Curry, toeters en strand


Advertisement
India's flag
Asia » India » Tamil Nadu » Auroville
July 24th 2008
Published: July 24th 2008
Edit Blog Post

Wat een gekkenhuis na aankomst zeg! maar super gaaf! ik heb hier eerst een kleine week om alles te verkennen en een beetje te reizen. daarna vertrek ik de bushbush in om vrouwen te helpen een bedrijfje op te zetten en vooral uit te leggen hoe het goed te blijven runnen.
heb alweer allemaal gekke dingen meegemaakt natuurlijk, van crazy drivingstyle tot de andere eetgewoontes, enz enz wel echt super lekker eten en.....goedkoop !!! iedereen hier lijkt ook een mobiel te hebben en in de kleine hutjes/winkeltjes van riet waar ze hooguit een fles water en een zakje snoep verkopen hangt vaak een groot uithangbord van vodafone..ach ja..
Ik zal binnenkort wat meer info plaatsen, maar eerst even de foto's 😉


Additional photos below
Photos: 14, Displayed: 14


Advertisement



24th July 2008

fijne tijd
Hoi Maaike, wat fijn dat je goed aangekomen bent en uuuhhh wel wat anders dan Nieuw Zeeland zo te zien, wij wensen je een heel fijne, maar ook succesvolle tijd toe!! Fijn dat je weer een blog hebt om ons op de hoogte te houden ;-)) Geniet ervan, maar let ook goed op jezelf en..... op je spulletjes ;-)) Lieve groet mede namens Ome Drik, tante Annelies
24th July 2008

WAAAAAAAAT EN DIT VERTEL JIJ MIJ NIET? SINDS WANNEER ZIT JE HIER? WOOOOOOOOOOOOOOW!
1st August 2008

:D
Maaaaaike :D! Hoe is het?! Kwam erachter dat je op deze blog verder gaat over India. Echt leuk, want heb me de afgelopen dagen echt afgevraagd hoe het je allemaal verging. Zo aan de foto's te zien ben je niet verkeerd terechtgekomen toch? ik hoop gauw meer te lezen! over een weekje, maandag, moet je even naar de lucht kijken, want dan vlieg ik over je heen ;) ook ik kan niet wachten! spreek je snel xxx lisanne

Tot: 0.111s; Tpl: 0.012s; cc: 15; qc: 59; dbt: 0.0684s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb