221.den - makasar (stary pristav, pevnost)


Advertisement
Indonesia's flag
Asia » Indonesia » Sulawesi » Makassar
September 5th 2018
Published: September 8th 2018
Edit Blog Post

Smer nemocnica, tam by mal byt podla info holic.

A aj tak je.

No pred stratou vlasou sa este posilnujem v poulicnom stanku.

Ludia platili 10, 12, ja 15. Ale zas nevim ci mali kompletku ako ja. Teda, nudle, kura a vajco.

U holica predemnu ale este traja vojaci.

Vojakov tu je kopa. Setko to vyzera na mysi.

Pri stihani ma jeden panko pustil pred seba. Parada.

Objednavam si strih cislo nula. Teda idem so strojcekom na nulu.

Sup sup a vybavene. Bohuzial ziadna masaz hlavy nebola.

Cerstvo ostrihany vyzdvihujem pradlo. To je pekne zabalene v sacku.

Po odbaleni ma ovali vona. Fakt velmi moc naparfemovane. Takto som este nemal ziadne.

Po sprche spakovanie, ukradnutie jednej vody z vedlajsej postele.

Batoh nechani na recepcii a cakanie na 12.30, to mam mat stretko s cs, ta to nakonec posuva o hodinu.

To mi nevadi, aspon spraveny plan co kuknut v toraja.

Samozrejme si ku mne sadol dalsi turisticky agent. Kukol moj plan co mi spravil predchadzajuci agent a vedel by to spravit lacnejsie.

Prichadzam do restiky D'Penyetz & D'Cendol.

Kedze je to na hlavnej tur.triede pri ubohom pobrezi so zapachajucim morom cakam dost predrazene veci, tak aj nakonec bolo.

Prichadza opi. Vyzera na 17 ale ma 27.

Je z toraja. Vo februari sa vydala za kanadana (27), ten chodi do indonezie na 3mesace. Teda ak som to dobre pochopil, bo moc som jej nerozumel. Davala take nestandartne slovne spojenia.

Skuter nazyvala motor (neskor zistene, ze vsetci to tu tak nazyvaju)

Ponukla mi ubytko u jej rodicov v toraja ale po skusenosti z indonezskeho timoru veru o toto nemam zaujem.

Kopa srandy, zajtra ak chcem mozme ist spolu na daytrip do rammang rammang. Podla fotiek to vyzeralo fajn.

Po slabom, predrazenom neskorom obede nazad na ubytko.

Tu nedorozumenie s personalom.

Ukazujem cenu na agode, ci vedia dat lepsiu. Vraj hej mam dockat na kolegu.

Po opatovnom ubytovani (povodne som chcel opustit toto onicom mesto uz dnes) sa ma teda druhy kolega pyta ci som to uz zaplatil.

Cakam na tu lepsiu cenu, no ta lepsia cena je cez agodu. Nuz tak to platim teda. Zamestnanec nevedel pochopit, ze hotel plati urcite percenta agode a ubytka.

Po chvili ma kontaktuje dalsa cs.

Po pol hodinke uz sedim v aute. Ona moslimka, predosla bola krestanka. Vedla nej turek, cs.

Bere nas do stareho pristavu, premavka hrozna.

V pristave musime zaplatit vstup.

Preco? Lebo turisti.

Pristav onicom. Nic extra, proste lode. Tie nakladali materialom. Kupajuce sa deti.

Akurat co zaujalo, bolo nosenie velkych kvadrov ladu na motorkach.

Inak nist.

Cs (ona) divna. Vobec nevystupila z auta. Tak s turkom sme sa prechadzali a ona sla v aute pomalicky za nami.

Pozitivum je aspon mini pokec s detmi, co boli vo vytrzeni ze vidia cudzincov a nielen oni aj dospeli.

Nuz sadame do auta. Reku co cul. Ona nevi.

Tak turek (ten bol s nu uz na jedle a vraj nist moc), ze ide sa domov.

Vyhadzujeme turka, pytam sa jej co teda. Nevi. Tak po 50m vyskakujem aj ja. Fakt divna osoba.

Turek je na ceste 4mesiac. Dal kenu, tanzaniu ( tu ho v taxiku okradli ked isol z letiska, normalne taxi zastavil a osadka ho okradla, sharoval ho s 2ludmi).

Turek sa mi tez nepozdaval moc. Robi ve svajciarsku.

Nuz po opusteny vozidla sa zastavujem na bakso v restike.

Cena 12k ale volaco hovoril o double, no som len odsuhlasil.

Po zjedeny si vypytal 17, bo double.

Tak asi ojeb.

Nasrani vchadzam do fort rotterdam.

Tu sa treba zaregistrovat a udajne aj zaplatit dobrovolnu dotaciu co ide sbskarom.

No hovno, len som sa zapisal. Jeden sbskar (policajt?) len vyvalil oci a druhy sa zacal smiat. Hovno dostali.

Pevnost dobra blbost jak makasar. Neodporucam sa tu zastavovat.

V pevnosti ma oslovuje miestny mohamedan a dava mi tip na ostrov peleng. No to je nerealne pre mna kedze mam letenku z manado.

A popravde ani nevim co na tom ostrove je.

Z pevnosti smer ubytko.

V circle k kupeny krabickovy caj.

Vydrbane zebrajuce deti v obchode (vnutri) odo mne pytali nech im volaco kupim. Nasrat vam kurvy male.

Vonku na nabrezi uz nebolo tolko ludi ako vcera ale dost policajtov a policajtiek. Taktiez ako vojaci i toto vsetko mysaci.

Medzi cestou a nabrezim popri plote stoly so stolickami a poulicne predrazene stanky.

Sedenie pred ubytkom. Tu sa zastavili muzikanti (deti), zacali hrat, vravim no money ale cudzinec pri druhom stole ze sak hrajte.

Chalan co vedel po indonezsky, co som porozumel bolo, ze pracuje/studuje na jave.

Na ubytku sa ani neni s kym socializovat, vsetci zalezeny v bunkach.

Tak zahajujem spanok.

Nevim ci je tu nahovno wifi ale furt ma to vyhadzuje a potom nejde prihlasit.

Naklady:

Vyber 1 200 000 r = 68.96€
Nudlova polivka, kura, vajco : 15k r
Strihanie : 15k r
Jedlo : 55k r
Vstup pristav : 8k r
Bakso : 17k r
Krabickovy caj 0.3l : 4.4k r
POD House Makassar, 8dorm, ac, share sprcha :6.4€ (110700 r karta)
1l dzusu v kc : 15.5k r


Advertisement



Tot: 0.608s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 48; dbt: 0.3627s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb