88.den - yogyakarta


Advertisement
Indonesia's flag
Asia » Indonesia » Java » Yogyakarta
April 26th 2018
Published: April 28th 2018
Edit Blog Post

Stretko naplanovane na 7.30.

Po navigacii prichadza na skutri pred moje ubytko moslimka.

Hlavu zahalenu, na rukach rukavice.

Tie ma vsak len na skuter. Ten odstavuje a prilbu si zamyka o sedanku. Otvorila sedanku, popruh dala dnu a sedanku zavrela. Toto som este nevidel, zvacsa si domaci nechavaju prilbu na zrkadle ale zas toto je mesto.

Na malioboro ulici zapadame do pojazdneho obcerstvenia. Objednava nam Soto ayam kampung.

Polievka s nudlami, ryzou, kuracinou, zeleninou. Velmi chutne, lepsie nez bakso.

Po jedle (ona zjedla asi ΒΌ) smer pevnost vredeburg.

Ranajky mi dievcina aj na protesty zaplatila.

Robi v banke, teraz cez nich dost pumpuju prachu politicke strany, blizia sa volby.

Povodne mi ponukala aj noclah ale kedze nemala ziadne recenzie zvolil som len stretko. Ono v azii k ludom bez recenzii spat nepojdem (vynimka bude japonsko).

Moc prijemne som sa s nou necitil, bola taka chladna. Ma nakoniec prekvapilo ked povedala, ze ak chcem zajtra si na mna vie spravit cas.

Lucenie bolo tez zaujimava. Ked sme si podali ruky, tak moju ruku si davala k celu. Toto som videl aj u inych ludi ako to praktizuju.

Rozlucili sme sa po dvoch hodinach.

Do dalsieho stretka mi ostavali este 4 hod.

Tak smer vodny palac, taman sari.

K nemu sa dostavam roznymi bocnimu ulickami. Schvalne som sa vyhybal hlavne tahu.

Ulicky uzke, domaci len tak posedavali, kopa odparkovanych pojazdnych vozikov s jedlom, vecer vyrazia na biznis.

Fakt sa mi tieto uzke pekne upravene ulicky lubia. Ziadny bordel, pekne pomalovane domceky, sem tam neaka ozdoba, fajnove kvety, stromy.

Ocitam sa na pasar ngasem.

Tetula ma posila rovno hore po schodoch na zrucaninu, no ja idem dolava o obchadzam schody (tam caka staff a posiela ludi kupit si listok na uplne opacnu stranu)

Ani neviem ako a dostal som sa roznymi ulickami k pokladni (nagan lor ulica). Kde mi predavaju turisticky listok za 15k, lokali maju za 6k.

Hned za branou sa mi ponukaju guidovia ale nic nasilne.

Prechadzam dalsou branou, schody dole a tam uplne super bazen.

Opat schody hore a opustam plateny usek. Ono sa prakticky plati len za ten bazen (super) a potom este za taku kruhovitu stavbu kde kontroluju listky.

K bazenu sa da dostat gratis ak clovek pojde dnu vychodom a povi neaku omacku tetule. Takto sa tam dostali dvaja holandania, ja som ich nasledoval, bo som bol trochu schaoseny z tychto uliciek.

Ono cez jednu som isol hadam aj 5x.

Po vychode z vodneho palaca striehli na turistov studenti s neakou anketou. Ja som ich odbil, no english.

Jedneho chalana si pri tom aj natacali na mobil.

Uplne nahodou sa dostavam na zrucaninu, ktoru som pri prichode obisiel.

Dobry vyhlad je odtial, vidim daku kruhovu stavbu.

Na verim v boha sa k nej dostavam. Kontrola listka, klesam do podzemia.

Tu v strede kruhovej stavby schody co viedli o jedno poschodie vyssie.

Samozrejme vsetko blokovane handrovymi hlavami, ktore sa museli vsade fotit aspon z desiatich pohladov. Hlava hore, dole, doboku, zavrete oci, uplny modeling.

Po opusteny sa opat nahodou dostavam do podzemneho tunela. Prakticky velka chodba pod zemou.

Cas ma tlaci, zastavka na jedlo pri jazere alun alun. No jazero to uz davno neni, je tam trava a v strede strom.

V jednom pojazdnom voziku robili super coko ovocny tanier. No nebolo casu na to cakat.

Free kraton sa nekonal, chceli aby som si kupil listok. Vraj to je nic moc, tak to vypustam.

Pred vlakovou stanicou ma vyzdvihuje cs.

Auto ma riadne vyklimovane. Po vystupeni ma hned zacina bolet hlava.

Prvy krat som na whatsupe zistil funkciu zdielania polohy. Cs mi to poslal, sledoval som jeho auto a asi 5.min pred prichodom k vlakovej stanici som vyrazil z ubytka.

Premavka uplne husta. Veru, motorku si tu pozicavat nebudem. Plan bol ist na nej k sopke merapi.

Pri stadione cakame este kamosov.

Nenormalne vela skutrov tu je, nevim ci by som tu nasol ten svoj ak by som ho tu odstavil.

Prichadza len jeden kamos, dalsi traja (ultras, udajne mi mali dat tricko) meskaju.

Cs teda rozhoduje, ze do kotla nejdeme.

Securiti slaba ale beru nam flase s vodou.

Mi to pripada ako keby bol cs prvy krat na futbale.

Zapas ho ani moc nebavil. Zato jeho kamos, milanista, to dost prezival.

Hra otras, v druhom polcase nastupuje domestifikovany uruguajcan, hned zacinaju padat goly. Zapas konci 3-1 pre domacich.

Fans boli neskutocny. Bolo tu aj par hosti, asi 50ks, ti tez kricali cely zapas.

Ale proti asi 4000 kotlu nemali sancu.

Zaujimavost, klub ma dva kotle, kazdy si ide svoje.

Velky je tvoreny mladsimi (cela tribuna za branu) a maly asi 50ks je za druhou branou. Zvacsa rodiny a starsi co tu zacali ultras scenu ale mladi ich odsunuli na druhu kolaj.

Pri konci zapasu je na nasej tribune odpalena zelena dymovnica.

Ludia okamzite odpalovaca napadaju a zacina mensia mela.

Klub bude za toto vraj platit 2000usd.

Cs ma berie prec akurat ked to bolo zaujimave. Po zapase sa este na tribune spieva asi pol hodinu ale to sme uz v aute.

Vyhadzuje ma tak kde ma nabral.

Robi sofera v cestovka, ang sa naucil z filmov a pesniciek. Chcel by sa stretnut s kazdou narodnostou (ja zas navstivit kazdy stat).

Cakal som, ze este pojdeme spolu jest, no nic, skoda.

Mal tu cs z anglicka, ti si po zapase sli menit dresy s hracmi.

Na veceru davam nasi goreng na ulici ale slabota.

Este som vahal nad mcdonaldom, davam len zmrzku.

Uplne ina chut na aku som zvyknuty, horsia.

To iste plati aj o flaskovej cole, co som si kupil v obchode, taky humus som uz dlho nepil. To tu dobre riedia, este viac nez u nas.

Hlavna ulica napraskana ludmi. Vsetci jedli, chodili hore dole a nakupovali.

Prekvapil ma maly chlapec (7r?) v suveniroch, uplne paradne hovoril ang, no kurva mi nedala zlavu.

Naklady :

Anda losmen, fan, kyblova sprcha : 75k r
Dzus jambu merah : 6k r
Vstup vodny palac : 15 k r
Listok na futbal : 45k r
4xpohladnice : 20k r
Nasi goreng : 14k r
Nakup : 13.5k r (voda 1.5l, ladova drt 9k)
Coca cola 0.39l : 6.5k r
Mcdonald zmzrlina s coko : 9k r


Advertisement



Tot: 0.588s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 45; dbt: 0.3569s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb