Karni Mata Temple - potkany


Advertisement
India's flag
Asia » India » Rajasthan » Pushkar
November 15th 2006
Published: November 15th 2006
Edit Blog Post

Rano som bola pozriet Karni Mata Temple - potkanov. Bolo to zaujimave ale potkanov tam bolo ovela menej ako som ocakavala. Videla som aj bieleho potkana a ludia veria ze prinasa stastie. Teraz tomu verim aj ja lebo som prezila 7 hodinovu cestu miestnym autobusom z Bikaneru do Pushaku kde som prave dorazila. Ludia v autobuse doslova vyletavali zo sedadiel - buchali si hlavy do policky nad hlavami, triaslo nas ako keby sme boli zasiahnuty elektrinou - a to celych 7 hodin. Z autobusu som vysla ako kozmonaut po pobyte vo vesmire - bola som zrela na vozicek. Po ceste som videla nadherne veci ale vdaka natriasaniu fotenie sa nekonalo. Zeny poobliekane do krasnych siat pri zapade slnka niesli na hlavach zlate nadoby a krasne sa usmievali - to by bola fotka. Cely den som nevidela turistu a stravila som ho v spolocnosti domacich vacsinou muzov - vsetci boli mili a strasne zvedavi. Zastavovali sme v odlahlych dedinkach - deti hned bezali ku mne a vacsina ludi si zabudla od udivu zatvorit usta - asi tam nezabludi vela turistov. Cast cesty vedla mna sedela mlada indka a ponukla ma nejakym cukrikom - hned som olutovala ze som ho prijala. Obsahoval ten ich silny indicky parfem, ktory sa da prirovnat k silnym vonavkam starych dam co kedysi predavali v Bulharsku. Oni tie cukriky pouzivaju na "osviezenie dychu". Okamzite som ho musela vyplut a nasledujuce 3 hodiny som sa nemohla zbavit tej chuti parfemu, je zazrak ze mi nebolo zle, plus to natriasanie veci nezlepsovalo. Potom mi ponukla nejaku sladkost z mlieka tak som kusok ochutnala v nadeji ze sa tej chuti parfemu zbavim ale musela som to nenapadne dostat von z ust ked sa nepozerala - bohuzial su zvyknuty na ine chute. Odfotila som si miestne jedlo co bezne jedavam, ale fotky uverejnim neskor, som dost unavena, hladna a mam krasnu izbu s vyhladom na jazero, tak si dam veceru a pojdem relaxovat :-) Pridala som kratke video, tak snad to pojde pozriet - video je lepsie ako fotky.


Additional photos below
Photos: 20, Displayed: 20


Advertisement



Tot: 0.124s; Tpl: 0.013s; cc: 7; qc: 25; dbt: 0.1028s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb