pompthidom


Advertisement
Indonesia's flag
Asia » Indonesia » Java » Jakarta
April 8th 2006
Published: April 8th 2006
Edit Blog Post

Dus hier ben ik weer. De meiden gaan weer op stap. Waar ik heen wilde gaat helaas niet door want de weg terug is afgesloten.
Gister zijn we naar groot madurodam geweest. Eigenlijk nog heel leuk ook. We waren er wat laat dus straks gaan we misschien weer terug. En misschien naar de zoo op safari. Je snapt dat ik niet meer nadenk en het maar gewoon over me heen laat komen.
Gister avond veel te veel gegeten (fried noodle met sate) en met buikpijn even gaan liggen lezen op bed. Ik las het innerlijke conflict dus uren later werd ik weer wakker. Jeetje wat heb ik geslapen.
Eten is hier een bezigheid die niet 3 keer per dag maar zeker 6 keer per dag intensief word beoefend. Van snacks tot hele maaltijden langs de weg. Het is maar goed dat mijn maag sterker is dan die van Anneke. Heb nu gezien hoe ze hier gado gado maken. Het is me helemaal duidelijk.
Verder word er niet gedronken. Niet tijdens lunch, niet tijdens diner, en ook niet thuis. Rond de klok van vier ontstaat er een hardnekkige merkwaardige onbevredigende dorst die niet meer verdwijnt. Ongeacht hoe veel ik drink. Dus misschien is het wel even goed zo een paar dagen onthouding.
(Miranda: zet je een paar biertjes koud?)
Verder dus helemaal niets te melden.
Morgen kan ik alleen mee als ik alle geluk van de wereld heb. Maandag is hier een feestdag, dus word er niet gewerkt. Woensdag zit de vlucht ook helemaal vol. Maar voor volgende week zondag ziet het er (nog ) mooi uit. Volgens mij ga ik niet zo lang wachten. Voordeel is wel dat ik dan met mijn ouders mee naar huis vlieg. Zij zijn dan voor een bruiloft in Bombay.
Dus lieve mensen. Kunt u mij aub uw adres mailen zodat ik vanaf hier jullie een kerstkaart kan sturen?

see ja!

Advertisement



8th April 2006

fly away
Hee dame, En maar bikken daar. Hahaha ben benieuwd hoe je er bij terugkomst uitziet. Dik, bruin, vellen eraan en een bijzonder kapsel.... Kom maar snel terug, kunnen we lachen.... Ga wel even een miljonair scoren....heeft vast privé vliegtuig....kom ik je halen ;-) Lijkt me een goed uitgangspunt voor het weekend....... Moet je natuurlijk niet aanstaande zondag in het vliegtuig stappen want dan lopen we elkaar weer mis..... Ga nu even de hele bak mooie foto's bekijken op jullie log. Kom snel thuis......... zoen
9th April 2006

helemaal geen bier???
Wat is er nou lekkerder dan een ijskoud biertje rond vier uur 's middags als het vanaf 's ochtends al bloedheet is? Da's afzien, Inger.... als ik jou was, zou ik een enkele reis Amsterdam boeken;) Wat het eten betreft: ik heb de eerste 3 dagen hier amper gegeten; nog voldoende Indonesië aanwezig;) enne.... we hadden toch het idee dat we minstens 3 kilo aangekomen waren door al het vele eten??? Nee dus: geen kilo erbij (ook niet eraf): snap er niks van... Zal het door de hitte komen dat je blijkbaar meer energie verbruikt? Gisteren heerlijk gemountainbiked: het is tot 20.15 uur licht hier (zomertijd), geweldig gewoon!!!!!! Hou je taai en surf het web op zoek naar dat ene vliegticket dat zo laag geprijsd is, dat je wel moet boeken.....

Tot: 0.076s; Tpl: 0.012s; cc: 10; qc: 57; dbt: 0.0529s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb