaz, kde bol priliv, tak obcas to vyplavilo neake to plastove smetie.

Doobeda aj pred nasim ubytkom clovek zbieral odpadky. No co som ho lepsie sledoval tak vacsinu ich zakopaval do piesku. Fakt logika. No co uz.

Plavanie, lezanie, prechadzanie sa.

Ono lezat sa moc nedalo bo vsade otravne male musky.

Na mori sa objavila bananova lod s lokalnymi turistami. Par ich popadalo, bolo zabavne sledovat ich ako sa stveraju nazad na banan.

Po zajdeny slnka sa ochladilo, citanie knihy.

Par ludi (zvacsa domaci) hralo volejbal.

Na moje prekvapko v restike dost ludi.

Zrejme vsetko biely z okolia co su tu dlhodobo.

Pravdepodobne striedaju podniky, aby dali zarobit vzdy i svojmu zamesnavatelovi.

Dive guide mi oznamuje, ze zajtra som na ponor len ja, tak pojdeme len blizko. To mi vobec nevadi, i tak neni sezona na kladivohlavych zralokov.

Udajne tu videli minuly rok aj zraloka tigroviteho.

Po sprche uz po tme (18.35) nazad na plaz a smer cosmos bungalovy.

Medzi tymto a mojim ubytkom fajn kludny plac.

Sadam si na kusok dreva a nacuvam zvukom mora.

Bohuzial obloha je zatiahnuta tak ziadne hviezdy.

V dialke majaky resp kusok osvetleneho pobrezia protilahleho ostrova a zneho trocha hudby.

Moslimaci su vo vytrzeni, bo uz mozu zrat a pit, slnko uz davno zapadlo.

Pri mori len tak premyslanie a tak. Dnes to vidim oproti vcerajsku opacne, dost smutne.

Mam chut ist si zaplavat a preplavat az na druhu stranu.

Po filozofickej hodinke pri mori nazad na restiku. Tu furt ludia.

Objednavam veceru, chcel som kuraci (jaj uz nech som v kl, behnem na pork k cinanom) steak s hranolkami. Nemali. Tak sklamanie, po seefood nemaju ani toto.

Ono v piatok musim behnut zrejme do dediny do atm. Udajne sa tu da platit i eurami ale dovi jaky daju kurz.

Mozno tu ostanem az do nedele a v sobotu by som dal este dake potapanie, ono to bude na dlhu dobu moju posledne.

Potom presun do makasaru, ubytko blizko letiska, pokus o zohnanie motorky a trek na Puncak Bulusaraung. Ak nezezenem motorku bude to na prt, bo dostat sa tam je tazke.

Sere ma, ze tu neni wifi. Potrebujem si zajednat ubytko v np bako (dufam, ze uz neni plno) a musim sa nakontaktovat na yusiu v kyjeve, kedy bude na mna mat cas. Od toho sa bude odvijat booknutie tour do cernobylu. Vraj to uz stuplo skoro na 100usd.

Este som rozmyslal nad dakym daytripom z kyjeva. Zeby oneway doneck 😊

Naklady :

0 - vyplacat sa bude na konci pobytu




Advertisement



Tot: 0.063s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0452s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb