151.den - Presun do Goa Arambol


Advertisement
India's flag
Asia » India » Goa
February 4th 2013
Published: May 17th 2013
Edit Blog Post

Po vypadnuti z ubytka som si dal mega ranajky,kupil mini banany na cestu. Dnes to uz bolo 8ks za 10 rupii. Treba ich kupovat od babiek pri ceste,nie na mini trhu.

Pri cakani na bus otravovali riksaci,ze ma odvezu do Hospetui. Cakali tam so mnou este asi 5 biely,z toho 4 sa dali nalomit riksakom a sli s nimi. Bus vychadzal stale omoho lacnejsie ako plna riksa turistov.Jeden beloch co tam so mnou ostal,hovoril,ze ide z hospetu vlakom.Listok nemal rezervovany ale vraj tesne pred odchodom sa da normalne kupit v pokladni,bo dost ludi si rezervuje lehatka a nakonec ich zrusi,tie sa okamzite dostavaju do predaja ale cez net sa prakticky nedaju kupit,bo net rezervacia sa spusta cca 2 hodiny po otvoreni klasickych pokladni.

Bus dorazil hned po odchode riksakov s turistami do Hospetu. Cestou nastupovali samy skolaci v uniformach.Cesta bola kratsia,bo sme isli inou cestou.

V Hospete som siel kupit listok na statny bus do goa ale debil v okienku mi povedal,ze su vsetky vypredane,mam skusit stastie pred odchodom busu,mozno niekto nepride. Takze ma po prichode do Hospetu z Bangalore osrali a listok sa dal rezervovat abo ma osrali cul a bus neni vypredany.No ktohovie ako to v skutocnosti bolo. Odchod ma o 20/00. Privatne idu o 18/00 co som pozistoval v Hampi.Skoda,ze tie casy neboli naopak.

Nechcel som riskovat,ze v tomto totalnom zapadakove skysnem tak som obehal cestovky a zistoval ceny busov. Prva cena 750,v dalsom za 650 a nakonec som nasol paulo travel za 600 rupii,neklimatizovany,sedaci/spaci. Sedacka aj lezadlo stalo rovnako,no i tak som zobral radsej sedacku,po Laose uz sleeper nechcem ani vidiet,mozno v dakej civilizovanejsej krajine ale tu isto nie.Nechal som batoh v kancli a sli siel kuknut hovno mesto.

Ked sa chce clovek dostat do paulo travels treba z bus stanice ist hned doprava, potom prva odbocka dolava cca 400m po lavej strane je hotel a v nom sidlia na prizemy,je to dobre vidiet z cesty. Na tejto ulici je aj net hodina/20rup.

Reku kupim dalsie banany a mandarinky.Drbo mi chcel predat 4 banany za 30rup a 4 mandarinky za 40 rup. To ma dobre nasralo a hned som sa otocil.Kokoti takto nadsadzovat ceny. V supermarkete som konecne kupil ziletky,v goa sa teda konecne oholim,dokupil som tu keksy a potom som zamieril na net,kde som bol vacsinu casu az do odchodu busu.

Dnes som si objednal letenku z istanbulu do viedne,sarajevo sa nekona,neni futbal a stop tiez nie,bo co som kukal pocasie,je dost velka zima v europe. V Turecku sa zdrzim 13 dni z toho 5 dni v istanbule.

Z netu som behol najedlo do hotela pri paolo travels,vyuzil tu turecky zachod.

Pri cakani na bus som sa zoznamil s indom co robil v jednej restike v hampi a hovoril,ze uz ma dost tohto chaosu co je tu.Byva niekde na severe indie v horach,z Dili to ma domov este 24 hodin. Vravel,ze sever indie je ovela kludnejsi ako ostatok tejto krajiny a samozrejme,ze su tam aj lepsi ludia. Do nasho rozhovoru sa zamiesala aj cinanka. Ta skoncila v robote a sla tiez cestovat,zatial ma za sebou vietnam,kambodzu a thajsko. India je jej posledna destinacia.Inak prvy ludia co konecne chapu,ze nie kazdy zo zapadu je bohac. Patsto euro je tu velky peniaz ale samy objektivne povedali,ze v europe to je nic,bo chapu,ze u nas su vyssie naroky na chod domacnosti atd...

Bus meskal hodinu,kokoti soferi vyberali 10 rupii za uskladnenie batoziny v kufri. To sa mne a este jednym ruskam nelubilo ale nepomohli sme si. V okoli busu kopa zebrakov. Bus bola stara hrklavka ale zas som vyfasoval dobre miesto,kde opat predomnou chybala sedacka. Suporiadanie bolo prva rada 1+2 a ostatne potom 2+2,nad nami boli spacie kabinky,par ich bolo aj na prizemy. Vedla mna sedel nakonec ind ,s ktorym som sa zoznamil pri cakani na bus. Inak to sa ma pytal predavajuci ked som kupoval listok ci mi nebude vadit,ze budem sediet vedla inda.

Prvu zastavku sme mali uz po hodine jazdy,vsetci isli jest. V buse sami rusi. Dokonca tu cestovali aj 4 same zeny s malym deckom.S malym dietatom by som si veru do indie netrufol.

Zaspal som vzdy zhruba na hodinku,bo drbnute rusky chodili v kuse na zachod a bus im musel furt zastavovat. Soferi uz boli z nich na nervi,jednu chvilu ich uplne ignorovali ale nakonec zastavili.

Mestnost medzi cestujucimi a soferom je oddelena dverami.Takze vzdy bolo treba buchat na dvere aby sa clovek dostal k vodicovy.

naklady

bus hampi - hospet - 11rup
male banany 8x - 10rup
2x placky + omacka + 2x cestou s feferonkami + 2 sisky - 30rup
paulo travels sedaci NAC bus Hospet - Goa - 600rup
poplatok za batozinu v buse - 10rup
nakup - 207 rup
jedlo onion placka - 40rup
mliekovy napoj - 30rup
net 4 hod - 80rup
tlac A4 - 5rup
letenka pegas air istanbul - vieden - 59,95 euro
poplatok za vyber z bankomatu - 1,2eura
ryza s hribami - 70rup

Advertisement



Tot: 0.596s; Tpl: 0.009s; cc: 12; qc: 50; dbt: 0.3302s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb