78.den - presun kuta

Asia » Indonesia » Bali » Kuta
April 16th 2018
Published: April 17th 2018

Noc uz bola lepsia, i ked opat som po povale chodit neake zvierata.

Pred spankom este nabieha do izby domaca a strieka mi postel a okolie proti hmyzu.

Na ubytku vyhadzujem zubnu kefku a minam jedny z poslednych kovovych penez.

Pasta za 50centov, to som zvedavy co to bude zac, isto ziadny elmex.

Dostavam vizitku nech sem sikujem dalsich ludi. Ono mozem to odporucit ale zas , ze tu clovek stretne cestovatelov je minimalna.

Hned po vyjdeny na hlavnu cestu chytam velmi frekventovanu 10ku a smer kruhac pred letiskom.

Tu vyskakujem a smer pesibusom letisko. Je to len par stoviek metrov.

Co to nevidim, kadernik. Tak reku kolko 3usd, vravim,ze 2usd tak ako v meste. Ok

Ono keby nemam kovovych 2usd (resp timor leste, kovove su neni usd len papierove) tak strihanie riesim v indonezii za polovicu ale co uz s tyma penezmi. Do tejto krajiny tak lahko nezavita.

Ano, kadernik je buzna. Zacina strihanie. Po strihani orezanie bokov ziletkov, oprasenie hlavy metlickou, umytie hlavy (oblietie len vodou), vysusenie, postriekanie niecim a finito.

Ani vsetky tieto procedory nebrania tomu aby som hodnotil toto strihanie ako najhorsie. Topka je zatial filipiny, tam sa chlapci vyznaju.

2.5 hod pred odletom prichadzam na vidiecke letisko. Jedna hala kde odbavovali prave let do darwinu.

Dnu zacali pustat asi 1.5hod pred odletom. Taky paradax po mojom lete ide dalsi o 15min neskor do rovnakej destinacie.

Ja letim s nam air.

Batozina na rontgen, spraveny check in, opat zavazadlo len do lietadla.

Vystupnu letenku z indonezie nechceli.

Vypisane zbytocneho tlaciva, to odovzdane spolu s pasom colnikovy.

Bum a az uz mam vystupnu peciatku. Po tom si este colnik obzeral moj pas, lubil sa mu nas znak.

Pero som si musel pozicat, kurva mal som ho kupit.

Security kontrola. Objavili mi vodu, musel som ukazat aj vsetky ostatne tekutiny. Vodu (1.5l) som mal vyhodit ale pri kontrole ostatnych tekutin (vsetko do 100ml) securitak na nu zabudol, tak som ju prenisol.

Nezdal som mu moj gel na holenie (75ml), bo tam bolo aj cislo 140 (neaky kod len), tak to kukala kolegina a vsetko ok. Potom mi chuj chcel vyhodit ziletku. Normalna zabudovana gillete fusion, ne obycajna. Volako som to uhral. Ono jej sice davam uz len par tyzdon a pojde do kosa ale i tak.

Duty free uplne nic, jeden ubohy obchodik, v dasom suveniry. Pohladnica 2.5usd a magnetka za 6usd, tak to veru nie.

Este jedna kontrola razitka a letenky a uz som pred gatom c.1. Ono je to tu jediny gate.

Free wifi len s domacim cislom na ktory dojde voycher. Tak nist teda.

Na letisko v pohode staci dojst hodinu pred odletom.

Boarding po zemi. Neakych 200m sme slapali, to v ba by nas uz drbali do busu.

Lietadlo boeing 737-500 poloplne opicakov a par bielych a minimum sikmacov.

Ziadne meskanie.

Moj flek je obsadeny ale neva v ulicke je predsa lepsie. Miesta na nohy nic moc.

Letusky taky mix bielych, sikmacek a opicek (ne cernosi, tych budem nazyvat bubaci).

Jedna nasa mala dobry zadek, inak ostatne nist moc.

Prijemne prekvapko. Gratis jedlo. Spagety, puding a voda. Neskor kava a caj ale to som nechcel.

Let bezproblemovy.

Na letisku naskakujeme do busu. Po opusteny startujem na zachod. Ten je umiestneny hned vedla miestnosti na modlenie pre moslimov.

Na imigracke strasna kopa ludi ale slo to rychlo. Cas sprijemnil aj free net, v celku rychli. Aspon som donahraval na disk dalsie fotky. Uz zaostavam len 7dni.

Po opusteny letiska a ignoracie taxi, mp3 v usiach smer mal bali galeria a tam zubar 911.

Aj som chcel zobrat grab, motorka za 14k r ale nemal som hotovost a ak by som vybral z atm motorkar by mi nemal vydat. Kartu mi tato aplikacia nechce zobrat (revolut mastercard, fio mastercard, maestro, mbank visa)

Nuz pesi to vychadzalo okolo 40.min.

Najskor idem znamou ulicou kartika plaza plnou hotelov a bielych obtlstych turistov.

V banke bri vyberam 1.25mil k. Vac sa nedalo, tak pcham este raz revolut kartu a pica z toho, karta nefunguje. Skusam oproti atm, tam sa uz dalo max 2mil vybrat no karta furt nic. Pici asi mi ju zablokovali.

Postupujem dalej k mojmu cielu. Na obzore dalsia banka. Karta opat nic.

Dostavam sa na hlavny tah sunset road. Prechod ziadny, kopa aut. Nadych a skacem do premavky, jedno rukou ukazujem aby auta spomalili resp zastavili.

Adrenalin je za mnu. Dostavam sa k nakupnemu stredisku.

Jeden biely je tu asi prvy krat na motorke, najskor skoro nabral zavoru a potom stojan na parkovacie listky.

V centre mensie bludenie ale na 5 spytanie nachadzam dental clinic (zas som sa naucil novy vyraz, inac som sa pytal na dentist ale to moc nerozumeli)

Tu ma nepotesili, najblizsi vlny termin je az zajtra o 14.00. No nist v kute stravim dve noci a potom presun na javu.

V malle bola free wifi, kontrola revolutu a fakt je zablokovana, nastasti stacilo kliknut na unfreeze a uz by mala fungovat. Uvidime zajtra. Ono sa da u zubara platit aj kartou tak skusim to. Min cena je 600k r.

Prachy by som chcel vybrat v atm v banke, tam by teoreticky nemal byt poplatok za vyber ( i ked revolut neuctuje nist ale bankomat si moze nieco nauctovat).

Ha, na sopku ijen nebude take lahke sa dostat ako som si myslel.

Smer popies 2, kde su lacne ubytka.

Pred tym ale este zastavka u moslimov na jedlo. Presne rovnaka restika ako prvy krat na ulici jalan raya kuta (warung muslim harsi).

Vyberam si ryzu, trochu zeleniny, 2mini kusky ryby a vajco v neakej omacke. Dostavam kupon aj s cenou. Neskor doobjednavam ladovy caj. Ten bol bez cukru, v timor leste bol zvacsa s cukrom.

Prve ubytko full. Idem do uz minule vytipovaneho Losmen Arthawan, ktore som vtedy nenasiel, resp nasiel ale az po ubytovani sa.

Tu hned berem za sumu 70k, chuj mohol som zjednavat. Nevyhoda, neni tu wifi (neskor zistene, ze su tu aj svabi). V cene su ranajky, udajne chleba, vajco a ovocie, som zvedavy.

Po ubytku zacanie zhanania laundry. Hned oproti v ulicke za 20k, na popies 2 nezmyselne ceny, 30, 35 a 40k za kg. Fakt dementne kurvy

Na popies 1, som nasol za 15 avsak najlacnejsie za 10k som objavil v ulicke gang songa. Kazdy daval za tuto sumu. Neskor ked som siel uz s igelotkou zrazu davali 8k ale uz som bol dohodnuty u jednej ok vyzerajucej serioznej pani (krisna laundry) a ti co hned znizilo cenu nevypadali moc seriozne.

Este taky starcekovia mi to vazili a dali cenu za 3kg, 35k. To som odisiel aj ked potom po mne pokrikovali.

Prakticky davam prat vsetko okrem, tricka, kratasov, treniek, dlheho tricka (zbytocne som bral dve), predlzeny na nohavice, bundy, dlhych nohavic a ciapky.

Ako pozeram na svoje oblecenie, zachvilu pojde do kosa kratke tricko a tielko a asi aj slapky. Musim zistit ceny na taiwane a porovnat s indoneziu. Resp keby volado znamy isol do tychto koncin mohol by mi donist z domu kde mam kopu triciek.

Povodne som sa mal v azii stretnut s ceskou co som hostil doma ale ta dala nakonec prednost islandu.

Po odovzdani veci smer plaz a zapad slnka.

Vdaka mp3, vsetku mototaxi a masaze uspusne ignorovane.

Na plazi kopa ludi, bibione 2. Vlny obrovske.

Velku konkurenciu belochom robili mlade zahalene moslimky.

Par ludi tu hralo futbal, niekto pustal sarkana.

Zapad moc ok nebol, bo slnko sa skovalo za mrak.

Po opusteny plaze uz za tmy, reku skusim moto bakso. Debil zadrel 20k, hlavne, ze obdalec bolo za 10k a v padangbai za 5k. Tak si naser chuj, na sumu 10k nereagoval.

V indomarkete kupujem vodu. Alkohol som tu nevidel.

Na jedlo koncim v lokano vyzerajucom podniku na gang songa (cca v strede).

Davam si cinske nudle s vajcom a maso. Chutovo vynykajuce ale mini porcia. Zajtra pojdem asi moslimom, ti tez dali mini porciu ale za normalnu cenu.

Aj som to pice povedal, ze dobre ale malo, len sa usmivala. Pojeb sa teda kurva podvodnicka. Uz ma tu zas zacinaju nasirat. Na floresi davali aspon normalne porcie za takuto cenu.

Po vojdeny do izby, hned na dlazke 4 svabi, pici. Mal som ist byvat tam kde naposledy, sice drahsie o 20k ale bez svabov a s freewifi.

Na ulicu vybieham kupit pivo, bali hai, predrazena voda na stanie.

Na ubytku vyhadzujem 3ks svabov, jedneho pri tom zabijam.

Popijanie piva na mini terase, pisanie dennika.

Zistena dost podstatna vec ohladne offline stiahnutych stranok wikitravel. Stahlo mi to ale kedze som nerozklikol jednotlive polozky (get in, get around atd) prakticky neni stahnute nic, tak mozem stahovat a vsetko rozklikavat znovu. Dobra picovina, sa mi to stalo prvy krat. Aspon sa nebudem zajtra v cakarni u zubara nudit.

Na dvore je tu odstavenych kopa motoriek.

Dam sprchu, som zvedavy ake prekvapko ma caka, a pokus o spanok.

Zajtra doobeda len sedenie na plazi, pocitam, ze tam bude tien a poobede zubar. Jednoznacne si dam opravit vypadnutu plombu a bolavi zub este uvidim, bo bolest uz ustupuje.

Co sa tyka zmenarni tak kurz tu maju zvacsa 17400 vs moj z amt 16992. No eura (cca500) a cul uz aj dolare (80usd mi ostalo) si setrim na horsie casy.

Dobra sprava, mp3 sa spamatala a tlacitko uz funguje, som zvedavy dokedy.

Vyber 1.25mil r = 73.57€
Nakup na ubytku : 1.5usd (voda 1.5l, keksy, pasta 75ml, vsetko po 0.5)
Mikrolet c.10 : 0.25usd
Strihanie : 2usd
Ryza, ryba, vajco, zelenina, ladovy caj : 17k r (13+4)
2xLosmen Arthawan, singel, fan, kupelka, ranajky :140k r
Nakup : 9.5k r (voda 1.5l 4.5k, cola 0.39l 5k)
Kweteaw goreng : 25k r
Pivo bali hai 0.62l : 39 k r

Tot: 0.055s; Tpl: 0.017s; cc: 11; qc: 31; dbt: 0.012s; 1; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 1; ; mem: 1.3mb