35.den - presun kuta (bali)


Advertisement
Indonesia's flag
Asia » Indonesia » Bali » Kuta
March 4th 2018
Published: March 4th 2018
Edit Blog Post

Na ranajkach mini pokec so starsim talianskym parom. Pochadzali od rakuskych hranic tak sa medzi sebou rozpravali nemecky.

Aj oni idu na flores ale na motorke. Prakticky idu uz zo sumatri, bez planu, proste idu.

Odporucili mi navstivit na sumatre ketambe.

Kontrola leteniek z kk na taiwan. Cena aj s poplatok za kartu cca 52€, tak to kupujem na 4.6.18. Dufam, ze nedojde volaky tajfun alebo zemetrasenie. Na taiwane chcem ostat cca mesiac resp podla toho kedy naskoci lacna letenka do sappora.

Tym padom mi ale na borneo ostava len neakych 10dni (plus 2 dni brunei) s tym, ze budem spat na letisku v kk. To musim este preverit ako to tam vyzera.

Kupa prebehla az na treti pokus.

Nakup cez appku, zabudol som povolit net platby
Nakup cez appku nepresol
Na radu taliana pokus nakupu cez web, preslo bez problemov

Po jedle teda zobratie batohu a presun na blue lagon beach.

Tu roztiahnutie plachty, plavanie a zacatie citania dominika dana, sara. Zatial to vyzera slubne.

No ale co sa nestalo, priliv a plachtu mi zalialo. Tak zacanie susenia a sedenie len na skale v chladku.

Opat kopa lodi so snorchlistami a potapacmi. Par ludi snorchlovalo i z plaze. V mori opat par meduz.

Na plazi drbnuta postarsia ruska asi s dcerami, dvoma psami a jednym miestnim co im robil poskoka.

Cca po 4 hodinach presun do dediny.

U moslimky som si chcel dat este na rozlucku nasi goreng ale mala zavrete.

Pri plazi oproti knihkupectvu odchytavam predavaca ejsburu ( alebo tak nejak). Cena odpozorovana od predchadzajuceho kupca.

Zele, ovocie, drveny lad a neaka poleva. V tento horuci den to dobre padlo.

Do odchodu shutle busu mam pol hodinku, tak sa zvalujem v cestovke na rohu parkoviska, hned prva po opusteny mola s rychlolodami.

Hned teda pokec s miestnym vybercim za hajzle. Jedno pouzitie 5k r.

Lombok je nahovno, zli ludia. Dost casto tam okradaju ludi. Clovek si nieco kupuje obostupia ho 4 domaci a hop uz je nestastnik o nieco lahsi.

V kute si mam davat bacha tez na zlodejov, vraj ich riadia japonci. Pred kutov ma varovala aj australcnka z potapania, jej tam ukradli mobil za bieleho dna. Normalne jej ho vytrhli z ruky.

Samozrejme debata sa musela zvrtnut aj na bumbum.

Malu sou nam predviedla ruska co chcela ist na zachod ale nechcela platit. Zacala ziapat, ze ona je z jakarty a vysti sa mu pred vchodom, ona platit nic nebude. Nakonec s nadavkami odisla ale pochvili sa vratila a peniaze smarila na zem. Fakt robila ako nepricetna.

Pritom aj v europe sa plati za verejne hajzle vo vacsine statov.

Takto sa tu otocili este dve baby, ze oni platit nebudu.

Parkovisko sa to uz zacalo hemzit turistami co prisli z gili.

Domacej davam listok, bere ma k shuttle busu, ten plny, dalsi tiez az do tretieho sa dostavam.

Spolucestujucu ma sialenu rusku.

Ono ked ma clovek listok moze nastupit do hociakej dodavky. Oni si to potom medzi sebu rozuctuju.

Sadam si vedla sofera, cesta po kuta ide rychlo, cca hodina, potom sa vsak dostavame do zapchy.

Dodavka ma stat len v central kuta, to sa vobec nelubi ruske a zacina dalsia scena.

Nam slubili do hotela, budem volat cestovke, okamzite nas tam zavez.

Nakonec v kute, sofer vravi, ze ich tam hodi ale az po vykladke ostatku v kuta central (nemam sajnu kde to je) ale cesta tam bude trvat cca 40.min bo velke zapchy.

Zapchy veru boli, miesto dvoch pruhoch boli tri.

Este zaujalo predbiehanie sofera, vzdy ked bol odbocovaci pruh tak sme ho vyuzili na obehnutie aut a potom nasledovalo natlacenie sa opat do nasho pruhu.

Rusi sa nechavaju vylozit blizko popis 1 ulice. Tu vyskakujem i ja.

Zastavka na jedlo a konecne zachod.

Objednal som si nasi soto daging sapi. Vobec som nemal sajnu co to je, len volaco s ryzu (nasi)

Po navrate s wc (turecky styl) mensi sok, na stole ma cakala ryza a polievka s kuskami masa. Keby vim dam si lacnejsie bakso vedla.

Prichadzaju aj neake severanky, davaju si to iste.

Po jedle hladanie ubytka na ulici popis 2.

Ulica plna barov, restik, masaznych, tetovacich salonov, suvenirov a mini marketov.
Prva ponuka 130k, potom 170k, 75k za dorm (sest ludi ale v kute isto v dorme spat nechcem), full, full, 100k a nakonec berem cempaka 2 za 90k. Keby nebolo vonku take dusno pokracujem v prieskume ale uz sa mi fakt nechcelo.

Izba velka, kupelka ok, fan velky ventilator na strope.

Po ubytku smer plaz.

Nakuknutie do nakupneho strediska beachwalk. Plne bielych turistov v predrazenych restikach.

Na plazi riadny sok. Plaz dlhocizna ale na plavanie to veru neni.

Nenormalne kvanta ludi, kazdych par metrov umele kreslo a stolik s pivom. Uplny otras, fakt nechapem co tu ludi drzi.

O uliciach plnych barov a restik sa ani vyjadrovat nebudem. Totalny hnus.

Zapadniary sedia s drahym pivom za stolom a kukaju na hustu premavku.

Po popies 1 sa presuvam na buni sari, kde je par lokalnych restik ( teda aspon sa tak tvaria), bohuzial vo vacsine len bakso.

Nakonec kotvim u vozickara a davam si sate. Cena sedi, ha len sok, kokot mi dal len masa na palicke s omackou. Bez ryze a vyvaru s kuskami masa ako tomu bolo v padangbai.

Kurvy vyjebane podvodnicke. To fakt aby sa clovek na vsetko opytal.

Po raya legian presun na sever.

Same ponuky na taxi, kupu nepotrebnych veci a masaze. Vzdy ked som sa spytal na jedlo uz nevedeli ani ceknut, len furt dokola masaz good price. Jebliny.

Zastavka pri pamatniku bomboveho utoku kde sa turisti fotili v roznych zabavnych pozach.

Patih jelantik tam zabacam a parkujem v lokalnej restike, resp len pri vyvarovni.

Ceny pekne vypisane, len zas ojeb. Dal som si ayam pedas ale jasne, ze cena je bez ryze. No ale aspon ma na to upozornili.

Kura noha nastrihana na kusky vo fajn cili omacke.

V blizkom markete kupa vody za 4k a mini kakava.

Inak voda na mojej ulici lod 6k neni. Dokonca ani v supermarkete v nakupnom stredisku.

Na ubytku planovanie floresu a rozmyslanie nad borneom. Prave nabehlo big sale na airasia ale lety az od septembra a to fakt netusim kde budem. Rozmyslam opat nad vietnamom a odtial kambodza (tam som este nebol) potom cez thajsko mozno barma. Ale fakt nevim, najradsej by som bol keby nabehla fajn letenka do juznej ameriky, strasne ma laka kolumbia, ekvador a odporucana bolivia.

Okolo 22/00 vybehnutie na popies 2, tu uplny grc, same nenapadne kurvy, belosi popijajuci pivo v stylovych podnikoch, stale pokrikujuci kokotkovia, z ktorych som vobec nemal dobry pocit. V markete som zebral predrazenu kolu a nazad ubytko.

Inak kazdy vecer mi trva napisanie denniku cca pol hodinu.

Naklady :

Airasia prirucna batozina kota kinabalu - taipei : 51,59€ (247rmb platba revolut kartou)
Voda 1.5l : 4k r
Esjubur : 5k r
Nasi soto daging sapi : 12k r
Cempaka 2 , Singel, fan, kupelka, ranajky : 90k r
Sate : 15k r
Coca cola 0.4l : 6k r
Ayam pedas s ryzou : 20k r (16+4)
Nakup : 12k r (voda 4, snack 4.5, kakako 3.5(
Coca cola 0.4l : 6.5k r


Advertisement



Tot: 0.078s; Tpl: 0.015s; cc: 12; qc: 29; dbt: 0.0459s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb