96.den - pangadaran


Advertisement
Indonesia's flag
Asia » Indonesia » Java
May 4th 2018
Published: May 4th 2018
Edit Blog Post

Budim sa po neakych 11hod spanku.

V noci mi bola zima tak som sa musel zakrit.

O 7.30 sa zacinaju podavat ranajky.

Sam si nalievam caj, tentokrat nie sackovy ale pekne suseny, konecne kvalita.

Na vyber su 3 variacie.

Dnes davam dva toasty, dve volske oka a misku ovocia.

Kukam opat letenky, do sappora to kleslo na 100€ (ked som chcel kupit nieco cez 70€).

Kedze mi nabehli prachy od statu (60€) rozhodujem sa to kupit.

No tentoraz nie cez web ale cez appku scoot airlines. Zadarilo sa.

Letim na hokaido, sice draho ale letim.

Postupne nakupujem ostatne vytipovane lety.

Sapporo - tokio z vanilla air, kupene cez japonsku expediu, lacnejsie o 5€ aj po zapocitani poplatku.

V tokiu istanem 5 noci + jednu na letisku.

Tokyo - soul s peach airlines, v koreii skoro mesiac.

Soul - kuala lumpur s air asia

Kuala lumpur - phnom phen opat s airasia ale az na oktober za 13€.

Mam rezervu mesiac, bud dam sulawesi alebo sumatru v septembri, uvidim. Tam letenky este nekupujem, pockam asi do jakarty resp to skusim kupit cez tiket.com

Cez nich idem skusit kupit aj vlak z bandung do jakarty, cena 80k s tym, ze ma to vyhodi v centre.

Co sa tyka nakupu leteniek tazko povedat ci fajn deal alebo nie. Keby nebola high season tak este nekupujem a cakam na vyvoj.

Kambodzsku som ochotny aj obetovat ak by sa vyskytlo nieco lepsie.

Ak nie, idem podla planu, thajsko, barma, thajsko, filipiny (cebu by mohlo dat akciu z bkk) a dalej sa uvidi.

Ono prakticky by som si uz skompletizoval celu jv aziu.

Pri ranajkach to nedalo majitelke a vyzvedala co to furt s tu kreditku stvaram.

Som jej trochu opisal moj plan, bola v mensom soku ked som jej povedal, ze india je jeden velky humus.

Ona je z filipin, to vysvetluje tu prekrasnu dceru

Po mega nakupe leteniek smer plaz.

Od napisu pangandaran sunset som sa vybral dolava.

Pri napise inak fajn parcik, v strede socha modrej ryby.

Chladok by tu aj bol len tu mali domaci daku sou. Furt vrestali do mikrofonu tak sok pokracoval dalej na vychod.

Opat dost chladku ale zas jebovci tu kazdych 20m palili odpadky.

Nakonec sa mi dari najst idealne miesto na relax.

To vsak konci asi po 10.min ked tu zacali jazdit na pozicanych terennycu motorkach lokalni turisti.

Neislo im ani tak o jazdu po piesku ako skor o hrabanie zadnym kolesom.

Zastavil a hrabal a hrabal, cista demencia.

Premiestnovat sa mi uz nechcelo, tak som aspon dopisal dennik.

Neskor im cas vyprsal a motorky nastasti vratili ale to uz sa zdvihol vietor a lezat sa nedalo ak clovek nechcel mat piesok aj v zadku.

Obdalec sa ucili surfovat holandania z ubytka.

Zbalil som sa a siel skoro az na koniec plaze.

Tu na brehu kopa rybarskych lodiek, neskor zistene, ze vacsina su na vozenie turistov po okoli, white beach atd.

Na jedlo zapadam do jednej putiky resp obchodiku.

Keby ma neoslovil clovek vonku popijajuci kavu tak tam nejdem.

Chalan robi prave na takej lodke, ludia su hlavne v sobotu a v sezone.

Objednal som si mie ramus, dobry podvod za 10k. Prakticky len nudle s vajcom a trochu zeleniny. To som aj po zjedeny majitelovy povedal.

Po plazi presun na ubytko.

Davam si docapovat vodu, prachy nepytal, tak som zvedavy ci ma skasnu na konci alebo to nechaju tak.

Po sprche mensie pospavanie.

Zachod je tu normalny ale splachuje sa kyblovanim, ked som ho navstivil tak dosol hajzlopapir. Ten poslednu noc slohnem, predsa ho nebudem kupovat.

Problem s googlom vyrieseny na poli, ked nieco zmazem uz to ide do kosa ale ked to zmaze clovek s ktorym zdielam priecinok, do kosa to nejde ale zmaze sa to lez velkost z disku nezmizne.

Na supporte musia mat so mna riadnu srandu aky blbec im to furt vypisuje.

Po oddychu smer zapad slnka, tentoraz na plazi smer vpravo.

Tam ziadny tien nehrozi, takze tam zajtra ani nemusim ist.

Je to tam dost pustejsie.

Zastavujem sa az pr hradzi z betonovych zabran (take trojite valce)

Zapad super, uplny klud, nikto nikde.

Po tme nazad k napisu a parciku.

Pred zapadom slnka vyrazili na more rybarske lodky, po zapade sa vracali a popritom lovili ryby za pomoci svetla.

Hviezdna obloha fajn, pofukujuci vietor, sumenie mora. Uplna idylka.

Kupujem od pojazdneho predavaca baso za 10k, pobrezna prirazka.

Kupovala si ho poobede aj majitelka ubytka, hovori mu lima, on na to 8.

Takze realna cena mimo tohto turistickeho miesta je 5k.

No turisticke miesto, ono by to chcelo byt ale moc sa tomu nedari. Co je zatial fajn.

Po ceste sa tu premavaju turisti vo vysvietenych bicyklovych autickach.

Bud karoseria stareho chrobaka bez dveri alebo klasicke riksa pre 4 ludi.

Relax pri mori, v parciku a v lobby.

Zajtra v plane to iste co dnes.

Rozmyslam, ze cez booking zarezervujem ubytko na perhentian island, pouzijem referal ak to vide budem byvat 4 noci za 4€.

Naklady :

3x Panorama A La Plage, singel, fan, share kupelka : 225k r
Mie ramus : 10k r
Baso : 10k r (nie bakso, neni to preklep)
Ryza, kura, 2 oblohy, dzus : 19k r
Nakup : 11.3k r (2xvoda 1.5l, male kakavo)
Let scoot airlines taipei - sapporo :105.15€ (3738taiwansky dolar)
Let vanilla air sapporo - tokyo : 57.04€ (7460 japonsky jen)
Let peach airlines tokyo - soul : 84.04€ (10 990japonsky jen )
Let air asia soul - kuala lumpur : 93.73€ (120 900 korejsky w)
Let air asia kuala lumpur - phnom phen : 14.43€ (68 malajzijsky ringt)

Advertisement



Tot: 0.556s; Tpl: 0.01s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.3602s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb