Madurai and Pondicherry


Advertisement
India's flag
Asia » India » Tamil Nadu » Madurai
December 10th 2006
Published: December 29th 2006
Edit Blog Post

Vianoce su uz za nami - ja som ich stravila v autobuse ktory dostal defekt a namiesto 6 hodin cesta trvala vyse 9 hodin, takze sme do nasej destinacie dorazili o 2:00 rano - nastastie sa nam podarilo najst hotel. Par dni sme stravili v meste Pondicherry - Francuzska architektura - alebo aspon co z nej zostalo a vyborne jedlo. Par dni sme stravili pri mori na plazi aj ked more na tejto strane Indie je vacsinou rozburene a nebezpecne. Momentalne sme v meste Mamallapuram kde ostaneme 3 dni - povodne sme sa uz mali s Davidom rozlucit lebo mal letenku domov ale prekvapil ma a posunul si odlet, tak zostaneme spolu az do mojho odletu (zrejme do Thajska) - Indicke viza mi koncia 13.1. - tak to je velmi dobra sprava. Zla sprava je ze sa mi angina vratila a bolo to dost zle - horucka a neskor ma triaslo od zimy - nedalo sa mi hovorit, prehltat, dokonca ani riadne otocit hlavu lebo uzliny som mala riadne zvacsene. Sama som si naordinovala 500ky antibiotika tak na 5-6- dni - volne ich tu predavaju v lekarni, tak dnes som uz vysmiata - za par dni ma caka 40 hodinova cesta vlakom do Varanasi tak dovtedy musim byt fit. Musim spomenut ze komare su tu extremne krvylacne a uz asi 2 tyzdne mam minimalne 50 novych ustipnuti DENNE (odkedy sme pri mori) - musela som zacat pouzivat repelent lebo doteraz som ho nepouzivala - nemam to rada. V minulosti som nestihla spomenut mesta Kollam a Trivandrum v ktorych sme sa kratko zdrzali a nechcela by som na ne zabudnut. Novinkou je ze Filipiny budu dalsou destinaciou ktoru sa pokusim navstivit pocas tohto 6-7 mesacneho cestovania - su tam jedny z najkrajsich plazi na svete, tak by som tam nemala chybat. Takisto uz dlho som chcela napisat par zaujimavosti o zvieratach v Indii: je tu 238 druhov hadov, 50 druhov je jedovatych (vratane 20 druhov morskych hadov). Na juh od mesta Mumbai sa nachadza jeden z vzacny druh netopiera ktory sa zivi ovocim - Latidens Salimalii a tiez lietajuce jastery ktore "doletia" 12 metrov. Na Andamanskych a Nicobar ostrovoch sa nachadzaju bottlenose delfiny, korytnacky, a na Andamanoch je mala populacia slonov originalne dopravena z pevniny - zaujimavostou je ze tieto slony dokazu preplavat az 3 km vzdialesoti medzi ostrovami. Dalsou zaujimavou vecou je krab tzv. coconut crab, ktory napriek tomu ze vazi len 5 kg dokaze vyliezt na kokosovu palmu a silnymi klepetami rozsekne kokosovy orech ktorymi sa zivi. V Indii sa takisto vyskytuje ohrozeny druh jednoroheho nosorozca, levy, tigre, krokodily - dokonca nedaleko od nas. V poslednych par dnoch sme namali idealne svetlo na fotenie - dnes to bolo trochu lepsie ale fotky budu az v buducom blogu.


Additional photos below
Photos: 25, Displayed: 23


Advertisement

MaduraiMadurai
Madurai

Slonikovi das mincu do chobota a on sa Ti "podakuje" tak ze Ti polozi chobot na hlavu - pre domacich je to "pozehnanie". Velmi zabavne - dokaze zobrat vacsie mnozstvo minci a udrzat ich v chobote predtym ako ich odovzda majitelovi, mam par videonahravok.
Rozburene more blizko PondicherryRozburene more blizko Pondicherry
Rozburene more blizko Pondicherry

VELMI silne prudy - vela ludi sa tu utopilo
Preplneny vlak na ceste do MaduraiPreplneny vlak na ceste do Madurai
Preplneny vlak na ceste do Madurai

Niektori ludia cestuju v takychto podmienkach aj 12 hodin!!!


Tot: 0.054s; Tpl: 0.013s; cc: 9; qc: 19; dbt: 0.0289s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb