87.den - presun do yogyakarty


Advertisement
Indonesia's flag
Asia » Indonesia » Java » Yogyakarta
April 25th 2018
Published: April 28th 2018
Edit Blog Post

Na ranajky opat ryza s mini masom.

Na vlakovu stanicu som uz s normalnou a nie krivajucou nohou prisiel cca za 15min vs skoro 40.min

V parku pred stanicou kopa malych deti v uniformach svojich skol (skor take teplaky ale vsetko jednotne) v rukach resp na hlavacha mali vietnamske klobuky (kuzelovity klobuk).

Na stanici ukazany papier co mi vcera vytlacili. Tetula v pokladni mi teda spravila checkin a dala mi listok. To som si mohol spravit aj ja v samoobsluznom kiosku ale ked to zacala uz robit tak co uz.

Do odchodu este hodinka, tak nazad cez cestu do parku a cakanie co budu deti robit.

Neaky panko ich zacal zvolavat tak sa postupne podla nazvov skol predstavovali. Bohuzial bolo ich tolko, ze som sa programu nedockal a musel ist nazad na stanicu.

Pred stanicou ziadny scam s bankovkou ako v banyuwangi (strasne nazvy). Tam lezala pred vchodom pohodena 50k r bankovka, z povzdiala ju sledoval jeden chlapik, no nik ju nezdvihol (kopa ludi islo okolo) tak nevim co by nasledovalo keby ju niekto zdvihne.

Opat mi kontrolor pipa listok, kontroluje meno a uz som na nastupisti.

Tentokrat sa na perone staviam velmi dobre, vozen c.6 mi zastavuje pred nosom.

Ups, tak ekonomi ma o dost menej miesta na nohy. Usporiadanie 2+3 sedacky oproti sebe (biznis 2+2 oproti sebe ale niekde aj nie)

Prve dve hodiny v pohode, vlak prazdny. Potom sa zaplnil a oproti mne uz sedeli ludia. Zvacsa som potom sedel otoceny do ulicky.

Tade sa premavali ludia, vlakove predavacky caju, kavy.

Opat revizor s policajtom. Kedze su vsade miestenky, revizor si len kontroloval na mobile obsadene/volne miesta. Ak niekto sedel na volnom hned od neho pytal listok. Zrejme ak by ho nemal, policajt by hned zakrocil. By ma zaujimalo co by sa dotycnemu stalo. U nas sa bezdomovcom co chodia nacierno na vlaku nestane nist. Dostanu pokutu, ktoru samozrejme nemaju ako zaplatit. Takze su nepostihnutelny.

Na 8hodinovej trase sme ziskali meskanie asi 5.min.

Okolie zvacsa ryzove polia, neskor aj neake hory v dialke.

Po vystupeny tentoraz navstevujem free ciste zachody na stanici.

Opat som prekvapeny, ziadne pokrikovanie od taxi.

Kedze som vystupil na stanici Lempuyangan cakalo ma este mensie slapanie k obchodnej ulici maliooboro, za nou su lacne ubytka.

Cez fajn ulicky a prekrocenim rieky, kde sa umyvali domaci sa dostavam na miesto cinu.

Premavka je neskutocna, same auta a skutre.

Zacina obiehanie losmanov (lacne ubytko).

Najskor na hlavnej ulici mi chlapik pise na papier 160k, vchadzam do ulicky gang 2.

Tu je kazda druha budova ubytko, turisticka agentura. Ulicka velmi uzka, motorky tu jazdit nesmiu, tak uplny klud.

Ideme na to, zo 4 ostavam v losmene anda za 75k r. Zlavu ani pri dlhodobom pobyte nechcel dat (ostatne ponuky 100-150).

Izba hodna takej sumy.

Po ubytku prieskum blizkeho okolia.

Hlavna ulicka malioboro plna ludi. Na jednej strane same obchody a na druhej same jedla.

Zdrzujem sa tu len 5.min a nazad na kludnejsiu sosrowijayan.

Tu davam miestnu specialitu gudeng. Nic moc teda.

Cesta ma dobre zmorila. Na ubytku kyblova sprcha a dohadovanie sa na zajtra s dvoma cs.

S babou idem na ranajky a s chalanom na futbal.

Ozval sa mi aj clovek z klubu sleman. Ak bude treba pocka ma pred stadionom neaky cinovnik a mozem ist s nim. To bohuzial odmietam, bo som nasol cs, vraj pojdeme do kotla.

Naklady :

Anda losmen, fan, kyblova sprcha : 75k r
Mini kebab : 7k r
Voda 1.5l : 4.5k r
Nasi gudeng, ladovy caj : 20k r (15+5)


Advertisement



Tot: 0.965s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 41; dbt: 0.5313s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb