Dag 4

Indonesia's flag
Asia » Indonesia » Bali » Sanur
September 12th 2008
Published: September 12th 2008

Woensdag 10 september,vandaag een lekker rustig dagje, nog moe van djalan, djalan in de shoppingmalls.
We hebben tijdens het winkelen toch wel met elkaar 1 miljoen uitgegeven!! haha lache he...!
maar is omgerekend ongeveer 75 euro!!!

Vandaag zijn wij meer uit de zon gebleven, want ons tere huidje heeft het wel even te voorduren gehad, het ging even iets te hard, met de zon!!
Ook was de stroom uitgevallen vanochtend, maar was zo rond een uur of negen s'ochtends weer verholpen.

Inmiddels hebben wij kennis gemaakt met een taxichauffeur, en deze wilde ons wel naar diverse bestemmingen brengen,hij had een mooie,ruime MPV met airco en hadden afgesproken dat hij ons voor vantevoren afgesproken prijzen zou rijden.
We hebben rond een uur of vijf met hem afgesproken om ons voor het hotel op te halen, en ons weer naar Kuta te brengen.
Stacey wilde heel graag voor schoenen kijken, en na lang zoeken is ze uiteindelijk geslaagd!!
Lekker gegeten in een gezellig restaurant met uitzicht over het strand en zee van Kuta en we konden genieten van een live optreden van een band.,verse kokosmelk gedronken,de sate en gado gado waren best pittig maar met de nodige Bintangs konden Leon en ik onze monden en kelen afkoelen.
Hebben toen dezelfde chauffeur weer gebeld om ons op te halen in Kuta, moesten dan wel even een uurtje van tevoren bellen.
Acht uur gebeld en negen uur was ie er!!
Tijdens de rit naar ons hotel, hebben we afgesproken met hem, ( hij heet trouwens Wayan) dat hij voor zaterdag onze "privechauffeur" is, hij gaat ons dan brengen waar wij heen willen.
Waar dat zal zijn, dat lezen jullie in het verslag van zaterdag.
Toen we in het hotel nog wat gingen drinken op het terras, begon het inneens keihard te regenen, was wel even lekker, het koelde gelijk wat af!!
nou, en nu maar naar bed, morgen vroeg op voor de zgn. "Noord tour"!!
selamat tidur!!

12th September 2008

Hallo
Is Hum al opgeknapt?Hebben jullie mijn andere bericht ontvangen?
12th September 2008

hey hey, pa ligt nog steeds ziek in bed, hij heeft het goed te pakken!!! flinke koorts!!! hopen dat ie snel opknapt!!! tot die tijd doen we lekker rustig aan!!! doei allemaal veel liefs van ons
13th September 2008

Hallo allemaal, Heb net jullie blogs aandachtig zitten lezen en bali lijkt mij ook waanzinnig leuk.. Alleen dat laatse blog vond ik persoonlijk minder (humphrey ziek op bed).. Heel veel beterschap vanuit het kikkerland.. Hopelijk voel je je snel weer beter zodat jullie met z'n 4en weer hele leuke dingen kunnen ondernemen.. Geniet van alles... Kus en heel veel liefs Helene en Joost

Tot: 0.24s; Tpl: 0.011s; cc: 10; qc: 54; dbt: 0.0611s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb