Sunnuntai - Rannalle!

Asia » India » Kerala » Trivandrum
January 14th 2007
Published: January 18th 2007

Sunnuntai 14. tammikuuta.

Rannalle lahto! Jippii! Vihdoinkin paasen uimaan ja ottamaan kunnolla aurinkoa. Lahdimme Kovalamin rantaan, joka on noin 30 minuutin paassa Trivandrumista. Todella makea paikka. Siella oli tietysti hieman enemman turisteja, mutta ei kuitenkaan paljon. Loysimme kivan pienen hiekkarannan ja olimme siella noin kaksi tuntia. Vesi oli todella lamminta. Kovalamissa on myos mainioita pienia putiikkeja joista ostimme tuomisia.

Vikas, Kranthi ja mina halusimme lahtea tutkailemaan lahikylia ja hyppasimme auto-riksaan. Paadyimme keskelle pienta kylaa jossa oli menossa jonkinmoinen suurempi juhla. Kyla oli koristeltu yltapaalta ja kova-aanisista soi musiikki. Lahella oleva nimenkarki oli taynna ihmisia ja menoa. Olin ainoa valkoihoinen. Ihmiset katsoivat hieman pitkaan silla minulla oli paalla vain shortsit ja toppi, ja vaikka se lansimaalaiseen makuun oli konservatiivinen asuste, niin paikallisilla oli ihmettelemista kun nakivat valkoiset jalkani polveen asti. Naimme lahistolla olevan talon pihalla elefantin ja menimme tottakai kuvia ottamaan. Omistaja tarjosi myos elefanttikyytia, joten nousin sen selkaan ja tein pienen rundin elefantilla.

Paiva oli todella kiva ja antoisa. Oli kiva nahda ihan paikallista menoa. Mika jai kuitenkin eniten mieleen oli lasten nauravat silmat kun he hymyilivat ja vilkuttivat minulle. Olin varmaan aika omituisen nakoinen heidan mielestaan.

Tot: 0.103s; Tpl: 0.015s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.0681s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb