97.den - pangadaran


Advertisement
Indonesia's flag
Asia » Indonesia » Java
May 5th 2018
Published: May 5th 2018
Edit Blog Post

Vcera este v lobby mensie debaty s nemcom a francuzom (ten uz dost pripity)

Nemec z hamburgu (na druhy den zistene, ze pristahovalec z maroka). Uplne miluje europsku uniu, nenavidi rusov, vychodnych nemcov (nikde v zivote nenastivil ani jedno mesto) a francuzovy daval dost najavo, ze ani jeho krajina neni v jeho oblube.

Furt basnil o europskej unii, robil si posmesky z uk ako za par rokov pridu s prosikom aby sme ich nazad prijali do eu. Francuzom dava hlavnu vinu za utecencov, bo oni boli moc benevolentny a vsetkych v minulosti brali vsetkymi desiatimi (alzircania, marocania). Boji sa chodit cez frajcuzsko, bo ti ludia furt len strajkuju. Nemci to su motor europy.

Francuz sa len usmival a pritakaval.

Neskor sa pridala do debaty majitelka (tez imigrantka z filipin ale asi od detstva). Ked povedala nemcovy, ze na sumatre (neake mesto na p) ma hrob hitler, bo sem po vojne utiekol, nemec skoro z koze vyskocil. V zadnom pripade, ten isol do ruska a tam aj v pokoji dozil.

Tak zas tema o neonacistoch (zvacsa vypraval len on, neni sympatizant, sak hamburg, st.pauli). V mongolsku si v pohode skupinky chodia v ss uniformach a hitlera tam verejne bez postihu ospevuju.

Domaca vravela, ze niekde na sumatre (jasne, ked tam ma ah hrob) bola specialna restika s fasistickou tematikou. Normalne vlajky s hakovymi krizami atd (toto sa mi zda, ze som niekedy v minulosti na nete zachytil). No vlada to zatrhla.

Inac ta tez velka vlastenka (paradoxne tez imigrantka ako nemec). Sme sa bavili o vychodnom timore, bo nemec chcel nieco neturisticke. Tak timorcania su uplny trotli co nic nemaju a su uplne nezaujimavy. Vsetko vlastne zacali australcania, ktory tuzili po ich bezvyznamnom kusku zeme. Ziadna vojna nebola, proste len timorcania vyhlasili nezavislost a bolo. Ono tak ako uk pride s prosikom k eu aj vychodny timor dojde s prosikom k indonezii aby ich opat prijali.

Nastasti sa ale debata obratila na drakulu, domaca si fakt mysli ,ze v rumunsku su cigani upiry. Moja zlata oni fakt su ale na svk, kde nas vycicavaju.

Potom francuz prirovnal drakulu k boratovy, ako ukazka fajn biznisu. To len nasmecoval nemcovy a zacal si robit posmech z kazachov.

Keby vim jaky je to kokotko, tak ho necham ist na nezaujimave predrazene bromo (jemu je jedno, on ma penez dost, tak povedal) a neodporucim mu ijen. Odtal pokracuje asi ako kazdy cestovatel na bali.

Neskor dosla omladina co sa spoznala v neakom hosteli, novozelandan (velmi ho zaujima white power, to nemca skoro prekocilo), svedka a este dve individua.

Rano ma budi ramus z ulice.

Domaci turisti na terennych motorkach, fakt hlady. Kazdu chvilu jedna 10 clenna skupina, neskor som videl dokonca az okolo 50ks. Nehorazny hluk.

Pri ranajkach rozlucka s marockymnemcom, ktory sa nechal odviest na blizku bus stanicu motorkou a samozrejme si dal kupit aj listok na vlak v ubytku, bo to nedokaze spravit v blizkom indomarekete.

Jest si davam velku, hrubu palacinku, plnenu bananom, ovocie a caj je samozrejmostou.

Prichadza omladina, idu na daku tour.

Co ma prekvapilo tak jeden motorkar rano priviezol mladeho chalana a vyzera to, ze noc stravil v inej posteli. Na moslimsku krajinu uspech.

Dalsia zaujimava dvojica je zo spanielska. Taky nezavislaci co nemaju s nikym nic, hraju si tu kocky, potom beru skuter a uz ich nebolo.

Dnes na plazi trochu viac ludi, dokonca chodil aj plavcik a vyhanal oblecenych domacich z vody.

Ziadne horiace odpadky, iba obcas hluk z motoriek.

Citanie knihy, uz sa blizim do finale.

V indomarkete pokus o kupu listku na vlak, neuspesne. Bo je ozaj tazke nasledovat instrukcie na monitore a vyhlad jeden posrany vlak. Handrova hlava nasla len jeden o 8.00 o ktory nemam zaujem a dalsi uz najst nevedela. Program fakt primitivny, ktory by zvladol obsluhovat aj totalny amater na pc. Nuz ale tu nie, proste to nejde a bodka.

Skusal som to kupit rano aj cez tiket.com (bere nase karty, ofic.stranka zeleznic a ani idonezske let.spolocnosti neberu).

Najskor mi to dalo zlavu 7.5k ale v konecnom dosledku som mal zaplatit o cca 19k viac ako je ofic.cena.

Smer trh, tu nic extra az na to ako ma dobre odrbali na jedle. Ale moja chyba mal som sa spytat na cenu. Ale zas mozno to aj bola dost realna, bo masa na nohe ak kridle bolo fakt kopa.

Odtial idem do blizkeho alfamarketu pri kruhaci.

Tu asi po polhodine kupeny listok na vlak, dokonca bez poplatku (asi bola daka akcia). Chalan to robil asi prvy krat, komunikacia cez translator, ked pytal, mobil, meno, cislo pasu, datum odjazdu. Vsetko som mu ukazoval na mobile.

Pri konci sa mi este moc ospravedlnoval, ze to tak dlho trvalo. Tomu sa hovori pristup.

A to som este vyfasoval gratis flasku caju k listku.

Ono som mal dostat flasku aj v probolinggu, nieco take bolo na listku napisane ked som to na izbe studoval ale myslel som, ze mi to daju vo vlaku. No nedali ani vo vlaku ani v obchode.

V obchode podla mna o tom nevedeli, bo boli vtedy tez cely v soku, ze niekto kupuje u nich listok.

Na ubytku sprcha, donahravanie fotiek na dropbox, som zvedavy na toto ulozisko a driemanie.

Po odpocinku smer dolava na plazi.

Ta plna ludi, dokonca chodili na aute aj plavcici a vyhanali ludi z mora.

Na parkovisku pred Cagar Alam Pangandaran sa dava so mnou doreci starsi vyberci parkovneho, chce si precvicit ang.

Po mini pokece (furt to iste) presun na druhu stranu poloostrovceka.

Resp je to len taka kosa.

Cestou stretnuty jelen a dve srnky.

Na plazi (skoro biela) kopa kotviacich lodiek rybarov.

V pozadi rybarske chovne (?) na mori. Take domceky a mola proste.

Na mori aj par lodiek co za sebou na nafukovacke tahali turistov.

Na tejto strane kopa jedla ale po otazke kolko za mie ayam (20k) som ich vsetky ignoroval.

Postupny presun na moju stranu.

Inac dost hotelov a homestayov tu bolo.

Vyzdvihujem laundry a smer zapad slnka doprava az za betonove zabrany.

Tu totalny klud, nikto nikde.

Po kochani sa, smer overeny warung.

Tam na moje prekvapenie sedela omladina z ubytka.

Po jedle uz za tmy posedenie si na plazi.

Vonku to fakt zije, kopa ludi.

Rozne live skupinky z hotelov.

Na ubytku cakanie na futbal na svk. Uz som na nho cakal vcera, bol som v tom, ze je sobota. Dnes som sa o hodinu zas posunul. Tak zbytocne nahananie na izbe.

Pradlo je neako divne vyprate, uvidim ked to dam na seba.

V lobby omladina, podla toho co sa bavia (nesocializujem sa) maju toho dost precestovaneho. Kategoria od 20-24.

Udajne z bkk do yangon je lacnejsi let nez bus. Musim to preverit. Ale uz ma to fakt prestava bavit presuny letadlom.

Naklady

Es dawet : 5k r
Ryza, kura, zelenina, caj : 28k r
Vlak ekonomi bandung - jakarta + gratis caj 0.39l : 80k r
Fanta 0.33l : 4.5k r
Pranie 3kg : 24k r
Ryza, 3prilohy, dzus : 15k r
7xvyprazany mix : 5k r
Kakavo 0.25l : 5.7k r


Advertisement



Tot: 0.502s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 45; dbt: 0.2616s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb