Varanasi 7/9 nap


Advertisement
India's flag
Asia » India » Uttar Pradesh » Varanasi
December 22nd 2009
Published: December 26th 2009
Edit Blog Post

Az utolso 3 napunk igencsak felporgott Varanasiban: annyi minden elinteznivalo, es olyan kis ido... pl. a reggeli ganga meritkezest most mar kibovitettuk mustarmagolaj kivonatos masszazzsal, mely kicsit bemelegiti az izuleteket mielott belemerul az ember a jeghideg szent trutymoba.
Utana gyorsgyaloglas vegig a ghatokon, a friss harmatos tejhabert, es 10 minden nap joga... Diane Longgal egy ilyen 9 napos etap igen jo kis agymosas: fogja az eddigi kisjoga aszanarol alkotott kepedet es finoman szetbombazza, gerinckozpontusagaval, es folyamatos osztokelesevel, hogy hozd ki magadbol a legjobbat. Nala olyan hogy aszana nincs is, hiszen lehet egy nap olyan mere4v az ember, hogy az aszana felkeszito fazisaig jut, de hogy ha azt szepen es a tole telheto legnagyobb gerinctudatossaggal csinalja, akkor sokkal jobb nmint egy het huzodas es hatfajas 😊 szoval a gerincet most mar egyszerre elorol es hatulrol szemlelem,nem csak a joga kozben, hanem jarasnal, allasnal es mozgasnal is, es egy kicsit erzekenyebb vagyok azokra a gravitacios hatrasokra, amelyek ellen kell dolgoznia a testnek. Sok sok apro kis kulcs a testhez, kis mozgas procedura, melynek a vegere az aszana tulajdonkeppen onmagatolo megtortenik... Egyszer vezetett vegig egy ilyen preparacion, a 2 tenyeremen tartottam a sulyomat, es a labaim a karjaimon kivul voltak, es ahogy igazgatta a testem, egyszer csak azt ereztem hogy nincs sulyom... levitaltam egy pillanatra, aztan visszahuppantam a foldre😊

Uccso elotti napon pedig nagy hindi elmeny- Igazi moziban megneztuk az Avatar c. filmet, hat annak ellenere hogy arany fokozatu szekeket sikerult venni, amint leultunk a filmet nezni valami ees karmolaszast ereztem a labujjbegyemen... Mondom "Gabiu, de eles a labkormod" aztan latom hogy nyugodtan ul melletem. Ekkor jottem ra hogy kis patkany kezdte ragcsalni a labujjaimat😊 A film hihetetlen volt, ahogy Hindinyelven nyomtak az idegenkivuli lenyek... nagyon tetszett. Uccso nap pedig osszecsomagoltunk es irany a palyaudvar, ahol jho sok orat vartunka Patnai vonatra... de ez mas napra tartozik.


Additional photos below
Photos: 5, Displayed: 5


Advertisement



Tot: 0.437s; Tpl: 0.011s; cc: 19; qc: 89; dbt: 0.1236s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb