166.den - Jaisalmer,camel safari,presun Jaipur


Advertisement
India's flag
Asia » India » Rajasthan » Jaisalmer
February 19th 2013
Published: June 10th 2013
Edit Blog Post

Co sme s vcera dozvedeli od camel boyovo. V koreii sa na vojnu chodi na 3 roky,vojaci v indii zarabaju zhruba 40 000rupii,maju gratis vsetku dopravu.

Rano som vstal prvy,teda ak nepocitam camel boyovo,ti uz chystali ranajky. Toasty,dzem,med a vajco natvrdo,samozrejme nemohol chybat caj. Ohrieval som sa pri ohniku kym sa ostatny pomalicky prebudzali. Bola fakt kosa. Rychlo sme sa vsetci najedli a smer odstavenie tav.

Fakt sme sli mega rychlostou. Camel boyovia uz sedeli na tavach,nastastie nie na mojej,len na korejskej a argentinskej. Miestami prechadzali tavi do klusu. To ma riadne hadzalo v sedle. Vacsina ludi mala z tohto vyletu svalovicu na nohach,ja prekvapivo nie. Sprevadzal nas aj nocny navstevnik,pes. Cestou sme minali ovce a kravy. Vcera sme videli aj mini antilopy abo co to bolo.

Na konecne nas uz cakala dalsia skupina. Vymenili sme si vozidla,tavy za dzip a slo sa do mesta. Dzip bol uz klasicky,otvoreny

Na podnet argentincanky sme dali camel boyom sprepitne,ona 100,ja 50,korea 45 a poliaci 50rup. Kedze som mal len 500,poliaci ma zalozili. V meste som to roztopil a prachy im vratil. Filipinske prachy odo mna poliaci nekupili,skoda. Vymena kontaktov (po prichode domov zistene,ze kontakt na poliakov co mi mali poslat fotky sa mi neulozil v mobile) a smer ganesh travel pre batoh.

S batohom sme sli ja,korea a argentina do ganesh GH,osprchovat sa. Poliaci sa od nas odpojili uz pri brane,argentina nakonec ostala v tomto GH este dalsiu noc. Sprcha na streche bola fakt horuca,vau,parada. Po sprche sme vsetci traja vyrazili spolu na jedlo,batohy sme nechali uz argentiny.

Agrentincanka tu mala vyhliadnutu daku fajn restauraciiu. Shareli sme vodu a objednali si jedlo,roti s omackami,ktore nam furt dolievali. Napraskal som sa teda riadne.

Po jedle sa korejcanka od nas odpojila,my sme sli kuknut na vyhliadku,kde ma pohryzol pes. Tentoraz sa to zaobislo bez utoku. Z vyhliadky sme sli roznymi ulickami nazad do ganes GH. Cestou som prepocitaval na mobile cenu letenky z buenos aires do delhi,1 700 usd, na eura. Ako som to tukal,zrazu na mna zautocila krava. len do mna narazila z hlavu. Som zvedavy ake utoky ma este cakaju. Cestou na otravola zebrajuce decko.

O 14/00 sme dorazili do GH,zobral som batoh a siel na net. V ganesh travel som si este overil nastupne stanovisko busov. Tu som odporucil korejcanov tuto cestovku. Odporucam ju kazdemu,co som pocul neskor aj inych safarakov,tak boli totalne nespokojny s ostatnymi kancelariami resp hotelmi,ktore tuto safari predavaju za premrstene ceny. Ludi vzdy nalakaju na lacnu izbu (200rup,co sa da v pohode zohnat aj bez safari) a potom do nich furt hucia,hucia az pokym ludia nepovolia a nezoberu safari od nich resp ak nezoberu od nich,tak ich vyhodia z ubytka alebo sa cena z 200 rup zvysi na dvojnasobok. Camel boyovia sa tiez stazovali na tieto praktiky,bo uz sem nechodi tolko ludi ako volakedy a tym padom nemaju tolko prace,co znamena mensie vyplaty.

Na nete som vydrzal len 25.minut. Chytilo ma volanie prirody. Rychlo sa pytam majitela kde maju zachod,ukazuje mi aby som siel cez cestu,zachod tu nemaju. Sprintujem cez cestu,skovam sa za auto a hotovo. Stal sa zo mna pravy ind,dufam,ze ma nikto nefotil z pevnosti.

Z netky som sa pobral cakat bus. V netke sa so mnou este pokusal komunikovat ind ale z angl bol na tom omnoh horsie nez ja. Pri cakani na bus v paradnom teple som pokecal s francuzskou rodinkou co cakali na ten isty bus. Na safai chceli ist individualne,si mysleli ,ze pri epicentru to zozenu lacnejsie. Vybrali sa teda tam kam chodia vsetci s cestovkami taxikom,pred vstupom do NP ich cakala vratnica a vraj nehorazne vstupne a to este nemali ani tavy,tak to otocili a sli nazad.

Bus meskal len 15.minut,prisiel ale uplne iny aky mal,v buse klasika,zdvojene cisla na sedackach,semisleeper. Mal som ist radsej statnym,ten vyzeral omnoho modernejsie a nebol ani napraskany ako tento privat. Statny ma inde nastupiste,nie ako privat busy. Tych tu bola kopa a chodili do kazdeho kuta tohto statu. Nastupovalo sa organizvanym chaosom. Dvaja indovia pokrikovali po ludoch a tak ich usmernovali do spravnych busov.

naklady

net 1 hod - 25rup
pepsi 0,3l - 15up
tali + ryza + voda - 150rup
voda 2l - 30rup
? - 50rup

foto
http://min.us/mOvznydGKSJSC


Advertisement



Tot: 0.171s; Tpl: 0.013s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.1377s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb