New Photos! Nowe fotki!!!


Advertisement
India's flag
Asia » India » Uttar Pradesh » Agra
July 6th 2009
Published: July 6th 2009
Edit Blog Post

Finally I managed to download new photos for you guys!! Please check few previous entries as I added some photos there also;-))) Hope you will like it;-))))))))))And please leave some comments as I doubt sometimes if anyone is checking this at all:-(

Enjoy
Agnieszka



Nareszcie udalo mi sie zaladowac nowe fotki dla was kochani!!! Prosze rzuccie okiem na moje poprzednie wpisy bo dodalam sporo fotek do kilku ostatnich wpisow;-))))) Mam nadzieje, ze sie Wam spodobaja i blagam wyslijscie jakies komentarze bo czasem nie jestem pewna czy ktos to w ogole oglada;-)))

Caluski

Agnieszka


Additional photos below
Photos: 8, Displayed: 8


Advertisement



7th July 2009

Agnieszko, wszyscy oglądają tylko tak dech zapiera że nie wiedzą co napisac. Piekne zdjecia, pokazujesz nam kawal świata. Gratuluje ci odwagi ale Ty zawsze bylas szalona. I tak trzymaj. Buziaczki
8th July 2009

yes we are :)
and I'm looking forward to reading your travel book when you publish it :)) Next trip will be Around the World in 80 days :)) xx
9th July 2009

Zajebiaszcze zdjecia i nie tylko :-)
Agnieszko! :-) Swietnie piszesz!!!Za tydzien rowniez wybieram sie do Indii :-)
12th July 2009

helow
Aga, zdjecia cudne! Ty sie nie zastanawiaj za duzo, gwarantuje Ci ze ludzie zagladaja (ja mam cie w ulubionych i sprawdzam minimum 2 razy w tygodniu, i zawsze sie podjaram strasznie jak sa nowe wpisy!) Z zazdrosci tylko nie wiadomo, co pisac, bo tu wyscig szczurow i wszystko cholernie drogie! Sama nie moge sie doczekac, az moj luby dostanie papiery (ach te cholerne paszporty, wizy i cholera wie, co jeszcze- naprawde, zajebiscie teraz doceniam fakt, ze urodziłam sie w Polsce... ) i wyciagne go na jakas przygode ;) Pozdrawiam serdecznie! Buziaki!

Tot: 0.411s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 57; dbt: 0.0521s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb